Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, nyt se tapahtui

Vierailija
04.10.2025 |

.. pakko ehkä myöntää (itselleen) että vakkaripano taitaa vastata vähän syvällisempiinkin tarpeisiin ku vaan seksi. Niinkuin läheisyys, kosketus, huomio.. Nyt on sitten varmaan pakko lopettaa tämä, vaikka se nyt on suunnilleen viimeinen asia mitä tahdon tehdä. Mitään "oikeaa" suhdetta en halua, mutta kuitenkin taidan tahtoa sen inan verran liikaa. 

Tämä nyt vaan tällainen vuodatus kun turhauttaa.

N40+

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on pakko lopettaa, koska se vastaa tarpeisiin? Mikähän logiikka siinä on?

Ei sitä tarvitse kuitenkaan saman katon alle muuttaa eikä naimisiin mennä. Miksi et ottaisi niitä asioita mitä tarvitset ja on irti saatavissa?

Vierailija
2/5 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkästä seksistä sovittiin ja puolisen vuotta menikin ihan hyvin. Nyt mun tuntemukset on aavistuksen liian lämpimiä, alan pelätä että lopulta sattuu. Siksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pelkästä seksistä sovittiin ja puolisen vuotta menikin ihan hyvin. Nyt mun tuntemukset on aavistuksen liian lämpimiä, alan pelätä että lopulta sattuu. Siksi.

Ap

Ymmärrettävää sinänsä, halusi suojella itseäsi pettymykseltä. Minulla ei ole kokemusta seksisuhteesta, joten en täysin ymmärrä konseptia. En mitenkään tuomitse sitä moraalisesti, mutta olettaisin, että seksisuhteeseen ryhdytään vain sellaisen ihmisen kanssa jonka seurassa on hyvä olla.

Miten sitä voisi etukäteen luvata edes itselleen, ettei syvempiäkin tunteita kehity?

Kärsimystä aiheuttaa pakonomainen tarve luokitella asioita ja tietää tarkalleen missä mennään.

Vierailija
4/5 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Kärsimystä aiheuttaa pakonomainen tarve luokitella asioita ja tietää tarkalleen missä mennään.

Tyhjentävästi kiteytetty.

Vierailija
5/5 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, jätä se vit.. sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan