Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ominaisuus itsessäsi on turn off parisuhdetta etsiessäsi?

Vierailija
30.11.2017 |

Miten itse koet?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on ollut irtosuhteita.

Vierailija
2/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who knows, kukaan ei ole koskaan kertonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja huono itsetunto. Sen takia en ole ikinä parisuhteessa ollutkaan.

Vierailija
4/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit! Onhan niitä toki muitakin mutta silmälasit on ne joihin kiinnitetään ensimmäisenä huomiota. Jos on silmälasit niin ei voi saada naisia näin olen huomannut.

Vierailija
5/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on ollut irtosuhteita.

Etkö osaa lukea?

Vierailija
6/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI. Nais-DI:t ovat erittäin haluttuja mies-DI:en keskuudessa, mutta silloin, kun päätin vaihtelun vuoksi kokeilla seurustella jonkun muun kuin teekkarin tai DI:n kanssa, niin oli kyllä vaikea löytää miestä, joka ei olisi väen vängällä halunnut keskustella koulutuksestani. Itse yritin keskustella ihan kaikesta muusta mielenkiintoisemmasta.

Vierailija
7/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit! Onhan niitä toki muitakin mutta silmälasit on ne joihin kiinnitetään ensimmäisenä huomiota. Jos on silmälasit niin ei voi saada naisia näin olen huomannut.

Päivitä hyvä mies lasia tälle vuosituhannelle. Piilaritkin on keksitty. *lasisi

Vierailija
8/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on roppakaupalla turn-offeja, ainakin jos vauvapalstaa uskoo: laiha, pienet tissit ja perse, iso nenä, ohuet hiukset ja ienhymy. Näistä huolimatta kokonaisuus taitaa olla ihan kelpo paketti, koska ottajia olisi ollut jonoksi asti koko ikäni 14-vuotiaasta ylöspäin. Nykyään olen pitkässä ja hyvässä parisuhteessa, ja edelleen saan myös iskuyrityksiä vaikka oon jo 40. Liekö hyvä itsetunto säteilee ulospäin :)

Vierailija
9/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon keskivartalopaksu kahden lapsen äiti. Kelpaan kivasti panopuuksi, muuten ei pahemmin jonoa olekaan.

Vierailija
10/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys, pienileukaisuus ja kimeä-äänisyys.

Vierailija
11/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm pituudella ei juurikaan naisiin tehdä vaikutusta. Mutta onneksi edes parille se ei ole ollut deal-breaker.

Vierailija
12/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepäisyys, nirsous (kenen kanssa vietän aikaa, oli se sit miehet tai ystävät), "hullu koiramuija", himo matkusteluun, harrastukset vievät aikaa ja energiaa.

Olen sinkku. :D

Vierailija
13/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on roppakaupalla turn-offeja, ainakin jos vauvapalstaa uskoo: laiha, pienet tissit ja perse, iso nenä, ohuet hiukset ja ienhymy. Näistä huolimatta kokonaisuus taitaa olla ihan kelpo paketti, koska ottajia olisi ollut jonoksi asti koko ikäni 14-vuotiaasta ylöspäin. Nykyään olen pitkässä ja hyvässä parisuhteessa, ja edelleen saan myös iskuyrityksiä vaikka oon jo 40. Liekö hyvä itsetunto säteilee ulospäin :)

Ja näin päästiin itsekehun äärelle, sitä se hyvä itsetunto teettää...

Vierailija
14/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitä hyvä mies lasia tälle vuosituhannelle. Piilaritkin on keksitty. *lasisi

Tässä tulee ilmi miesten ja naisten ero. Naiset jos ei ole tyytyväisiä johonkin vartalossaan niin se peitetään valheiden verholla kunnes koko ulkonäkö on laitettu koristeeksi päälle.

Vierailija
15/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maisteri ja mulla on kahdessa budolajissa musta vyö. Eiköhän siinä ole jo turn offia.

Vierailija
17/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maisteri ja mulla on kahdessa budolajissa musta vyö. Eiköhän siinä ole jo turn offia.

Niin ja olen nainen.

Vierailija
18/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus uusien ihmisten seurassa. Lapset.

Vierailija
19/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalivamma. Harvemmin koskaan itse ehdotan, että mennään johonkin, koska en oikeastaan koskaan haluaisi/jaksaisi mennä mihinkään. Enkä oikein tykkää siitäkään, että meille tullaan kylään.

Vierailija
20/69 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen:

178cm pituus eli liian lyhyt

rumahkot kasvot

matala status

ääni korkeahko

en ole hauska ekstrovertti vaan ujo hiljainen introvertti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi