Nieletkö vai syljetkö sperman ?
mitä mieltä olet nielemisestä ? mikä on erikoisin paikka missä olette nielleet sperman ? Ei ole mitään kiihottavampaa kuin nainen joka tykkää suihinotosta ja vie sen loppuun asti ja nielee sperman :)).
Oma kokemukseni on että vanhemmat naiset nielee mielellään ja jotkut jopa pyytäneet että laukeaisi suuhun eikä pilluun :)
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset nielee. Viimeksi 40 v rouva oikein pyysi että tulen hänen suuhun
Tämän takia vanhemmilta naisilta saa parempaa seksiä 😎. Ovat rohkeita ja osaavat runkata ja imeä samalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset nielee. Viimeksi 40 v rouva oikein pyysi että tulen hänen suuhun
Tämän takia vanhemmilta naisilta saa parempaa seksiä 😎. Ovat rohkeita ja osaavat runkata ja imeä samalla
Höpöti höp, nuoremmat voi opettaa muutamassa viikossa kunnon suihinottajiksi. Esim. nykyisestä 13v. nuoremmasta vaimostani kehkeytyi todella hyvä suihinottaja vaikka oli tämän suhteen neitsyt kun aloimme hänen ollessaan 22v seukkaamaan..
Sanon tähänkin että monet täällä kertoo nielevänsä mutta viimeiset 2 naista ketä oon tapaillut vähän aikaa oli oikeastaan spermakammoisia. Eli suuhun ei saanut tulla yhtään ja suihinkaan ei halunneet ottaa kuin hetken. Ikävä niitä aikoja kun eksä rakasti antaa suikkareita kysymättä vaikka kesken kauppareissun :)
En niele enkä sylje, vaan laukaisen.
Nielen joka kerta, sperma ei mielestäni maistu pahalta ja useaa eriä tullut maustettua. Kokemus olisi pilalla jos lopettaisin kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Up onko joku joskus niellyt tuntemattomalta mieheltä sperman ? Miten olette päätyneet ottamaan suihin esim baarin vessassa?
Tietysti olen!
Homobaarin vessassa se onnistuu.
M:63v
Nielen aina spermat nykyiseltä mieheltä, ei ole pahaa.
Ex tupakoi ja söi paljon roskaruokaa ja sperma oli pahaa.
Nykyinen syö terveellisesti ja sperma ei maistu huonolta. Voi toki olla että on joku ominaismaku yksilöllistä, mutta olen ymmärtänyt että jos syö paljon kasviksia sperma on paremman makuista kuin paljon lihaa syövällä?
Nielen mielelläni. Joskus mies haluaa purkautua naamalleni ja ottaa siitä kuvan. Sekin sopii mainiosti.
Mies 63v
En tiedä. Vaimo ei ole koskaaan ottanut suihin.
M60+, naimisissa yli 30 v.
HYI! YÖK! En ota suihin ja tuollaisen ehdottajakin saa lähteä heti menemään. Olen silti tosi avoin kokeiluille, paitsi anaaliseksi, sitominen, takaapäin, pukeutuminen seksikkäästi, roolileikit, valot päällä jne. Meillä tehdään kyllä muuten vaikka mitä!
Syljen sen miehen peppuun joka vuorostaan piereskelee sen ulos, siitä tulee ihan saippuakuplien tapaisia leijailevia palloja joita pyydystämme kilvan yhdessä
Rakastan niellä spermat! Erityisesti jos se kiihottaa miestäkin.
Joskus on peräti kätevintä niellä. Jos on vaikka liikenteessä (vessassa, pukukopissa, autossa, luonnossa jne.), niin kätevintä niellä kun aiheuttaa vähiten sotkua itse hetkessä tai sen jälkeen vuotona. Tosin monia tapailemiani miehiä on kiihottanut se, että kuljen pitkin kaupunkia spermat pillussa tai pyllyssä enkä välitä vaikka valuu pitkin.
Vanhemmat naiset??? Kyllä itse en pidä itseäni vanhempana naisena kun olen 24v ja ei tulisi mieleenikään alkaa sylkemään makuuhuoneessa. Jos otan suihin niin sitten otan kyllä ihan loppuun asti. Se on 50-50 suihinoton ja nainnin suhde ainakin itseläni, sillä molemmat käyvät ihan yhtä hyvin, riippuu vain siitä mitä pyydetään.