Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö naiset halua seurustella?

Vierailija
01.12.2017 |

Katoin suomi 24:sta ja miehen ilmoituksia puolet enemmän. 16-100-vuotta. Lisäksi baareissa ja klubeissa on enimmäkseen miehiä. Aikamoista kilpailua miesten osalta..

Onko niin, että naiset elää mielummin sinkkuna kun on jo koirat/lapset jo olemassa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka eivät halua seurustella. Seurustelua haluavat miehet eivät kelpaa naisille. Näin se karkeasti yleistettynä menee

Näin kyllä siinä mielessä, että kukaan ei halua olla se, johon suhdetta epätoivoisesti haluava tyytyy paremman puutteessa. Kun sellainen, joka ei erityisesti suhdetta kaipaa, ryhtyy parisuhteeseen kanssani, hän tekee sen siksi, että pitää minusta, ei parisuhteesta yleisesti.

Vinkki miehille: pahin turn of naisille on kertoa, miten kovasti haluaisit löytää edes jonkun.

99,999999% ihmisistä on suhteessa kompromissin kanssa. Kaikille ei vaan riitä niitä victorias secret malleja ja christian greytä.

Vierailija
22/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin pikatreffeille, joissa puolet miehistä jätti tulematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka eivät halua seurustella. Seurustelua haluavat miehet eivät kelpaa naisille. Näin se karkeasti yleistettynä menee

Näin kyllä siinä mielessä, että kukaan ei halua olla se, johon suhdetta epätoivoisesti haluava tyytyy paremman puutteessa. Kun sellainen, joka ei erityisesti suhdetta kaipaa, ryhtyy parisuhteeseen kanssani, hän tekee sen siksi, että pitää minusta, ei parisuhteesta yleisesti.

Vinkki miehille: pahin turn of naisille on kertoa, miten kovasti haluaisit löytää edes jonkun.

99,999999% ihmisistä on suhteessa kompromissin kanssa. Kaikille ei vaan riitä niitä victorias secret malleja ja christian greytä.

Älä projisoi omaa pinnallisuuttasi muihin. Jos et ole koskaan kokenut sitä, kun joku ihan oikeasti saa perhosia vatsaan ja hulluksi halusta ja johon ihastuu korviaan myöten, niin se on harmillista. Itse en muuhun olisi tyytynyt kuin suhteeseen miehen kanssa, jonka ajatteleminenkin saa hymyilemään vielä yli kolmen vuoden seurustelun jälkeen, ja jota tykkään katsella hänen tietämättään kun hän vielä nukkuu tai kun hän touhuaa pihalla. Ja muiden silmissä hän on kuitenkin varmasti aivan tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies.

Vierailija
24/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lapsia tai koiria. 

Minä pidän kohteliaista, kauniskasvoisista, lyhyistä, hoikista ja hyväkäytöksisistä miehistä, mutta heitä on hyvin vähän.

Yksin on hyvä elää.

Vierailija
25/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä projisoi omaa pinnallisuuttasi muihin. Jos et ole koskaan kokenut sitä, kun joku ihan oikeasti saa perhosia vatsaan ja hulluksi halusta ja johon ihastuu korviaan myöten, niin se on harmillista. Itse en muuhun olisi tyytynyt kuin suhteeseen miehen kanssa, jonka ajatteleminenkin saa hymyilemään vielä yli kolmen vuoden seurustelun jälkeen, ja jota tykkään katsella hänen tietämättään kun hän vielä nukkuu tai kun hän touhuaa pihalla. Ja muiden silmissä hän on kuitenkin varmasti aivan tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies.

olen onnellisessa suhteessa ja hulluna puolisooni. Silti tiedän, että jouduin karsimaan toiveistani.

Vierailija
26/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ei elä jonkun toivelistan kanssa, vaan ihastuu ja rakastuu puolisoon.

Vierailija
27/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin nuorempana halunnut, mutta kukaan ei halunnut seurustella mun kanssa. Nyt ei enää kiinnosta.

Vierailija
28/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Tarvittaisiin kulttuurillista vastamuutosta, joka tasaisi tilejä. Tämä "kyllä sinä sitten löydät sen oikean" ajattelu hyödyttää enemmän naisia, koska se perustuu lähinnä naisten fantasioihin; ennen sen oikean löytymistä nainen kerkeää käydä läpi alfat salassa ja mies saa sitten sen, mitä naisesta jää sen jälkeen jäljelle. Miehen seksuaalisuus taas on julkinen ja nolo asia kuten tarpeiden tekeminen keskellä kaupungin toria, koska mies joutuu käymään juottoloissa ja pyörimään päällään tanssilattialla ja siitä hyötyvät vain alkoholia tarjoilevat bisnekset, samalla kun nainen rupsuttelee sohvalla peiton alla ja pyyhkii Tinderin ruutua. 

Sen lisäksi feminismi tai tasa-arvoajattelu toimii siinä mielessä petollisesti, että mies etsii aina syytä itsestään, kun ei kelpaa naisille, koska naisten opetetaan olevan seksuaalisia ja kiinnostuneita miehistä siinä missä päinvastoin. Yksinkertaisempaa olisi, jos vain opetettaisiin naisten olevan mukavan elämän perässä ja mies kosketuksen perässä ja miehet eivät sitten miettisi asioita liian syvällisesti tai romanttisesti, koska miehen asemasta se on ennen pitkää turhauttavaa; nainen voi elää romanttisessa kuplassa, mutta miehelle asiat eivät vain "tapahdu". 

Mulla on useita miespuolisia kavereita ja ihan joka ikinen on seurustellut/seurustelee. Lisäksi yksikään existäni ei ole jäänyt sinkuksi meidän eromme jälkeen. Miten hitossa tämmöinen tavallinen tallaaja onkin päätynyt pelkkien alfa urosten ympäröimäksi. Hitto viekoot mun sukulaisetkin on pelkkiä alfoja kun kaikilla on kumppani!

Vierailija
29/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni  ei ole koskaan ollut profiilia millään deittisaitilla eikä  tule olemaan. Se ei ole pariutumista mitenkään estänyt tai  hidastanut.

Vierailija
30/30 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina seurudtellut ainoastaan sellaisten miesten kanssa joita minä pidän pidän komeina ja seksikkäinä. Mahdoton edes kuvitella, että menisin sänkyyn miehen kanssa jota en pitäisi puoleensavetävänä. Miten sellaisessa tilanteessa voi edes kiihoittua. Se on taas sitten tounen asia, mitä minä pidän puoleensavetävänä. Minulla on ollut ylipainoisia miehiä, todella laihoja miehiä, lihaksikkaita miehiä, 195 cm pitkä mies, 161 cm pitkä mies, pitkähiuksisia miehiä, kaljuja miehiä, sileä ihoisia miehiä ja arpinaamaisia miehiä. Ulkoisesti heitä ei yhdistä mikään muu kuin haaroissa killuva elin, mutta joka ikinen heistäoli minusta seksikäs ja kuuma uros.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan