Miksi naiset ei ahdistele seksuaalisesti miehiä?
Kommentit (26)
Kyllä tuotakin tapahtuu työelämässä ainakin oman 25 vuoden kokemuksen perusteella. Humalaiset keski-ikäiset naiset puristelee p*rseestä pikkujouluissa nuorimiehiä ja tunkevat miesten saunaan. Siitä ei vaan voi valittaa.
Mutta varmasti naisia ahdistellaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Markus Ekholmia ahdisteltiin salkkareissa
Ooo, käsikirjoitetussa fiktiossa!
Kertoisko se jotain
1. Naisten käytöstavoista (hyvät) ja
2. Miesten kiinnostavuudesta (evvk)
Kyllä ne ahdistelee. Ne menee sitten naimisiin sen miehen kanssa kun mies tietenkin innostuu. Esim. Nais stalkkereita ei juuri tästä syystä ole.
Naiset ovat empaattisia ja tunneälykkäitä eivätkä halua aiheuttaa epämukavia fiiliksiä. Tässä eroavat miehistä.
Ei olisi kivaa enkä aio ryhtyä seksifantasioitasi toteuttamaan. Ahdistuisit vain. Mä nimittäin tiedän sun ja muiden miesten pahimmat seksuaaliset pelot ja häpeät.
N60
Miten niin ei ahdistele?? Paremmillakin työpaikoilla tädeillä lähtee lapasesta pikkujouluissa parin skumpan jälkeen ja nuoret pojat saa kuulla ja kokea monen moista. Hävettää seurata sitä vierestä. Poika parat.
Pari vuotta sitten festareilla Pete Parkkoselle koko yleisö keski-ikäisiä tätejä huusi pelkästään että paita pois. Ei niitä sen musa tippaakaan kiinnostanut.
Kyllä ne vaan ahdistelee humalassa. Ei tietenkään kaikki.
Jaa kyllä minua ahdisteltiin ysärillä ja 2000-luvun alussa ihan riittävästi. Stalkkerikin osui kohdalle.
Juuri sen takia, koska se olisi miehistä mukavaa. Nainen kun saa seksiä koska tahansa, joten ei ole patuotuneita seksuaalisia tarpeita joita toteutetaan väkisin kuten miehet tekivät.
Mä oon nuori ja ahdistelen firman ihania setämiehiä. Setämiehet on parhaita. 🥰
Ahdistelevathan naisetkin. Pitää vaan olla riittävän hyvännäköinen könsikäs kyseessä niin kyllä etenkin humalaiset keski-ikäiset ovat kimpussa ehdottelemassa ja puristelemassa takapuolesta. Tai jopa kourimassa housujen etumusta, millä tavalla siis pyritään kartoittamaan miehen kalun kokoa jos miehellä on jalassaan valjät housut, jotka eivät paljasta miehuuden kokoa kuten piukemmat dongarit.
Mitenkäs se menikään se yhden urheilijanaisen keissi Oliko hän painija vai nyrkkeilijä
Millä lailla pitäs ahdistella? Ehkä naiset on fiksumpia. Kuin miehet. No baarissa vai töissä tämä ahdistelu pitäs tehdä? Keskellä toimistoa päivällä? 😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kivaa enkä aio ryhtyä seksifantasioitasi toteuttamaan. Ahdistuisit vain. Mä nimittäin tiedän sun ja muiden miesten pahimmat seksuaaliset pelot ja häpeät.
N60
Sori, muta yksikään 60v nainen ei varmasti pysty toteuttamaan seksifantasioitani tai edes seksihalujani. Ap.
Rumat, epätoivoiset akat, joita kohtaan miehet eivät tee aloitteita, ovat varsinainen maanvaiva. Nämä rumat akat ovat vielä narskuja, joten yrittävät tavoitella korkeampitasoisempia miehiä, mikä on oksettavaa, ja nimenomaan juuri seksuaalista häirintää pahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Sori, muta yksikään 60v nainen ei varmasti pysty toteuttamaan seksifantasioitani tai edes seksihalujani. Ap.
Tuskinpa yksikään nainen sun haluja edes haluaisi toteuttaa.
Markus Ekholmia ahdisteltiin salkkareissa