Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko naisia jotka eivät periaatteesta tee aloitteita?

Vierailija
01.12.2017 |

Täällä palstalla tuntuu siltä että se on jotenkin yleisin naistyyppi, mutta onko sellaisia pahemmin oikeasti edes olemassa? Ja perusteluksi ei kelpaa se että ei ole tehnyt aloitetta juuri minulle tai jollekin tietylle miehelle, ekiä sekään että yleensä mies tekee hänelle aloitteen, vaan että ihan periaatteesta ei tee aloitteita koska on nainen.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kauheasti tule mieleen itseni lisäksi kaveripiiristä muita heteronaisia, jotka menisivät itse aktiivisesti iskemään miehiä. (Tosin on yksi ei-hetero, jolle kelpaa miehetkin ja iskee heitä siinä kuin naisiakin.) Toisaalta näistä tuntemistani ei-aloitteellisista naisista 80% on sinkkuja ja saa käsittääkseni seksiä hyvin hyvin harvoin, eikä se taida heitä kiinnostaakaan samalla tapaa kuin esim. minua.

Minulle on jotenkin tosi turn-off, jos mies tulee iskemään minua. Liian helppo saalis. :D

Vierailija
2/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en enää tee aloitteita. Kun tein niin sain kuulla olevani epätoivoinen, helppo, säälittävä, epäilyttävä yms.

Parempi olla yksin kuin nöyryyttää itseään enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole varmaan koskaan tehnyt aloitetta. Miehiä on riittänyt.

Vierailija
5/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en enää tee aloitteita. Kun tein niin sain kuulla olevani epätoivoinen, helppo, säälittävä, epäilyttävä yms.

Alat ymmärtää miltä miehistä tuntuu!

Vierailija
6/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole. Ne naiset jotka sellaisia väittävät olevansa eivät vaan koskaan ole elämässään joutuneet tilanteeseen jossa pitäisi tehdä aloite. Siihen tilanteeseen voi kuitenkin joutua kuka vaan vaikka kuinka pyörisi miehiä ympärillä muuten.

Sitten on tietysti näitä pelinaisia jotka saavat mielihyvää kun miehet tekevät aloitteita. Mutta kyllä hekin menevät polvilleen kun oikein rakastuvat.

Vierailija
7/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kysymys olikin naisista niin haluan silti miehenä sanoa etten tee periaatteesta aloitteita. Olen mieluummin yksin kuin antaisin periksi periaatteilleni. Liian kauan on katseltu tätä sosiaalista peliä jossa miehen "kuuluu" metsästää ja naisen "kuuluu" näytellä vaikeasti tavoiteltavaa. Pitäkööt elämä ja pelit tunkkinsa, minä juon nyt kahvia.

Vierailija
8/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä monen naisen kohdalla lukee, että "minä en aloita keskustelua". Minä taas pyyhkäisen heidän kohdallaan vasemmalle. Näin kummankaan ei tarvi miettiä keskustelun aloittajaa.

Vierailija
9/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Miehet saavat kannustusta ja hyväksyntää kun tuovat ongelmansa ja kokemansa torjunnan esille. Minä saan pelkästään alapeukkuja = kukaan ei hyväksy.

Olisinpa mies.

Vierailija
10/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut tai kuullut kenenkään ystäväni koskaan tehneen aloitetta, ellei aloitteeksi lasketa eleitä ja ilmeitä yms. Ei tämä mikään erityinen periaate liene mutta silti. En ole itsekään koskaan mennyt juttelemaan, hakenut tanssimaan tms. Nainen katsoo ja hymyilee, mies hoitaa loput. Niin se useimmiten vaan menee, vaikka alapeukkuja tulisikin.

Vierailija
11/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kysymys olikin naisista niin haluan silti miehenä sanoa etten tee periaatteesta aloitteita. Olen mieluummin yksin kuin antaisin periksi periaatteilleni. Liian kauan on katseltu tätä sosiaalista peliä jossa miehen "kuuluu" metsästää ja naisen "kuuluu" näytellä vaikeasti tavoiteltavaa. Pitäkööt elämä ja pelit tunkkinsa, minä juon nyt kahvia.

Samat periaatteet, olen lopen kyllästynyt ristiriitaisiin naisiin joiden puheet on yhtä ja käytös taas toista. Jos kerran ovat muka päättäneet, etteivät miestä kaipaa niin käyttäytyisivät sitten myös sen mukaan.

Vierailija
12/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kenenkään kohdalla ilmi tällaista. Itse tein aloitteen viimeksi vuosi sitten ja kyllä kannatti. Mies ei tehnyt aloitetta, koska luuli minua varatuksi. Kiinnostuksen merkit oli kyllä ilmassa.

Vierailija
13/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Miehet saavat kannustusta ja hyväksyntää kun tuovat ongelmansa ja kokemansa torjunnan esille. Minä saan pelkästään alapeukkuja = kukaan ei hyväksy.

Olisinpa mies.

Ymmärrettävästi ainakin naiset kovin haluavat kannustaa miehiä lähestymään naisia ja täten löytyy kannustusta ja kannatusta, koska sehän olisi heille ihan kauhea skenaario ettei miehet lähestyisi lainkaan ja joutuisivat vaan olla ja möllötellä - jopa tehdä itse niitä aloitteita. En kyllä miehisestä näkökulmasta keksi mitään huonoa naisen aloitteellisuudessa, ellei nyt joka jamppaa yritä varattuja myöden.

Vierailija
14/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole varmaan koskaan tehnyt aloitetta. Miehiä on riittänyt.

Tai jos tarkemmin mietin, niin niistä harvoista jutuista joissa olen jotain aloitetta tehnyt ei ole tullut mitään. Nykyään en kiinnitä keneenkään mitään huomiota ja saan potkiskella kiinnostuneita pois. Olen älyttömän rikki, poikki, väsynyt enkä ymmärrä miksi minuun edes ihastutaan.

Vierailija
15/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole. Ne naiset jotka sellaisia väittävät olevansa eivät vaan koskaan ole elämässään joutuneet tilanteeseen jossa pitäisi tehdä aloite. Siihen tilanteeseen voi kuitenkin joutua kuka vaan vaikka kuinka pyörisi miehiä ympärillä muuten.

Tuo on ihan totta. Se ettei ole koskaan tehnyt aloitetta ei ole mikään mittari siitä miten suosittu oikeasti on. Siihen kumpi joutuu tekemään/saa tehdä aloitteen vaikuttavat monet satunnaiset seikat. Mielummin olen tyrkky kuin tyhmä.

Vierailija
16/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen kuullut. Jopa itseäni yli 20 vuotta nuorempi nainen ( olen 45-vuotias nainen) on sitä mieltä, että miehen pitää tehdä aloite. Itse en ole kovin sovinnainen, isken joskus itse miehiä, joskus he itse tulevat. Saapahan mahdollisesti mieluisemman miehen. Vaikka nuorena olin ujo, iskin kännissä miehiä. Naamani oli/on hyvännäköinen, en vaan ole helposti lähestyttävä. Mulla on ns. resting bitch face. Välillä arvelen, että neitsyydestä eroon pääseminen olisi tapahtunut paljon myöhemmin kuin 20-vuotiaana, jos en olisi ollut aktiivinen. Häpesin sitä, että olin 20-vuotias neitsyt.

Vierailija
17/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
18/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloite?

Onko tää nyt teinikysymys taas?

Kyllä miesten tehtävä on piirittää, mutta saatan kyllä tervehtiä tai kysyä paljonko kello on.

Vierailija
19/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä monen naisen kohdalla lukee, että "minä en aloita keskustelua". Minä taas pyyhkäisen heidän kohdallaan vasemmalle. Näin kummankaan ei tarvi miettiä keskustelun aloittajaa.

Minä en tee irl aloitteita, koska olen todella ujo. Osaan kyllä silmäpelin.

Tinderissä sen sijaan aloitan keskusteluita hyvinkin usein - todellakin muuta kuin "moi" - mutta kas, jään hyvin usein ilman vastausta tai se tyrehtyy hetikohta. Eli olen huomannut, ettei se sittenkään kannata. Treffeille asti olen päässyt tyyppien kanssa, jotka ovst ensiksi kirjoittaneet minulle.

Vierailija
20/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tee. Jos jotakuta miestä oikeasti kiinnostaa, hän kyllä lähestyy minua, kunhan teen olemassaoloni tiettäväksi. Itse lähestymällä olen päätynyt vain suhteisiin sellaisten miesten kanssa, jotka eivät ole lopulta olleet erityisen kiinnostuneita juuri minusta. Tämä ei siis ole siitä periaatteesta, että aloitteiden tekeminen ei kuuluisi naiselle, vaan kokemuksen tuomasta viisaudesta.