Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustuin naiseen..Epäröin..

Vierailija
30.11.2017 |

Tutustuin naiseen ja olemme treffailleet muutaman kerran. Hän on oikein mukava ja mielenkiintoinen ihminen, mutta koska pidän ulkonäköä myös tärkeänä osana ihmisen piirteitä, niin minua häiritsee hänen pituutensa. Hän on pitkä ja olen itsekin, mutta toiveena olin laittanut, että 160-175 cm ja tuo 175cm on ihan maximi . Itse olen aina viehättynyt siitä, että nainen on siro ja tykkään siitä, että nainen on reilusti lyhyempi. En tietenkään voi ottaa asiaa puheeksi, mutta jos asia kovasti häiritsee, niin kannattaako jatkaa tapailua?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus siis menee selvästi yli tuon maximin.

AP.

Nainen on siis 210 cm pitkä mikä häiritsee hieman.

AP.

Sulla joku oikeus esittää minua täällä? Lopeta moinen touhu!

AP.

Vierailija
22/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

186cm..

No sitten nainen ei ainakaan sua pidempi voi olla. Tai sitten kyseessä on varsinainen Amazooni....

Mun mielestä tärkeintä on, että mies on naista pidempi, oli sitten vaikkapa vaan ihan parista sentistä kyse...

Ei ole pidempi, mutta pituus häiritsee, kun menee yli 175cm.

AP.

Tiedän tunteen. Mua häiritsee alamittaiset miehet. Tai töissä on tietysti kivempi olla päätä pidempi keski-ikäisiä hukkapätkiä, eipähän tule ainakaan niitä keitä tyttö kahvia-kommentteja mulle.

Jollain meni vissiin vähä tunteisiin? Ei sun tartte vetää hernettä nenään, vaikkei kaikki miehet tykkää pitkistä naisista. Huono itsetunto näyttää olevan. Koita kehittää sitä.

Koeta kehittää sisälukutaitoasi.

Oon samaa mieltä! Sulla on heikko itsetunto. Todella heikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nainen 210 . Älkää uskoko! Joillakin ei ole nyt vain muuta tekemistä, kun esittää minua ja kirjoittaa loppuun AP. Lapsellista touhua!

Vierailija
24/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän.

Itsellenikin miehen pituus on MUST, enkä tingi siitä. Olen itse "normaalipituinen" nainen (164), enkä kestäisi alle 180 cm kumppania. En yksinkertaisesti tuntisi oloani turvalliseksi pätkän kanssa. Tämä on makuasia, johon kenenkään on turha purputtaa vastalauseita.

Liikutko turvamiehen kanssa ollessasi sinkkuna?

En minä yksin ollessani tarvinnut minkäänlaista turvaa seurassani olevilta ihmisiltä. Eiköhän parisuhde ole hieman enemmän kuin esim. työkaveri.

Miksi mielipideasiasta vedetään herne nenään?

Koska tommoset pinnalliset mielipiteet on aika typeriä. Samalla tavalla naiset vetää herneet nenään, jos sanoo ettei ikinä deittailis pullukoita.

Vierailija
25/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin häiritsivät exäni kapeat hartiat ja olisin toivonut hänen olevan pidempi, mutta silti vaan rakastuin ja olimme yhdessä melkein 5 vuotta. Eron syyt olivat ihan muualla.

Itse asiassa eksälläni oli myös sulattelemista pituuteni kanssa (179cm) mutta ei sekään estänyt häntä rakastumasta minuun päätä pahkaa.

Aika pian huomaat, häiritseekö naisen pituus kuinka paljon jatkossa. Kun rakastuu, tuollaiset asiat usein menettävät merkitystään.

Vierailija
26/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus siis menee selvästi yli tuon maximin.

AP.

Nainen on siis 210 cm pitkä mikä häiritsee hieman.

AP.

Sulla joku oikeus esittää minua täällä? Lopeta moinen touhu!

AP.

Tuo sama tyyppi on tainnut tehdä samaa aiemminkin...

Vierailija
27/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä AP olet?

186cm..

No sitten nainen ei ainakaan sua pidempi voi olla. Tai sitten kyseessä on varsinainen Amazooni....

Mun mielestä tärkeintä on, että mies on naista pidempi, oli sitten vaikkapa vaan ihan parista sentistä kyse...

Ei ole pidempi, mutta pituus häiritsee, kun menee yli 175cm.

AP.

Tiedän tunteen. Mua häiritsee alamittaiset miehet. Tai töissä on tietysti kivempi olla päätä pidempi keski-ikäisiä hukkapätkiä, eipähän tule ainakaan niitä keitä tyttö kahvia-kommentteja mulle.

Jollain meni vissiin vähä tunteisiin? Ei sun tartte vetää hernettä nenään, vaikkei kaikki miehet tykkää pitkistä naisista. Huono itsetunto näyttää olevan. Koita kehittää sitä.

Ei minulla mennyt ollenkaan tunteisiin. Olen keskimittaista pidempi, en mikään hirvi kuitenkaan. 172 cm plus korot, joita käytän aina, koska ne korostavat vielä lisää pitkiä, upeita jalkojani. Olen ylpeä joka sentistä, eikä haittaa pätkääkään (heh), jos nyt joku mies ei minusta pidä. Paljon on niitä, jotka pitää. Oma mies on 187.

Vierailija
28/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. En itsekään keskimittaisena miehenä seurustelisi pitkän naisen kanssa, koska näyttäisin hänen vierellään ihan pikkulapselta. Aikalailla sama syy miksi moni nainen ei halua itselleen lyhyttä miestä. Se ei vaan suuren osan mielestä näytä hyvältä.

Kaverini (mies), jonka kanssa usein liikumme baarissa onkin sitten yli 2 metriä pitkä koripalloilija, joten meillä jako tapaamiimme naisiin tulee ihan luonnostaan siten, että minä en edes ala tutustumaan pitkiin naisiin ja hän taas ei ole kiinnostunut mistään alle 170 senttisistä naisista.

Vierailija
29/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, olen 180 pitkä enkä siltikään koe itseäni miksikään "hirveksi". Sopusuhtainen vartalo, tiimalasimallinen. Ihan tykkään itsestäni tällaisena. En tartte korkoja. Mitä jos jätettäis tällaiset lapselliset nimittelyt. Vai pitääkö nyt ruveta kutsumaan lyhyitä pihatontuiksi.

Vierailija
30/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, olen 180 pitkä enkä siltikään koe itseäni miksikään "hirveksi". Sopusuhtainen vartalo, tiimalasimallinen. Ihan tykkään itsestäni tällaisena. En tartte korkoja. Mitä jos jätettäis tällaiset lapselliset nimittelyt. Vai pitääkö nyt ruveta kutsumaan lyhyitä pihatontuiksi.[/q

Kuka täällä on nimitellyt? Ei kukaan. Mielipide ei ole sama asia kuin nimittely. Kaikki miehet nyt ei vain tykkää pitkistä naisista. Se ei ole nimittelyä :D tais mennä sullakin tunteisiin..

Vierailija
31/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on 190 cm mies ja minulla on ollut aina alta 170cm naisia. Itse pidän 160-170cm naisista. Keskimittaiset naiset ovat just mun makuun :)

Vierailija
32/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Olen 187cm ja vaimo 165cm. Keskimittaiset naiset ovat minunkin mieleen, vaikkei se ykköspiirre ulkonäössä olekaan. Plussaa se on :)

Vierailija
33/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille naiselle palvelus ja pistä homma seis. Kaikki ansaitsee ihmisen, jolle ei tulisi mieleenkään, että jokin hänen ominaisuutensa on noin turn off, että pitää miettiä sen takia suhteen jatkoa. Hän ansaitsee jonkun, joka pitää hänestä sellaisena kuin hän on.

Vierailija
34/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on hankalia asioita. Olen 195 ja haaveilen 180-senttisestä naisesta. No, niitä ei vastaan tule joka päivä tai edes kuukausi ja jos tulee niin sitten kemiat eivät välttämättä kohtaa. Eli täytyi tyytyä 170+ kokoiseen

Vierailija
35/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on hankalia asioita. Olen 195 ja haaveilen 180-senttisestä naisesta. No, niitä ei vastaan tule joka päivä tai edes kuukausi ja jos tulee niin sitten kemiat eivät välttämättä kohtaa. Eli täytyi tyytyä 170+ kokoiseen

Taidat olla nainen itse ;) paistoi heti läpi kateellisuus.

Vierailija
36/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen keksimä aivan selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi