Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole enää feministi

Vierailija
01.12.2017 |

Päätin tänään, että en ole enää feministi. Tästä lähtien olen tasa-arvon kannattaja.

Palaan feministiksi, jos aate saa määriteltyä itsensä. Tällä hetkellä minulla ei ole aavistustakaan, mitä feminismiin kuuluu, koska sen alla ajetaan vähän kaikenlaista.

Kun ryhdyin feministiksi, esimerkiksi naisten kauneusleikkauksiin suhtauduttiin kielteisesti, mutta nyt monet feministit kannattavat niitä.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oles sovinisti?

Ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, feministi (tasa-arvon kannattaja eli tarkoittaa käytännössä sitä että nainen ei ole huononpi kuin mies sen takia että on nainen) ja sovinisti (naisen alistaja joka on tarkoittaa sitä että mies on parempi ihminen kuin mies)

Vierailija
2/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oles sovinisti?

Ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, feministi (tasa-arvon kannattaja eli tarkoittaa käytännössä sitä että nainen ei ole huononpi kuin mies sen takia että on nainen) ja sovinisti (naisen alistaja joka on tarkoittaa sitä että mies on parempi ihminen kuin mies)

Voi, voi kunasia olisi oikeasti noin yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla sovinisti jos ei ole feministi? Mä komppaan aloittajaa. Mä en ole feministi ja vaan ihminen joka näkee muut ihmiset ihmisisnä ja ajaa tasa-arvoa ihmisten välillä.

Vierailija
4/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on aate, joka pyrkii parantamaan naisen asemaa. [1] Feminismin (naisasialiikkeen) alkuperäisenä tavoitteena 1800-luvulta alkaen oli miesten ja naisten samanarvoisuuden tavoittelu yhteiskunnallisessa elämässä.

Lähde: Wikipedia

Eli et kannata sukupuolten tasa-arvoa? Feminismi on ymmärretty väärin, sillä sen nimi on niin feminiininen.

Vierailija
5/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismiä ei tarvita länsimaisessa yhteiskunnassa. Jos feministit oikeasti välittäisivät naisten aseman parantamisesta, he menisivät Lähi-itään jakamaan aatettaan. Mutta kun heitä ei kiinnosta pätkääkään naisten aseman parantaminen, vaan uhrikortin pelaaminen ja omien oikeuksiensa maksimointi, mieluummin niin ettei jäljelle jää mitään velvollisuuksia.

Sovinisti en ole, mutta moderni länsimaalainen feminismi on pahasta.

Vierailija
6/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on aate, joka pyrkii parantamaan naisen asemaa. [1] Feminismin (naisasialiikkeen) alkuperäisenä tavoitteena 1800-luvulta alkaen oli miesten ja naisten samanarvoisuuden tavoittelu yhteiskunnallisessa elämässä.

Eli et kannata sukupuolten tasa-arvoa? Feminismi on ymmärretty väärin, sillä sen nimi on niin feminiininen.

Feminismi on aate, joka elää siitä, että naisille saadaan vakuutettua heidän olevan pahan pheitriarkin orjia. Olen 24v nainen 2017 -luvulla eikä tässä maassa ole mitään mitä en voisi tehdä, mutta mies voisi. Minun syrjiminen, ahdistelu on laitonta ja siitä saa rangaistuksen -poliiseilta ja oikeuslaitoksen, jotka pääosin koostuvat miehistä.

Vierailija
7/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeuslaitokselta*

Vierailija
8/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet ole feministi, en ole minäkään pariin vuoteen. Lutkamarssit, nännit instagramissa tai #peeforequality eivät ole sitä mihin haluan olla osallinen.

Vierailija
9/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on aate, joka elää siitä, että naisille saadaan vakuutettua heidän olevan pahan pheitriarkin orjia. Olen 24v nainen 2017 -luvulla eikä tässä maassa ole mitään mitä en voisi tehdä, mutta mies voisi. Minun syrjiminen, ahdistelu on laitonta ja siitä saa rangaistuksen -poliiseilta ja oikeuslaitoksen, jotka pääosin koostuvat miehistä.

Mutta hei, sehän on ihan kauheeta että meillä on "palomies" nimitys (sarkasmia) ... ei mitään väliä tehdyn työn tehokkuudesta, kunhan nimi on mahdollisimman poliittisesti korrekti!

Vierailija
10/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tasa-arvon kannattaja. Kulttuurissa jotkin ihmiset ovat tärkeämpiä kuin toiset, vain senkin takia, että heitä on enemmän ja toisekseen heidän funktionsa kulttuurin saralla on merkittävämpi (tässä vertaan homoja ja heteroita keskenään)

Vierailija
11/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat käydä vähän hitaalla. Jos olet tasa-arvon kannattaja olet myös automaattisesti feministi, käsitteet ovat synonyymejä.

Jos kuitenkin vastustat naisten oikeutta tehdä omat valintansa (myös huonoja valintoja, esim. jotkut  överiksi menevät kauneusleikkaukset) on vähän kyseenalaista kannatatko todella tasa-arvoa.

Vierailija
12/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi tarkoitti kauan sitten tasa-arvon kannattajaa ennen kun kusipääöykkärimuijat varastivat sen sanan itselleen.

Vierailija
13/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Hieron miehen hartioita, tykkään rakastelusta, kudon sukkia ja siivoan mielelläni. Mutta kannatan kuitenkin naisten aseman parantamista globaalisti varsinkin.

Vierailija
14/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole tasa-arvon kannattaja. Kulttuurissa jotkin ihmiset ovat tärkeämpiä kuin toiset, vain senkin takia, että heitä on enemmän ja toisekseen heidän funktionsa kulttuurin saralla on merkittävämpi (tässä vertaan homoja ja heteroita keskenään)

Itsekin olen sitä mieltä, että homojen merkitys on heteroita suurempi.

Vierailija
15/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismiä ei tarvita länsimaisessa yhteiskunnassa. Jos feministit oikeasti välittäisivät naisten aseman parantamisesta, he menisivät Lähi-itään jakamaan aatettaan. Mutta kun heitä ei kiinnosta pätkääkään naisten aseman parantaminen, vaan uhrikortin pelaaminen ja omien oikeuksiensa maksimointi, mieluummin niin ettei jäljelle jää mitään velvollisuuksia.

Sovinisti en ole, mutta moderni länsimaalainen feminismi on pahasta.

Jos feminismiä ei todella tarvittaisi, tätäkään aloitusta ei olisi tehty.

Kuulostat ihan niiltä uskovaisilta, jotka ölisevät ateisteille siitä kuinka näiden pitäisi mennä juuri tuonne Lähi-Itään muslimeja opastamaan ja jättää huomiotta ongelmat jotka koskettavat juuri omaa elämää. Halun muutokseen täytyy muutenkin nousta kansakunnan omista riveistä, eivät länsimaalaiset voi siirtomaaisännän ottein alkaa valvoa kuinka muualla eletään.

Vierailija
16/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsitykseni mukaan jokainen, joka kannattaa samapalkkaisuutta miehille ja naisille samoissa hommissa on feministi. Eli minäkin. Mutten ole mikään telaketju- tai miesvihaajafeministi, pidän ja arvostan suuresti moniakin miehiä.

Miksi tässä minnekään Lähi-itään pitäisi lähteä feminismin lähetystyöhön? Eri yhteiskunnat kehittyvät eri tahtia, ja sisältäpäin omien naisten keskuudesta sen muutoksen pitää lähteä ensisijassa. Kuka hullu esimerkiksi minnekään saudeihin ylipäänsä haluaisi lähteä mitään tekemään, jollei sitten ole rahanahne länsimainen, joka menee sinne tekemään kunnon tilit ennen eläkeikää? Tunnen pari tuollaista heppua, miehiä molemmat.

Mielestäni mieluummin pitäisi boikotoida ihmisoikeuksia loukkaavia maita, eristää ne muista maista. Mutta näinhän ei esimerkiksi saudien kohdalla tule käymään, koska öljy ja raha ovat länsimaisille miehille ja naisille tärkeämpiä asioita kuin ihmisoikeudet tai naisten oikeudet. Näkeehän sen siitäkin miten nykyhallituksemme myy aseita juuri tähän maahan, joka sotii hirvittävää sotaa Jemeniä vastaan.

Vierailija
17/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen sitä mieltä, että homojen merkitys on heteroita suurempi.

Älä vedä hernettä nenääsi totuudesta. Yritä paremmin ja pese se vagina hiekasta

Vierailija
18/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeuslaitos rankeisee vain illuusioissa ja harhakuvissa. Useinhan esim naisen raiskaamisesta saatavat tuomiot ovat mitättömiä, ja jos mies sattuu olemaan töissä niin hups, jopa mitätön tuomio voisi olla liikaa kunnon kansalaiselle.

Toki surkea oikeus ei koske vain naisia, vaan yhtä vähäpätöisiä tuomioita jaetaan esim miesten välisissä pahoipiitelyissä.

Vierailija
19/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feminist, koska olen feministi, koska olen feministi, koska olen feministi, koska olen feministi..KOSKA OLEN NAINEN. Doktriineilla ei mitään väliä, määrittelen feminismin ihan itse. 

Vierailija
20/99 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käsitykseni mukaan jokainen, joka kannattaa samapalkkaisuutta miehille ja naisille samoissa hommissa on feministi. Eli minäkin. Mutten ole mikään telaketju- tai miesvihaajafeministi, pidän ja arvostan suuresti moniakin miehiä.

Miksi tässä minnekään Lähi-itään pitäisi lähteä feminismin lähetystyöhön? Eri yhteiskunnat kehittyvät eri tahtia, ja sisältäpäin omien naisten keskuudesta sen muutoksen pitää lähteä ensisijassa. Kuka hullu esimerkiksi minnekään saudeihin ylipäänsä haluaisi lähteä mitään tekemään, jollei sitten ole rahanahne länsimainen, joka menee sinne tekemään kunnon tilit ennen eläkeikää? Tunnen pari tuollaista heppua, miehiä molemmat.

Mielestäni mieluummin pitäisi boikotoida ihmisoikeuksia loukkaavia maita, eristää ne muista maista. Mutta näinhän ei esimerkiksi saudien kohdalla tule käymään, koska öljy ja raha ovat länsimaisille miehille ja naisille tärkeämpiä asioita kuin ihmisoikeudet tai naisten oikeudet. Näkeehän sen siitäkin miten nykyhallituksemme myy aseita juuri tähän maahan, joka sotii hirvittävää sotaa Jemeniä vastaan.

Sama, tosin vihaan tiettyjä miehiä ihan vain sen vuoksi että vittuilevat mulle.

Ihmisoikeuksia pakko periaatteessa kannattaa, mutta niiden orjallinen noudattaminen joka tilanteessa ei ole ongelmatonta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi