Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustuin naiseen..Epäröin..

Vierailija
30.11.2017 |

Tutustuin naiseen ja olemme treffailleet muutaman kerran. Hän on oikein mukava ja mielenkiintoinen ihminen, mutta koska pidän ulkonäköä myös tärkeänä osana ihmisen piirteitä, niin minua häiritsee hänen pituutensa. Hän on pitkä ja olen itsekin, mutta toiveena olin laittanut, että 160-175 cm ja tuo 175cm on ihan maximi . Itse olen aina viehättynyt siitä, että nainen on siro ja tykkään siitä, että nainen on reilusti lyhyempi. En tietenkään voi ottaa asiaa puheeksi, mutta jos asia kovasti häiritsee, niin kannattaako jatkaa tapailua?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus siis menee selvästi yli tuon maximin.

AP.

Vierailija
2/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No d'ah, ei tietenkään kannata. Minkä ihmeen takia tuhlaisit teidän kummankaan aikaa? Jos joku asia häiritsee jo nyt, niin jatkossa se tulee häiritsemään entistä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian lyhyt siis. Ei jatkoon

Vierailija
4/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata jatkaa, jos pituus häiritsee noin paljon. Etsi sellainen, joka ei ole niin pitkä.

Vierailija
5/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä AP olet?

Vierailija
6/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

186cm..

Vierailija
7/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

Mitä väliä sillä on? Kysehän on ap:n kokemuksesta, johon hänellä on oikeus. Jos ei tunnu oikealta, niin jutusta ei tule mitään.

Vierailija
8/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

Mitä väliä sillä on? Kysehän on ap:n kokemuksesta, johon hänellä on oikeus. Jos ei tunnu oikealta, niin jutusta ei tule mitään.

Olet oikeassa! Ja tähän vielä lisäisin sen, että vaikka mies on pitkä, niin se ei tarkoita, että ihannoin pitkää naista. Ihmisestä kiinni aivan.

Vierailija
9/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

186cm..

No sitten nainen ei ainakaan sua pidempi voi olla. Tai sitten kyseessä on varsinainen Amazooni....

Mun mielestä tärkeintä on, että mies on naista pidempi, oli sitten vaikkapa vaan ihan parista sentistä kyse...

Vierailija
10/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

186cm..

No sitten nainen ei ainakaan sua pidempi voi olla. Tai sitten kyseessä on varsinainen Amazooni....

Mun mielestä tärkeintä on, että mies on naista pidempi, oli sitten vaikkapa vaan ihan parista sentistä kyse...

Ei ole pidempi, mutta pituus häiritsee, kun menee yli 175cm.

AP.

Vierailija
11/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

186cm..

AP.

Tiedän tunteen. Mua häiritsee alamittaiset miehet. Tai töissä on tietysti kivempi olla päätä pidempi keski-ikäisiä hukkapätkiä, eipähän tule ainakaan niitä keitä tyttö kahvia-kommentteja mulle.

Vierailija
12/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Itsellenikin miehen pituus on MUST, enkä tingi siitä. Olen itse "normaalipituinen" nainen (164), enkä kestäisi alle 180 cm kumppania. En yksinkertaisesti tuntisi oloani turvalliseksi pätkän kanssa. Tämä on makuasia, johon kenenkään on turha purputtaa vastalauseita.

Vierailija
13/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

186cm..

AP.

Tiedän tunteen. Mua häiritsee alamittaiset miehet. Tai töissä on tietysti kivempi olla päätä pidempi keski-ikäisiä hukkapätkiä, eipähän tule ainakaan niitä keitä tyttö kahvia-kommentteja mulle.

Jollain meni vissiin vähä tunteisiin? Ei sun tartte vetää hernettä nenään, vaikkei kaikki miehet tykkää pitkistä naisista. Huono itsetunto näyttää olevan. Koita kehittää sitä.

Vierailija
14/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olet valmis heittämään hyvän tuttavuuden romukoppaan pituuden takia, niin tee ihmeessä niin, mutta muista, että voit saada tilalle pituudeltaan oikean, mutta vähemmän mukavan ihmisen. Elämä on valintoja.

Vierailija
15/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP.

Nainen on siis 210 cm pitkä mikä häiritsee hieman.

AP.

Vierailija
16/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän.

Itsellenikin miehen pituus on MUST, enkä tingi siitä. Olen itse "normaalipituinen" nainen (164), enkä kestäisi alle 180 cm kumppania. En yksinkertaisesti tuntisi oloani turvalliseksi pätkän kanssa. Tämä on makuasia, johon kenenkään on turha purputtaa vastalauseita.

Liikutko turvamiehen kanssa ollessasi sinkkuna?

Vierailija
17/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n oma pituus on siis ongelma.

Vierailija
18/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Nainen on siis 210 cm pitkä mikä häiritsee hieman.

AP.

En usko. 😵

Vierailija
19/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän.

Liikutko turvamiehen kanssa ollessasi sinkkuna?

En minä yksin ollessani tarvinnut minkäänlaista turvaa seurassani olevilta ihmisiltä. Eiköhän parisuhde ole hieman enemmän kuin esim. työkaveri.

Miksi mielipideasiasta vedetään herne nenään?

Vierailija
20/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

186cm..

AP.

Jollain meni vissiin vähä tunteisiin? Ei sun tartte vetää hernettä nenään, vaikkei kaikki miehet tykkää pitkistä naisista. Huono itsetunto näyttää olevan. Koita kehittää sitä.

Koeta kehittää sisälukutaitoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän