Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehet arvostelleet tai antaneet ymmärtää ulkonäössänne olevan jotain parannettavaa?

Vierailija
30.11.2017 |

...Miten?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan sun mielestä sun pitäis olla miehes silmissä maailman kaunein nainen just sellasena kun sä olet<3

Mitä luulet hyötyväsi siitä että haukut tai arvostelet naistasi hänelle?

En mäkään sano mun miehelle että no et nyt mikään parhaimman näköinen ole ja voisit laihduttaakin.

Vierailija
22/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin hoikka, sillinen mies valitti että minulla oli riipputissit. Nyt en ole enää laiha, on runsaat rinnat ja mies on vaihtunut.

JOs mies arvostelisi, arvostelisin kunnolla takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan sun mielestä sun pitäis olla miehes silmissä maailman kaunein nainen just sellasena kun sä olet<3

Mitä luulet hyötyväsi siitä että haukut tai arvostelet naistasi hänelle?

En mäkään sano mun miehelle että no et nyt mikään parhaimman näköinen ole ja voisit laihduttaakin.

Ehkä naiset sit ei vaan kykene rationaaliseen keskusteluun. Kaikki pitää ottaa loukkauksena ja henkilökohtaisena hyökkäyksenä.

Vierailija
24/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl....Aina on kehunu.

Vierailija
25/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut että tarvitsisin lisää voimaa ja lihaksia. Ja että peppu voisi olla isompi :D Oon vaa nauranut että joojoo, missäs herran oma sixpäck on? :D Ja olen siis 169cm/58kg laihaläski.

Vierailija
26/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta aloitti vasta naimisiinmenon jälkeen. On arvostellut lihavaksi ja rumaksi eri sanoin ja haluaisi, että olisi mm isompi perse ja rinnat jne. On jopa ehdottanut implantteja, mutta löi leikiksi, kun huomasi menneensä liian pitkälle.

Samaan aikaan kuitenkin koko ajan kehuu kauniiksi. Saattaa lähestulkoon samassa lausessa sanoa kauniiksi ja hoikaksi ja toisaalta kehottaa jättämään loppuruuan syömättä ja pitämään tukkaa toisella lailla tms.

Itsetuntoni on romahtanut ja haen siihen nykyään pönkitystä muilta miehiltä, joille ilmeisesti kelpaisin oikein hyvin. Olen alkanut ihastua muihin. Menetin myös seksuaalisesta halukkuudesta miestäni kohtaan myös aika ison osan arvostelujen jälkeen.

No mutta sun tunne-elämä on selkeästi kehittymässä terveeseen suuntaan. Seuraa sydäntäsi, niin ehkä se joskus johdattaa sinut jonkun mukavan ja tasapainoisen herrasmiehen luo, jonka jonka harrastuksiin henkinen väkivalta ei kuulu. Vaikka näin ei kävisikään, uskon silti vakaasti, että yksinolo on parempi kuin narsistinen puoliso.

Vierailija
27/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Päinvastoin kehuu aina. Eikä sillä edes olisi mitään syytä valittaa mistään. :D

Miksi kuvittelet että pitäisi olla syy? Niin täydellistä ihmistä ei olekaan,ettei sen ulkomuodosta voisi joku jotain negatiivista sanoa. Pointti on se,että ongelma on arvostelijan pään sisässä. Ei sinun tarvitse ansaita hyväksyntää yrittämällä olla mahdollisumman täydellinen ettei miehesi VAAN löytäisi jotain moitittavaa ulkonäöstäsi.

En yritäkkään olla täydellinen, sen takia, ettei mieheni löytäisi vikaa ulkonäöstäni? 😂

Ei se silti poista sitä, että mieheni kehuu jatkuvasti ja sanoo, että ei olisi uskonut saavansa näin upeaa naista. Jos hän pitää naamasta, hiuksista, kropasta jne. niin kerroppa sinä, mistä hän sitten löytäisi moitittava? Ja onko se joku paha asia, jos haluan itseni näyttävän mieheni silmissä loistavalta? Pitäisikö olla ruma vaan, koska "no mies sitten etsii uuden naisen, jos en kelpaa" Huoh. Kaikenlisäksi itsellenikin tulee hyvä fiilis, kun näytän hyvältä.

Vierailija
28/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Päinvastoin kehuu aina. Eikä sillä edes olisi mitään syytä valittaa mistään. :D

Miksi kuvittelet että pitäisi olla syy? Niin täydellistä ihmistä ei olekaan,ettei sen ulkomuodosta voisi joku jotain negatiivista sanoa. Pointti on se,että ongelma on arvostelijan pään sisässä. Ei sinun tarvitse ansaita hyväksyntää yrittämällä olla mahdollisumman täydellinen ettei miehesi VAAN löytäisi jotain moitittavaa ulkonäöstäsi.

Ja lisään vielä, että keskustelun aihe oli, että onko MIEHESI arvostellut sinua tms.

