Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut suhde varatun miehen kanssa?

Vierailija
29.11.2017 |

Olen jo pitkään silmäillyt vanhempaa naimisissa olevaa miespuolista työkaveriani. Lähennyttiin pikkujouluissa koskettelutasolle, muttei kuitenkaan päädytty sänkyyn. Nyt katseita välillämme on enemmän ja selkeää kiinnostusta molemmin puolin. Tahtoisin uskaltaa tehdä aloitteen, mutta en tiedä miten. En siis halua mitään vakavaa vaan seksisuhteen. Miten teillä on alkanut suhde varatun miehen tai naisen kanssa?

N24

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monenki varatun miehen kanssa vain seksisuhde. Soitellaan vaan kun halutaan seksiä. Mä en halua sitoutua ja miehillä on vaimo/lapset mut ei halua vaan erota mut ei haittaa mua. Sun pitää vaan tehdä miehelle selväks että haluat vaan seksi suhteen. Ja kaikille naisille tiedoksi että aika monen Mies pettää teitä koska haluavat vaihtelua tai te vaan ette anna!

Seksi suhteen... 😂

Vierailija
22/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Miehet kiinnostuvat usein minusta, mutta varattuihin en koske. Se on hyvä periaate. Toisekseen en halua jakaa miestä kenenkään -sen ykkösenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ämmä olet. Etsi vapaa mies kun seksin puutteessa olet äläkä riko toisten liittoja.

Ohiksena todettava että se ainoa syyllinen on kyllä mies, joka rikkoo oman liittonsa ja vieläpä ihan vapaasta tahdostaan. Mikään kun ei pakota varattua ihmistä edes seksisuhteeseen vaikka toinen vilkuttaisi kuinka vihreää valoa.

Vierailija
24/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeasti selitettävä suhde on ollut, juu.

Millainen, kerro.

Vierailija
25/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Nimenomaan työkaverin kanssa.

Ensin tehtiin töitä kaksin, opittiin toisistamme asioita, opittiin luottamaan toisiimme. Molempien elämäntilanne samanlainen, seksittömät muuten ihan ok-liitot.

Hän lähestyi ja ehdotti, minä pienen harkinnan jälkeen en ole katunut hetkeään, mihin lähdin. Hyvää seksiä paikkaamassa sitä mitä kotona ei ole.

Vierailija
26/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, nyt ollaan oltu naimisissa jo kolme vuotta.

Vierailija
27/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. En edes aloittaisi. Mies voi toki olla idiootti, mutta mina en. 

Vierailija
28/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkysuhteita vain, en halunnut seurustelusuhteita..siksi valitsin varatut miehet.

Vierailija
29/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin seksisuhteessa perheellisen miehen kanssa, jolla nuorehko vaimo ja kaksi lasta. Ei ollut kivaa, olin tyhmä.

Kauhee elämän mittainen morkkis. Oon jo unohtanut mutta välillä iskee hirveät häpeä-flashbackit. Mies ei ollut edes kiva, aika juntti. Kehui mulle toisia naisia, mikä vei mun halut ja kiinnostuksen häntä kohtaan, onneksi. Sellainen sarjapettäjä. Lankesin häneen, koska itselläni oli huono itsetunto ja nautin siitä tunteesta, että olisin kiehtovampi kuin tämä vaimo. Itseäni petetty kaikissa ihmissuhteissa, niin en sillä hetkellä osannut katua.

Vierailija
30/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleuaikoina olin. Asuin hänen omistamassaan kaksiossaan. 

Vierailija
31/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololoo

Vierailija
32/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeleuaikoina olin. Asuin hänen omistamassaan kaksiossaan. 

Sain siis häneltä aivan ihanaa seksiä isoine kaluineen, ja sen lisäksi sain asua ilmaiseksi hänen asunnossaan. Ihan lottovoitto nuorelle opiskelijatytölle. 

Vierailija
33/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää mutta on ollut. Säälittävää näin jälkikäteen ajateltuna.

Vierailija
34/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mua vaivaa kun hyvää seksiä kotonakin mutta silti salasuhteilen parinkin varatun miehen kanssa? Luulen että kaipaan itsetunnolleni pönkitystä.

N38

Vierailija
35/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ämmä olet. Etsi vapaa mies kun seksin puutteessa olet äläkä riko toisten liittoja.

Ei se mene rikki, jos vaimo ei saa tietää. Eikä kaikkien liitot menisi siltikään rikki.

Sitten se ainakin menee rikki ja vaimokin menee rikki jos vaimo ei tiedä että mies tuollaisia harrastaa ja saakin sitten yhtäkkiä jostain tietää että mies onkin pettäjä.

Vierailija
36/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kevyen suhteen. Välillämme oli uskomatonta seksuaalista vetovoimaa... Jo suuteleminen oli taivaallista. Lopputulos: sydänsurua, ikävää, syyllisyyttä... Vielä vuosikymmenten (!!! - Kyllä lapset, tämä tapahtui 70-luvulla) jälkeen pöksyni koostuvat, kun muistan... Mutta en todellakaan suosittele!!!

Vierailija
37/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua vaivaa kun hyvää seksiä kotonakin mutta silti salasuhteilen parinkin varatun miehen kanssa? Luulen että kaipaan itsetunnolleni pönkitystä.

N38

Olisitko addiktoitunut? Mieheni on samanlainen. Meillä on paljon ja älyttömän hyvää seksiä silti miehellä jatkuvasti useita pidempiaikaisia salasuhteita sekä jatkuvia satunnaisia suhteita. Eron partaalla ollaan, oltaisiin jo muuten erottu mutta meillä on pienet lapset ja kuitenkin rakastetaan vielä toisiamme.

Vierailija
38/38 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Olisitko addiktoitunut? Mieheni on samanlainen. Meillä on paljon ja älyttömän hyvää seksiä silti miehellä jatkuvasti useita pidempiaikaisia salasuhteita sekä jatkuvia satunnaisia suhteita. Eron partaalla ollaan, oltaisiin jo muuten erottu mutta meillä on pienet lapset ja kuitenkin rakastetaan vielä toisiamme.

Surullista.. miten sä kestät tota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi