Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä asioista,yhdestäkin, TIEDÄT miehen pettävän:

Vierailija
11.04.2006 |

.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut yön/viikonlopun pois kotoa. Ennen iltaa mies huomaakin, että petivaatteet pitäisi vaihtaa.

Meillä kävi niin. Ekan kerran omasta halustaan halusi vaihtaa petivaatteet...

Vierailija
42/72 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidat on saatava äkkiä pois pyykkikorista, miksiköhän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niitä ihmeellisiä menoja, ykköset päällä ja puoli pulloa partavettä valeltuna.

Aina kun tivasin että mitäs tässä on menossa, tiedän että sinulla on joku toinen nainen kuvioissa, vastaus oli tuo enhän minä sinua ikinä pettäisi.

Lopulta jäivät kiinni kuitenkin, kun aikani jallitin. Löysin meidän toiselta asunnoltamme kun oli muka lähtenyt pelaamaan tennistä (mailat oli kotona!).

Vierailija
44/72 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli, mistä tietää miehensä pettävän. Tässähän näitä;)

Vierailija
45/72 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Luonne muuttuu, on joko ärtynyt ja raivoava, kehittää riidan mistä vain ja harrastaa syyllistämistä

2. Ei halua/jaksa seksiä kuten ennen, seksi muuttuu pakkopullaksi silmät kiinni

3. Kännykkä muuttaa äärettömän henkilökohtaiseksi ominaisuudeksi. Otetaan se mukaan jopa suihkuun, ja huolehditaan, että et pääse siihen käsiksi varoittamatta. Jos olet varoittanut, siitä yritetään ehtiä poistaa olennaiset tiedot. Mies saa tekstareita ja puheluita paljon, tekstarit ovat " kaverilta" tai " mikolta" ja niihin näpytellään salaa tai puolisalaa vastauksia, puhelut saattavat olla " väärä numero" tai " soitan sulle Make myöhemmin, nyt on kiire" .

4. Ollaan paljon pois kotoa. Ollaan missä tahansa muualla paitsi kotona. Akku on usein loppu kun soitat, mies joko selittää liian yksityiskohtaisesti menoistaan (innokkaasti: Pera kaatui Valintatalon edessä Kuopiossa moottoripyörällä, mä meen auttaa sitä, tai Tuli yllättävä työkeikka/harraste, kun pitää ohjelmoida diipadaapa, menee myöhään, muru). Pettämisen saattaa tosin nopea kaveri ehtiä hoitamaan esim. ruokatunnilla tai liukuva työaika on hyvin liukuva, joten töistä suoraan kotiintulo ei sinänsä takaa mitään. Kuten entinen jätkä sanoi: Ei siihen tarvita kuin 10 minuuttia. Ja etenkin rakastunut rakastajar on vain iloinen siitä 10 minuutistakin.

5. Mies saattaa sekoilla tarinoissaan, ja yleensä pienikin kuulemasi kummallisuus/epäjohdonmukaisuus on totta. Ihan se mitättöminkin, josta kysyt, että " Eksä äsken sanonut että meet Mikan kanssa etkä Reijon?" ja mies saa raivarin: Ehän sanonut, mitä se oikein tenttaat ja jankutat, olenko mä jossain ristikuulustelussa vai, HÄ? Usein silmittömät raivarit asioita tarkemmin tiedustellessa ovat se VARMA merkki siitä, että se koira älähti johon kalikka kalahti. Hyökkäys on paras puolustus. Lähes 100% varmuudella se, mikä kuulostaa naisen korvaan oudolta, ON myös outoa. Ja sen takana on valhe.

6. Saat sukupuolitaudin. Mies väittää että olet itse hankkinut sen jostakin, tai se on ollut hänellä PIILEVÄNÄ viimeiset seitsemän vuotta, sillä hän ei ole pettänyt. Joissain tapauksissa tyhmempi mies tunnustaa tässä kohdassa, läheskään kaikki eivät.

10.Hyvin tiukassa tilanteessa mies voi myös kehittää valtataistelun, eli ottaa niin hyökkäävän ja shokeeraavan asenteen, että nainen päätyy itkien anelemaan, ettei pettämisestä narahtanut mies jätä häntä. Puhumattomaksi heittäytyminen ja joo, niin petin, mitä siitä? Se oli SUN syytä, sä se ajoit mut siihen. Tällanen mä olen, ota tai jätä.

11. Vaisto. Se riittää pitkälle, sanoi ja teki mies mitä vain.

[/quote]

6. kohdasta sen verran että mies toi minulle satiaiset :( ja vielä kehtasi väittää ettei ole pettänyt vaan nukkunut vain samassa sängyssä.

Kännykän vahtaaminen oli kyllä selkeintä.

Vierailija
46/72 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaivoin tän ketjun ja suurinpiirtein kaikki kohdat täsmäsivät miehen käytökseen..voi vee täytyy laittaa se selkä seinää vasten kun saapuu tänään töistä!

Vierailija
47/72 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnustan etten ihan puhdas pulmunen ole - onneksi mieheni ei taida tajuta mistään mitään.

Ihan vaan ajan kysymys koska loikkaan jonkun sänkyyn.

Vierailija
48/72 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat merkit myös tukevat epäilyä pettämisestä.

- Uusia aikaavieviä harrastuksia, joihin ei tietenkään voi ottaa lapsia tai vaimoa mukaan

- Ulkonäkö rupeaa kiinnostamaan uudella tavalla: uusia vaatteita, partavesiä, suuvesiä

Vaimon ulkonäön jatkuva arvostelu

Vierailija
49/72 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukki mikä pukki silti

Vierailija
50/72 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää pitäs kyllä johonki naistenlehteen saada kaikkien tietoon =)

Meillä kaikki ap:n mainitsemat piti paikkansa. Varsinkin se viimeinen omasta tunteesta on tosi varma merkki. Siinävaiheessa kun tuntuu ettei kaikki ole ok, niin jotain on takuuvarmasti pielessä =)

Olettekos huomanneet etteivät miehet TAJUA miten he käyttäytyvät ja että sen näkee jo kauas miten ovat muuttuneet???

Mun mies sanoi " sä vaan kuvittelet. Oot lukenu liikaa Cosmoa" . Hänen mielestään hän oli AINA käyttäytynyt näin.

Vierailija
51/72 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillain miehillä siitä sivusuhteesta tulee niin huono omatunto että käytös kotonakin muuttuu yhtä-äkkisesti ihan super aviomieheksi. lapsen syntymän jälkeen meillä meni eksän kanssa huonosti. sitten tapahtui ihan totaalinen muutos, se alkoi huomioida mua niin kuin ei koskaan enne, toi kukkia ja lahjoja yms. auttoi kotitöissä. kai sillä oli niin paha olo ja yritti jotenkin itselleen saada paremman olon sillä.

Vierailija
52/72 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina, AINA äänettömällä ja pöydällä näyttö alaspäin. Jotta kännykän valo ei paljasta saapuvaa puhelua tai tekstiviestiä. Tai mies pitää kännykkää kädessään ja näpelöi sitä, kun kysyt kelle viestittelee, niin vastaus on: en kenellekään, pelaan.... Just joo pelaat varmaan 24/7.

Vierailija:

3. Kännykkä muuttaa äärettömän henkilökohtaiseksi ominaisuudeksi. Otetaan se mukaan jopa suihkuun, ja huolehditaan, että et pääse siihen käsiksi varoittamatta. Jos olet varoittanut, siitä yritetään ehtiä poistaa olennaiset tiedot. Mies saa tekstareita ja puheluita paljon, tekstarit ovat " kaverilta" tai " mikolta" ja niihin näpytellään salaa tai puolisalaa vastauksia, puhelut saattavat olla " väärä numero" tai " soitan sulle Make myöhemmin, nyt on kiire" .

Vierailija
53/72 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on illat myöhään poissa kotoa ja kun viimein saapuu puolen yön maissa kotiin (viikollakin, vaikka aamulla töihin meno), menee sohvalle nukkumaan, kun " en halunnut herättää sinua kun meni vähän myöhään" .

Tai vaatii että alatte käyttämään kortsuja yhdynnän alusta loppuun asti. Ja näin siis mies joka inhoaa kortsuja, koska on " sama kuin söisi karkkia paperit päällä" .

Tai kuten kaverin erittäin mustasukkainen mies (nykyään ex) sanoi: Pitäisköhän sullakin pitkästä aikaa käydä Millan kans baarissa viikonloppuna? Aiemmin sai siis huutoraivarit kun kaveri yritti edottaakaan baariin menoa. Ehdotti tietenkin siksi että pääsi sitten itse rauhassa uuden kanssa kiehnäämään jonnekin...

Vierailija
54/72 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten mies jäi pettämisestä kiinni ja useampi kuin yksi kohta sopi häneen. Enkä tiedä minne narikkaan oli meikäläisen aivot jääneet, kun vaikka IHAN SELVÄSTI näin hänestä millaiset sutinat on jossain muualla käynnissä, niin en saanut laitettua häntä selkä seinää vasten. Vieläkin suututtaa oma typerä saamattomuus ja lammastelu asian suhteen, argh!!!!!!!!!!!!!!!

Yhdessä päätettiin silti jatkaa ja elämä sujuu nykyisin suht ok, mutta AINA kun luen näistä pettämisjutuista, niin pinnalle nousee sellainen viha, että sinä s*******tanan sika mitä menit tekemään ja minä helkkarin lammas en osannut pitää puoliani....... :(

Aika näyttää tuleeko tästä oikeasti joskus vielä täysin ehjä parisuhde.

Vierailija
55/72 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Kaikki mitä olet aina halunnut tietää uskottomista miehistä...vois antaa kirjan vaik häälahjaksi kavereille.

Vierailija
56/72 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus:

Pettävä kumppanisi haluaa tarkkaan tietää mihin menet, mitä teet ja kenen kanssa.

Hän epäilee sinua siitä, mitä itse tekee. Eli jos minä teen tätä niin miksei kumppanini?

Jos menet kampaajalle, hän vielä soittaa perääsi että varmasti olet siellä kampaajalla jne.

Olen huomannut että suurin osa mustasukkaisista miehistä käy vieraissa!

Vierailija
57/72 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakohtaisena kokemuksena voin sanoa teille naiset tämän: luota vaistoihisi! varsinkin jos et ole mustasukkaista ja vainoharhaista tyyppiä niin kannattaa uskoa omia tuntemuksia. minä luin miestäni kuin avointa kirjaa koko " vipinän" ajan ja sehän häntä hermostutti...

Vierailija
58/72 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä sun kosmetiikka kaapistas ei löydy.

näin mulle kävi,ukko haisi hajuvedelle yhdesti kun tuli luokseni yöksi,selvisi myöhemmin että petti minua yhden horon kanssa.

Vierailija
59/72 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin kohdat 1, 2, 4 ja 5 pätevät myös niihin keisseihin joissa mies EI petä (jos ei kuningas alkoholia lasketa toiseksi osapuoleksi) - nimittäin oireet sopivat myös alkoholismiin, eli ei ole kyseessä toinen nainen vaan pullo...

Vierailija
60/72 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pysytään sinkkuina jos ei kestetä pettämistä. Se nyt vaan on luonnonlaki, et tekee mieli kiksautella välillä muitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme