Tinder pilaa minut ihmisenä
Olen nuori mies joka latasi tinderin noin vuosi sitten. Tuo loputtomien mahdollisuuksien addiktoiva lihatiski on vienyt elämästä kaiken jännityksen ja mielekkyyden.
Enää ei kiinnosta pitkäjänteinen työ, salilla käyminen tai itsensä kehittäminen. Kiinnostaa vain pelata ja ettiä seuraava matchia. Jollain tavalla kun tinderiin koukuttuu, elää ns yltäkylläistyyden illuusiossa ja elämästä katoaa hohto.
Naiset alkaa näkemään väkisin massana, kun ennen tinderiä olin aina kiinnostunut naisesta ihmisenä. Silloin toi mielihyvää jutella tavallisille naisille kasvotusten, nyt ei kiinnosta jutella muille kun ultrahottiksille sen jälkeen kun niiltä on saanut muutaman kerran huomiota. Mikään ei juuri tunnu miltään ja masturboinkin matcheille.
Ja tähän vielä tämä, että sitten kun poistan tinderin, niin mua kiinnostaisi ihan hirveästi nähdä jotain tavallista naista. Mutta paradoksaalista on, että kun lataan sen takaisin niin koukutun niin nopeasti että sitten ei enää kiinnostakaan kysyä tavallista naista treffeille.