Varmasti on useita ihmisiä maailmassa, jotka eivät pidä esim. meikeistäni, hiusten väristä, haluavat lihavemman tai laihemman naisen tms. Mutta vastaan mieheni kauneusihanteita täydellisesti, eikö tässä aloituksessa sitä kysytty? Ansaitsen hyväksyntäni kyllä muillakin tavoilla, kun ulkonäölläni.

Vierailija
29/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelee aika useinkin, toisessa paikkaa on liian vähän ja toisessa liikaa. Kehuja hyvin harvoin tulee liittyen ulkonäköön

Vierailija
30/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi vähän aikaa sitten että "Et käy enää kampaajalla yhtä usein kuin ennen". Joo en käykään, en jaksa. Muuten sanoo kyllä usein edelleenkin että olen hyvännäköinen, kaunis ja seksikäs. En tiedä uskoisinko sanojaan (enää), yhdessä vuodesta 1994.

Vierailija
31/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on annettu ymmärtää että on mm. liian pienet rinnat, paksut reidet ja luihut kasvot. Tällaisia letkautuksia on vaikea unohtaa, vaikka tahtoisikin

Vierailija
32/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa taas huomaa, ettei naisia kiinnosta keskustella aidosti. Ollaan eri mieltä asiasta, annetaan se alanuoli ja jatketaan matkaa. Ei mitään kiinnostusta esittää sitä omaa eriävää mielipidettään saatika esittää perusteluja sille.

Vierailija
33/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies aina jankuttaa että miksi en kasvattaisi pitkää  tukkaaa ja että miten se olisi naisellinen ja seksikäs. Loukkaa tosi paljon, kun itsellä ohut hiirehäntä, joka ei pitkäksi kasva vaikka haluaisinkin :(

Vierailija
34/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Yhdessä n 25 vuotta, ja mies on sivistynyt hyvin käyttäytyvä ihminen.

eli se on sunkin mielestä vaan kohtelias?

Vierailija
35/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en millään voi tajuta miksi pitäisi arvostella ääneen oman puolison ulkonäköä? Kertoo paljon arvostuksen puutteesta jos kokee olevansa oikeutettu osoittelemaan toisen "virheitä" ja sekin että kyllähän tuollainen väkisinkin vaikuttaa itse parisuhteeseen ja siihen millainen vuorovaikutus parin välille muodostuu.

On ihan omakohtaistakin kokemusta siitä miten miehen sanomiset ulkonäköön liittyen voivat loukata ja siten vaikuttavat omiin haluihin ja seksielämään tämän kanssa. kyllähän siinä kokee itsensä rumaksi ja ei haluttavaksi. pahimmillaan miettii voisiko kenties joku toinen mies saada itseni tuntemaan taas halutuksi

Vierailija
36/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en millään voi tajuta miksi pitäisi arvostella ääneen oman puolison ulkonäköä? Kertoo paljon arvostuksen puutteesta jos kokee olevansa oikeutettu osoittelemaan toisen "virheitä" ja sekin että kyllähän tuollainen väkisinkin vaikuttaa itse parisuhteeseen ja siihen millainen vuorovaikutus parin välille muodostuu.

On ihan omakohtaistakin kokemusta siitä miten miehen sanomiset ulkonäköön liittyen voivat loukata ja siten vaikuttavat omiin haluihin ja seksielämään tämän kanssa. kyllähän siinä kokee itsensä rumaksi ja ei haluttavaksi. pahimmillaan miettii voisiko kenties joku toinen mies saada itseni tuntemaan taas halutuksi

Se on juuri näin!

Vierailija
37/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Luuletko sinä, että on olemassa joku ihminen, josta ei 25 v jälkeen keksisi pienintäkään virhettä? Mutta vain moukka sanoo ne virheet ääneen.

Vierailija
38/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Luuletko sinä, että on olemassa joku ihminen, josta ei 25 v jälkeen keksisi pienintäkään virhettä? Mutta vain moukka sanoo ne virheet ääneen.

Näin juuri!

Vierailija
39/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin saattaa kommentoida jotain sen tyylistä että laita se paita, näyttää paremmalta tai hiuksesi näyttää hyvältä niin tai näin. Ihan sitä tavallista.

Mutta sitten on yksi luomi. Minulla on aika iso luomi näkyvällä paikalla. Oltiin jo pari vuotta seurustelu kun mies alkoi puhua olenko ajatellut mennä leikkaamaan sen pois. En ole, se ei ole koskaan minua häirinnyt.

Minä en koko luomea edes ikinä ajattele mutta välillä mies nostaa sen esille.

Ei se kai ole arvostelemista tai parannettavaa niin kuin tässä haetaan mutta ainut mistä mies on ulkonäössäni huomauttanut.

Vierailija
40/41 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa taas huomaa, ettei naisia kiinnosta keskustella aidosti. Ollaan eri mieltä asiasta, annetaan se alanuoli ja jatketaan matkaa. Ei mitään kiinnostusta esittää sitä omaa eriävää mielipidettään saatika esittää perusteluja sille.

"Musta sulla on aika pienet silmät, isot ois nätimmät."

"Jaa, mä oon ite ihan tyytyväinen."

Vitun hyvä ja rakentava keskustelu. Pakko päästä dissaamaan ilmeisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän