Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut suhde varatun miehen kanssa?

Vierailija
29.11.2017 |

Olen jo pitkään silmäillyt vanhempaa naimisissa olevaa miespuolista työkaveriani. Lähennyttiin pikkujouluissa koskettelutasolle, muttei kuitenkaan päädytty sänkyyn. Nyt katseita välillämme on enemmän ja selkeää kiinnostusta molemmin puolin. Tahtoisin uskaltaa tehdä aloitteen, mutta en tiedä miten. En siis halua mitään vakavaa vaan seksisuhteen. Miten teillä on alkanut suhde varatun miehen tai naisen kanssa?

N24

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it. Mies on varmasti ikionnellinen.

Vierailija
2/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Olen heteromies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Kaverisuhde. Heteromies minäkin.

Vierailija
4/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulla on tilanne kohtalaisesti hyppysissäsi. En osaa itse sen konkreettisempia neuvoja antaa, kun ei ole varatuista kokemusta.

Onnittelen sinua myös realistisesta asenteestasi, juuri tuollainen kuvaamasi suhde voisi onnistua. Liian usein näkee niitä "oon niin rakastunut ja tämä mies ymmärtää mua paremmin kuin kukaan" -ihkutuksia ja kuvitelmia siitä, että mies jättäisi vaimonsa.

Vierailija
5/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut lyhyt suhde varattuun mieheen. Lopetin suhteen heti kun sain asian selville.

Vierailija
6/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että sinulla on tilanne kohtalaisesti hyppysissäsi. En osaa itse sen konkreettisempia neuvoja antaa, kun ei ole varatuista kokemusta.

Onnittelen sinua myös realistisesta asenteestasi, juuri tuollainen kuvaamasi suhde voisi onnistua. Liian usein näkee niitä "oon niin rakastunut ja tämä mies ymmärtää mua paremmin kuin kukaan" -ihkutuksia ja kuvitelmia siitä, että mies jättäisi vaimonsa.

En todellakaan halua rikkoa miehen perhettä. Siksi olisin varovainen seksisuhteen kanssa ettei vaimon sydän särjy eivätkä lapset joutuisi kärsimään. Seksisuhde on himoa jota tunnen miestä kohtaan, mutta rakkaus on minulle aivan eri asia.

Ap

Vierailija
7/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaan että usein se kiinnostunut ja vähän ihastunut osapuoli eli tässä sinä liioittelee omassa mielessään sen toisen ihastuksen itseään kohtaan

Vierailija
8/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista vaan että usein se kiinnostunut ja vähän ihastunut osapuoli eli tässä sinä liioittelee omassa mielessään sen toisen ihastuksen itseään kohtaan

Voi hyvinkin olla. Siksi aloitteen tekeminen arveluttaa. Silti kaikki merkit viittaisivat siihen, että mies himoitsee minua myös.

Ap

Vierailija
9/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä päinvastainen kokemus. Usein, jos olen aistinut toisen olevan kiinnostunut, on myöhemmin tullut ilmi, että tämä on sitä ollut. Myös sellaisissa tapauksissa, jolloin itse en ole ollut kiinnostunut, ja jopa sellaisissa tapauksissa, joissa en ole uskaltanut edes toivoa saavani vastakaikua. Senkin olen huomannut, jos toinen ei ole ollut kiinnostunut, vaikka olen itse ollut ihastunut. Silloin ihmiseen ei saa samanlaista "otetta", vaikka hän olisikin ystävällinen. Kyllä minä uskon, että kehonkielellä ja feromoneilla on tehtävänsä myös ihmisten välisessä viestinnässä, onhan ihminenkin vain eläin. Ei se "tutka" varmaan aina toimi, mutta hyvin usein toimii, kun on vaan rehellinen itselleen.

Vierailija
10/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sinkkumiehen kanssa.

Vierailija
11/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ämmä olet. Etsi vapaa mies kun seksin puutteessa olet äläkä riko toisten liittoja.

Vierailija
12/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua rikkoa miehen perhettä. Siksi olisin varovainen seksisuhteen kanssa ettei vaimon sydän särjy eivätkä lapset joutuisi kärsimään. Seksisuhde on himoa jota tunnen miestä kohtaan, mutta rakkaus on minulle aivan eri asia.

Ap

Särjy... mikä saa sut kuvittelemaan että mies jättäisi vaimonsa ja perheensä vaikka jyystäisi sua pari kertaa 😂

Vierailija
13/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut 3.

Vierailija
14/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ämmä olet. Etsi vapaa mies kun seksin puutteessa olet äläkä riko toisten liittoja.

Ei se mene rikki, jos vaimo ei saa tietää. Eikä kaikkien liitot menisi siltikään rikki.

Vierailija
15/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele lähtemään tuohon ollenkaan, turha kiusata itseä ja lähteä tietoisesti leikkimään tulella. Yleensä kun seksi ja fyysinen kosketus tulevat mukaan siinä alkaa herätä kaikenlaisia tunteita ja ne ihastuksen tunteet vain voimistuvat. Sitä ei välttämättä edes itse huomaa tai uskalla myöntää itselleen, että on alkanut odottaa jutulta jotain enemmän. Voi alkaa myös kokea mustasukkaisuutta vaimoa kohtaan, tai miettiä sitä miksi itse kelpaa jollekin vain seksiin, mutta ei mihinkään muuhun ja tulla katkeraksi. Vaikka kuvittelisi olevansa kuinka tahansa kova henkisesti tai haluavansa vain seksiä. Sitä kun ei monesti tiedä etukäteen, mitä loppupeleissä haluaa ja siinä menee aikaa kun oppii tuntemaan toisen kunnolla. Morkkis on myös aikamoinen, jos käy niin että vaimo saa tietää, perhe hajoaa ja lapset jotuu kärsimään siitä. Seksiseuraa saa varmasti myös sinkuista miehistä.

Vierailija
16/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeasti selitettävä suhde on ollut, juu.

Vierailija
17/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vaimo ei saisi tietää niin miehen asenne vaimoonsa muuttuu ja joskus jopa lapsiinsakin ja mies lähtee herkemmin pettämään myöhemminkin muiden kanssa. Pysyisit erilläsi kun ajattelet vain omaa napaasi, itsekäs munahaukka.

Vierailija
18/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monenki varatun miehen kanssa vain seksisuhde. Soitellaan vaan kun halutaan seksiä. Mä en halua sitoutua ja miehillä on vaimo/lapset mut ei halua vaan erota mut ei haittaa mua. Sun pitää vaan tehdä miehelle selväks että haluat vaan seksi suhteen. Ja kaikille naisille tiedoksi että aika monen Mies pettää teitä koska haluavat vaihtelua tai te vaan ette anna!

Vierailija
19/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa seksisuhteen TYÖKAVERIIN? Näistä ei Ile ikinä mitään hyvää seurannut ja vielä kun äijä on varattu ni voi morjes.. En ikinä olis niin tyhmä että asettaisin itseni tuollaiseen tilanteeseen

Vierailija
20/38 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisia mammoja taas täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi