Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaksosista erilaisia oireita kuin yhtä odottaessa?

10.04.2006 |

Kysymys tulikin jo tuossa otsikossa. Olen itse syönyt ensimmäisen kuurin clomeja ja seurantaultrassa löytyi kaksi munarakkulaa. Lääkäri sanoi että on mahdollisuus kaksoisraskauteen. Oireita on nyt sitten pongailtu jo muutaman päivän. Nyt kp 23. Olisi kiva kuulla, että tiesittekö missä vaiheessa odottavanne kaksosia tai kun tiesitte osasitteko joitain oireita tunnistaa siihen liittyväksi?

Kiitos kaikista vastauksista ja plussaonnea!

Kantri80

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla oli melkeinpä oireeton kaksosraskaus. Ei pahoinvointia ei mitään. Ultrassa näkyi kaksi sikiötä jo viikolla 6 joten tiesis koko ajan odottavani kaksosia. Clomeilla minullakin saivat alkunsa.

Vierailija
2/2 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohta 6-v kaksostytöt ja sain ekassa ultrassa rv 12 joulu aatonaattona tietää odottavani kaksosia. Oireista muistan sen että joskus ihan alussa rinnat muuttuivat todella kosketusaroiksi ja menivät ihan verenpurkaumille !! Mieheni jopa luuli, että minua olisi töissä pahoinpidelty...muita oireita olivat aivan älytön väsymys,paleleminen, nopeasti jo alkuraskaudessa kasvava vatsa sekä jatkuva etova olo, joskaan en kertaakaan oksentanut sekä migreenityyppiset päänsäryt.

Jälkeenpäin ajatellen olisi oireistä pitänyt ymmärtää odottavansa kaksosia kun ne olivat kuitenkin rajumpia kun kahtaa vanhempaa muksua odottaessa.( tyttö ja poika )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla