Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nieletkö vai syljetkö sperman ?

Vierailija
30.11.2017 |

mitä mieltä olet nielemisestä ? mikä on erikoisin paikka missä olette nielleet sperman ? Ei ole mitään kiihottavampaa kuin nainen joka tykkää suihinotosta ja vie sen loppuun asti ja nielee sperman :)).
Oma kokemukseni on että vanhemmat naiset nielee mielellään ja jotkut jopa pyytäneet että laukeaisi suuhun eikä pilluun :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just näin. Omalta vaimolta tulee välillä kamat nenästä kun ottaa lopuksi niin syvään eikä saa nieltyä samassa tahdissa. Tällaisen jälkeen on kiva antaa naiselle yhtä hyvä orgasmi.

Vierailija
2/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä mieltä olet nielemisestä ? mikä on erikoisin paikka missä olette nielleet sperman ? Ei ole mitään kiihottavampaa kuin nainen joka tykkää suihinotosta ja vie sen loppuun asti ja nielee sperman :)).

Oma kokemukseni on että vanhemmat naiset nielee mielellään ja jotkut jopa pyytäneet että laukeaisi suuhun eikä pilluun :)

Siinä missä vanhemmat naiset häviää nuoremmille ulkonäössä paikkaavat he sen usein seksin laadukkuudella ja kaikki reiät käytössä luonnollisesti, samoin niellään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävältä nielen ja jos en seukkaa nii en anna tulla suuhun ja jos joku silti tulee niin syljen.

Vierailija
4/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävältä nielen ja jos en seukkaa nii en anna tulla suuhun ja jos joku silti tulee niin syljen.

Voiko joku mies olla muka sellainen, että kiellosta huolimatta purkaa lastin suuhun.

Vierailija
5/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen kyllä jos tilanne on sellainen. Vähän vuorotellen ja tilanteen mukaan päätetään ja toivotaan mihin mies laukeaa. Välillä suuhun, rinnoille, pillin päälle tai pepulle. Kaikki vuorollaan kiihottavia..

Vierailija
6/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista edes miltä molo maistuu spermasta puhumattakaan kun ei miehelle kelpaa oraali. Eipä kyllä sitä annakaan.

Vierailija
7/36 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nieleminen tai suihnotto on sinulle yllättävänkin syvällinen ja tärkeä aihe ja asia jota ei saa kuka vaan säätö :)

Vierailija
8/36 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä sperman mausta, joten jos mies tulee mun suuhun mä kyllä siirrän sen suudellessa miehen suuhun. Pitäköön hyvänään.

Vierailija
9/36 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up onko joku joskus niellyt tuntemattomalta mieheltä sperman ? Miten olette päätyneet ottamaan suihin esim baarin vessassa?

Vierailija
10/36 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän naisen sängyssä tunnistaa siitä että hän nielee. Kaikki naiset jotka tykänneet ottaa suihin loppuun asti on olleet myös hyviä sängyssä. Hyvän suihinottajan kanssa ei tee mieli muita naisia

Vierailija
11/36 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset nielee. Viimeksi 40 v rouva oikein pyysi että tulen hänen suuhun

Vierailija
12/36 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen tottakai. Se sylkeminen tai vessaan juokseminen HYI YÖK -kommenttien (tai ilman) saattamana pilaa tunnelman. Ei sperma maistu pahalta. 

Vierailija
13/36 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma on miehen orgasmin oheistuote. Ja miehen orgasmi jos mikä kiinnostaa.

Suuhun mieluiten siksi, että ei tule sotkua sen enempää kun nielaisee. Simppelii ja siistii.

Vierailija
14/36 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen aina. 😊 Autossa oon muutaman kerran mieheltäni suihin ottanut.

N32

Vierailija
15/36 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä sperman mausta, joten jos mies tulee mun suuhun mä kyllä siirrän sen suudellessa miehen suuhun. Pitäköön hyvänään.

Unelmien nainen😍

Vierailija
16/36 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen. Olen aina ekasta kerrasta lähtien niin tehnyt. Mieheni sperma on ihan ok. Tosin en ole muiden tavaraa ikinä maistanut / kokenut eikä edes kokemusta kuin mieheni kalusta.

Kokemus vain siis yhdestä aidosta..

Vierailija
17/36 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen. Kiimaa lisää, kun mies voihkien ja kiemurrellen ei voi muuta kuin purkautua!

69:ssä miehen alla parasta, kun nai syvälle nieluun - sperma lentää niin syvälle, ettei tarvitse edes niellä, kun valuu itsestään alas! N52

Vierailija
18/36 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen aina. Aivan ihana tunne kun lämmin sperma tulvii suuhun.

M50

Vierailija
19/36 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nielen. Kiimaa lisää, kun mies voihkien ja kiemurrellen ei voi muuta kuin purkautua!

69:ssä miehen alla parasta, kun nai syvälle nieluun - sperma lentää niin syvälle, ettei tarvitse edes niellä, kun valuu itsestään alas! N52

Ihanan kiimainen Nainen... ;)

Vierailija
20/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan