Näistä asioista,yhdestäkin, TIEDÄT miehen pettävän:
Kommentit (72)
Vierailija:
11. Vaisto. Se riittää pitkälle, sanoi ja teki mies mitä vain.
pettävä mies ja aika moni noista kyllä osui. Mustasukkainen en kuitenkaan ollut.
syytti salarakastaan hulluksi ja ahdistelevaksi naikkoseksi.
Siis ihan niin kuin tässä... Salarakas oli siis vain jostain keksinyt miehen ja alkanut ahdistella häntä. Vaimo jopa soitti salarakkaalle ja tarjoutui olemaan kuunteluapuna. Uskomatonta vedätystä.
Jäi tosin epäselväksi, oliko tämä tarkoitettu vitsiksi, kun en ihan loppuun lukenut. Tästä vaan selviää se, että nainen voi halutessaan koska vaan syytellä miestä pettämisestä, koska jos yksikin toteutuu jne... Eli olipa mies niin tain näin, niin vieraissa on käyty. Paras oli tuo, jos mies ottaa kännykän suihkuun mukaan, kentis puhuukin siellä suihkussa kännykkäänsä.
pätee kyllä naisiinkin joskus ärsytti ei enään ei jaksa välittää mieluummin panee ite kahta kauheammin takaisin kun muijja kuitenkin tenavien kanssa kotona ja ite huitelet missä huitelet
pätee kyllä naisiinkin joskus ärsytti ei enään ei jaksa välittää mieluummin panee ite kahta kauheammin takaisin kun muijja kuitenkin tenavien kanssa kotona ja ite huitelet missä huitelet
tosin tyhmempikin tietää tuon listan olevan provo.
En petä naistani. käytöksestäni on tullut erilainen masennuksen takia ja lääkkeet tekevät hermoheikoksi huonon unen takia. repikää siitä.
sitä, että mies haluaa tarkkaan tietää missä oot ja kenen kanssa, ettei vaan törmää suhun " rakastajattaren" kanssa..
On tosi hyvä lista ap!
joo toi oli kyllä niin hyvä juttu:D vähä nauroin.. näytin miehellekki:D mut siis aika totta kyllä!!
Juuri noin mieheni minua nimittelee, ja monin muin halveksivin nimikkein, kun kysyn, miksi on aina pitkään ylitöissä ja koskaan, siis koskaan, ei saa siitä korvausta eikä vapaata. Tai kun sulkee puhelimensa illalla työreissulla ollessaan ja väittää sitten, että akku loppui. Niinhän se joka ilta yhdeksältä loppuu ...
Toi puhelimen vahtaaminen voi johtua kyllä muustakin kuin pettämisestä. Itse en todellakaan petä ja silti pidän puhelintani visusti mukanani, koska en halua, että mun puolikas saa hirveen raivarin. Puolikkaalle kun riittää raivarin syyksi melkein mikä vaan, kun sattuu sille päälle!
Itse en ketjua lukenut mutta ap:n kirjoituksen mukaan minäkin olisin siis pettäjä =)