Eivätkö naiset halua seurustella?
Katoin suomi 24:sta ja miehen ilmoituksia puolet enemmän. 16-100-vuotta. Lisäksi baareissa ja klubeissa on enimmäkseen miehiä. Aikamoista kilpailua miesten osalta..
Onko niin, että naiset elää mielummin sinkkuna kun on jo koirat/lapset jo olemassa.
Kommentit (30)
Naiset eivät halua tavata miehiä suomi24:ssä tai baarissa. Itse en ainakaan käy baareissa eikä minulla ole nettideittiprofiilia, mutta haluan parisuhteen. Olen löytänyt deittejä ihan muualta tosimaailmasta.
Ei ne s24-miehet halua seurustella. Suuri osa on varattuja tai miehiä jotka haluvat pyörittää mahdollisimman montaa naista yhtaikaa.
Nimimerkillä 10 vuoden kokemus deittipalveluista.
Naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka eivät halua seurustella. Seurustelua haluavat miehet eivät kelpaa naisille. Näin se karkeasti yleistettynä menee
Olen käynyt baareissa ja olen tehnyt profiilin nettiin. Eipä ne miehet oo muuta kuin pillun perässä.
Mieheni löysin kaverin kaverin kautta.
Kyllä mä haluan, ja seurustelenkin. Tosin jos en seurustelisi, en tietenkään väkisin yrittäisi etsiä itselleni kumppania. Enkä mä pidä sitä minään mahdottomuutena, että kumppanin voisi löytää baarista tai jostain deittisivustolta, mutta tuntuu tosiaan että isoin osa (miehistä) on niissä vain pillun tai muuten vain väliaikaisen seuran perässä. Itse tutustuin nykyiseen poikaystävääni ensin Facebookissa kunnes sitten aloimme tapailla ihan kasvotusten.
Eivät naiset valitettavasti halua sitoutua. Ovat kanssani vain niin kauan kuin on alkuhuumaa.
Lapset mullakin jo tehty. Ehkä nuoremmat ja lapsettomat naiset vielä uskovat sitoutumiseen, mut tässä neljänkympin kahta puolta oon törmännyt vain näihin rusinat pullasta tyyppeihin.
No jos on jo lapset ja koira niin ei halua yhtä hoidettavaa lisää.
Lapsissa, koirassa, työssä, kodissa, ystävissä, sukulaisissa ja harrastuksissa on ihan riittävästi tekemistä eikä jää luppoaikaa, jolloin ehtisi seurustellakin.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut.
No, mulla on ollut huono tuuri kun olen törmännyt vain näihin passattaviin miehiin. Pitäisi pyykätä herran pyykit, viedä roskat, tehdä ruuat, käydä kaupassa, pyyhkiä pölyt, siivota vessa, imuroida ja vaihtaa lakanat yms. yms. Mitään eivät herrat osaa tehdä puoliksi. Yhtä paljon käydään töissä, saman verran ollaan saatu rahaa ja "miesten hommat" olen aina tehnyt itse. Mutta ei. Nämä miehet ovat halunneet vain vaihtaa renkaat ja muuten maata sohvalla. Minä olisin halunnut että kaikki kotityöt tehdään puoliksi, myös ne renkaiden vaihdot.
Toistan: minulla on käynyt huono tuuri. Mutta en jaksa enää yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Katoin suomi 24:sta ja miehen ilmoituksia puolet enemmän. 16-100-vuotta. Lisäksi baareissa ja klubeissa on enimmäkseen miehiä. Aikamoista kilpailua miesten osalta..
Onko niin, että naiset elää mielummin sinkkuna kun on jo koirat/lapset jo olemassa.
Koska Suoli24:ssä on puolet enemmän miesten ilmoituksia, niin se kertoo että naiset eivät halua seurustella? Kerro lisää logiikastasi.
Tarvittaisiin kulttuurillista vastamuutosta, joka tasaisi tilejä. Tämä "kyllä sinä sitten löydät sen oikean" ajattelu hyödyttää enemmän naisia, koska se perustuu lähinnä naisten fantasioihin; ennen sen oikean löytymistä nainen kerkeää käydä läpi alfat salassa ja mies saa sitten sen, mitä naisesta jää sen jälkeen jäljelle. Miehen seksuaalisuus taas on julkinen ja nolo asia kuten tarpeiden tekeminen keskellä kaupungin toria, koska mies joutuu käymään juottoloissa ja pyörimään päällään tanssilattialla ja siitä hyötyvät vain alkoholia tarjoilevat bisnekset, samalla kun nainen rupsuttelee sohvalla peiton alla ja pyyhkii Tinderin ruutua.
Sen lisäksi feminismi tai tasa-arvoajattelu toimii siinä mielessä petollisesti, että mies etsii aina syytä itsestään, kun ei kelpaa naisille, koska naisten opetetaan olevan seksuaalisia ja kiinnostuneita miehistä siinä missä päinvastoin. Yksinkertaisempaa olisi, jos vain opetettaisiin naisten olevan mukavan elämän perässä ja mies kosketuksen perässä ja miehet eivät sitten miettisi asioita liian syvällisesti tai romanttisesti, koska miehen asemasta se on ennen pitkää turhauttavaa; nainen voi elää romanttisessa kuplassa, mutta miehelle asiat eivät vain "tapahdu".
Haluan ja seurustelenkin mutta jos olisin sinkku en etsisi seuraa mistään nettideiteistä tai tinderistä koska en jaksaisi väkisin etsiä kumppania eikä tollanen nettideittailu sovi mulle ollenkaan ku en tykkää viestitellä tuntemattomien tai itse asiassa tuttujenkaan kanssa netissä tai kännykällä tai käydä kiusallisilla treffeillä.
Naiset käyttää nykyään Tinderiä koska se on heille vieläkin helpompaa saada seuraa
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Tarvittaisiin kulttuurillista vastamuutosta, joka tasaisi tilejä. Tämä "kyllä sinä sitten löydät sen oikean" ajattelu hyödyttää enemmän naisia, koska se perustuu lähinnä naisten fantasioihin; ennen sen oikean löytymistä nainen kerkeää käydä läpi alfat salassa ja mies saa sitten sen, mitä naisesta jää sen jälkeen jäljelle. Miehen seksuaalisuus taas on julkinen ja nolo asia kuten tarpeiden tekeminen keskellä kaupungin toria, koska mies joutuu käymään juottoloissa ja pyörimään päällään tanssilattialla ja siitä hyötyvät vain alkoholia tarjoilevat bisnekset, samalla kun nainen rupsuttelee sohvalla peiton alla ja pyyhkii Tinderin ruutua.
Sen lisäksi feminismi tai tasa-arvoajattelu toimii siinä mielessä petollisesti, että mies etsii aina syytä itsestään, kun ei kelpaa naisille, koska naisten opetetaan olevan seksuaalisia ja kiinnostuneita miehistä siinä missä päinvastoin. Yksinkertaisempaa olisi, jos vain opetettaisiin naisten olevan mukavan elämän perässä ja mies kosketuksen perässä ja miehet eivät sitten miettisi asioita liian syvällisesti tai romanttisesti, koska miehen asemasta se on ennen pitkää turhauttavaa; nainen voi elää romanttisessa kuplassa, mutta miehelle asiat eivät vain "tapahdu".
Jos miehet alkaisivat arvostaa toisissaan toisenlaisia asioita, tilanne voisi muuttua. Mutta nyt kaikki miehet alfasta omegaan arvostavat miehiä, jotka kaatavat paljon naisia. Eli juuri niitä alfoja.
No mulla on 120 työkaveria, naisia, niistä sinkkuja ehkä 3.
Eli kaksi naista sadasta ei halua seurustella.
Kysyppä joku muu?
En varsinaisesti tosiaan halua seurustella seurustelun vuoksi ja siihen syynä on niin hyvin järjestynyt elämä ja onnellisuus. En tarvitse suhdetta ollakseni onnellinen ja tyytyväinen. Parisuhde aina vaatii paljon, siihen pitää panostaa ja sen eteen tehdä työtä ja joskus myönnytyksiä. Kenen tahansa vuoksi en sellaiseen rupea. En siis etsi suhdetta, mutta tarpeeksi mukava ihminen mahtuu aina elämään. Jos vastaan tulee ihminen, jonka kanssa haluan elää niin olen valmis sitoutumaan, tekemään kompromisseja ja tekemään työtä suhteen eteen niin tietenkin haluan pitää hänet elämässäni.
Enkä muuten TODELLAKAAN halua miestä jonka paikaa korvaisi lapsi tai koira. Ne ominaisuudet jota koirassa arvostan, eivät ole mitenkään toivottuja miehessä. Haluan aikuisen ihmisen, en koiran tai lapsen tasolla olevaa huollettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka eivät halua seurustella. Seurustelua haluavat miehet eivät kelpaa naisille. Näin se karkeasti yleistettynä menee
Näin kyllä siinä mielessä, että kukaan ei halua olla se, johon suhdetta epätoivoisesti haluava tyytyy paremman puutteessa. Kun sellainen, joka ei erityisesti suhdetta kaipaa, ryhtyy parisuhteeseen kanssani, hän tekee sen siksi, että pitää minusta, ei parisuhteesta yleisesti.
Vinkki miehille: pahin turn of naisille on kertoa, miten kovasti haluaisit löytää edes jonkun.
Haluaisin seurustella, mutta en etsi netistä.
Kerran sen virheen tein ja sitä dikkipikki/otatko kakkoseen -tulvaa en toiste halua kokea. Tietenkin vain deletoin tuollaiset, mutta joudun kuitenkin sen viestin näkemään, kun yritän katsoa olisiko siellä järkeviä vastauksia. Ei ollut.
Myös oikeassa elämässä tapaaminen on hankalaa, kun miehet haluavat seksiä heti, ja mä vasta kun on tutustuttu. Lapsia tai koiraakaan ei siis ole, mutta en kyllä miestäkään näytä löytävän. Kovasti kyllä toivoisin.
Millaisissa baareissa ja klubeissa yleensä käyt ja kuinka usein käyt?