Nyt rehellisesti kertomaan että oletko koskaan kakannut housuihisi aikuisiällä??
Kommentit (27)
Minulla vissiin jotenkin yliaktiivinen suoli tai jotain - kun hätä iskee, se iskee täysillä ja WC:hen on päästävä heti. Näin etenkin urheillessa. Jos ei vessaa ole lähettyvillä, vahingolta ei aina voi välttyä. Todella kiusallista, raivostuttavaa ja noloa.
Samana yönä jopa kaksi kertaa, ei kylläkään ollut housuja jalassa kun nukun alasti
oksensin vessassa ja toisesta päästä tuli samaan aikaan vesikakkaa
samana yönä heräsin siihen että koko sänky oli täynnä sitä itteensä..
että tällaista tämä vatsatauti kun se kunnolla iskee
Oli vain yksinkertaisesti sen verran tehokas pieru, että housuun tuli tilkka kurakakkaa.
Mulla ainakin on suolisto ajoittain stressin takia niin huonossa kunnossa, että tulee lentäviä lähtöjä vessaan. Yleensä olen ehtinyt, mutta aina en. Kotona - ja kerran kaverin luona.
olin juuri kaupassa kun vatsani päätti että nyt toimitaan. Sinne jäi ostokset kärryyn, onneksi kauppa lähellä kotia. Ehdin just kotiovesta sisään kun tuli kolmen päivän ummet housuun... Ymmärrettävistä syistä en suosittele kenellekään Laxoberonia :)
Tai myöhäisessä teini-iässä (siis 18-19) vuotiaana pidemmällä juoksulenkillä. Eikä ollut edes kovin löysällä vatsa, mutta kai se juokseminen sai suolen futaamaan sen verran hyvin, että olisiko ollut reilu kilsa ennen kotia tuli kunnon satsi shortseihin. Onneksi oli aika tummat ja asuin maalla, tuskin kovin moni näki.
Tilanteen uhatessa oli paha dilemma, jatkaako juoksemista ja päästä nopeammin vessaan, mutta muuten nopeuttaa prosessia vai kävellä hitaasti, sulkijalihas krampissa.
oksetusoloon ja löysät housuissa. Osaan kyllä käyttää vessaa, kuten tuo yksi vastaajakin, mutta harvemmin umpiunessa. Kysymyksessä oli raju vatsatauti, jota kesti muutaman päivän.
Olin viime syksynä shoppailemassa lapsuudenystävän ja sen kaverin kanssa Tampreella. Mulla oli hätä ja en keriunnyt vessaan. Sit menin Stokkan yläkertaan wc:hen " tarkistaan vahingot" ja laitoin kakat pönttöön ja pikkuhousut pois. Onneksi ei ollut tarttunut farkkuihin paljoa.
Säikähdyksellä siis selvittiin....
Ajatteles jos olisi ollut silloin stringit?! Miksi mä en kekannut heittää alkkareita pois kun mulle sattui. Yritin vaan hinkata sitä köntsää paperilla.
Niin ja se toinen alatiesynntys avasi nuo peräpäänkin paikat vaan ei sulkenut.
sain karmivan vatsataudin jonka seurauksena oli että pahoinvoivana nukkuessa heräsin kerta toisen jälkeen siihen että tuli pieru. Ja aina oli varsi mukana. Ekat pari kertaa lähinnä hymyilytti mut huumori alko loppumaan kun alko kaikki kalsarit olla narulla.
Kaverilleni kävi vahinko töissä hesaria jakaessa. Oli kuulemma viimeinen talo meneillään joten kaiffa harhaluuli että sen vielä selviää mut niinpä vaan tokavikan rapun alakerroksissa juostessa tuli yllätys. Eipä siinä sit muutakuin yhtiön sisäpihalle ja kalsarit roskikseen. Erikoista tässä tapauksessa oli et ei ollu kuulemma kyseessä mitään kuraa vaan ehta nyrkinkokoinen pökäle.
bussilla koulusta tullessa. Olin jo melkein kotiovella.
Mutta tässä ihan vasta sattui käsittämätön juttu, jota en vieläkään tajua, mun pitää nyt avautua tästä: Olin menossa kahvilaan, ja kävin siellä ensin vessassa. Housut kunnolla alas, takki pois, mitään pitkää helmaa tms. ei roikkunut missään. Normaali toimitus, ei ripulia tms.
Pyyhin kunnolla, puin päälleni ja lähdin kahvilaan. Pöydässä tajusin, että reiden alaosassa on jotakin tahmeaa, ja aloin pelätä pahinta. Takaisin vessaan: Koko reiden alaosa oli polvitaipeen yläpuolelta paskassa, kuin myös farkut. Oli älyttömän hienoa riisua alaosa ja pestä housuja vessassa lavuaarissa, jono ulkopuolella!
Vasta jälkeenpäin tajusin, että jonon vuoksi käytin eri vessaa kuin ekalla kerralla, enkä tiedä, jäikö sinne jälkeeni jotain outoa...Toisaalta, MUISTAN vilkaisseeni pönttöä, joka oli aivan siisti ja normaali. Myöskään vessapaperia ei löytynyt lahkeesta tai mistään, vain alareisi täynnä tiivistä paskaa!
Kertoisko joku, miten tuo tapahtui, miten on mahdollista sotkea itsensä noin???
Kysy vaan kuinka monta kertaa
Minulla vissiin jotenkin yliaktiivinen suoli tai jotain - kun hätä iskee, se iskee täysillä ja WC:hen on päästävä heti. Näin etenkin urheillessa. Jos ei vessaa ole lähettyvillä, vahingolta ei aina voi välttyä. Todella kiusallista, raivostuttavaa ja noloa.
Kannattais hakeutua uroterapeutille, itselläni on samantyylinen vaiva ja olen nyt käynyt 7 kertaa terapiassa ja elämä on jo paljon helpompaa.
Vauva piti hoitaa, itsellä iso leikkausarpi aristi, pissakatetri paikoillaan. Juokse siinä nyt sitten vessaan sängystä, jossa reunakalterit. Onneksi oli se iso sairaalan jälkivuotovaippa...
..ootko varma, että se oli sun kakkaas...? Ehkä jollain oli tullu kurat ja pöntön reunassa oli sitä itseään... Jalkasi liippasi siitä vauhtiviivan muukaan, mutta kun katsoit pönttöä et nähnyt mitään, koska reiteesi tarttunut oli tullut pöntön ULKOpuolelta, eikä edes ollut sinun tuotostasi... Aika yököttävää kyllä jos noin käynyt...:(
Vierailija:
..ootko varma, että se oli sun kakkaas...? Ehkä jollain oli tullu kurat ja pöntön reunassa oli sitä itseään... Jalkasi liippasi siitä vauhtiviivan muukaan, mutta kun katsoit pönttöä et nähnyt mitään, koska reiteesi tarttunut oli tullut pöntön ULKOpuolelta, eikä edes ollut sinun tuotostasi... Aika yököttävää kyllä jos noin käynyt...:(
Koko mieheni lähisuku kärsii yliaktiivisesta aineenvaihdunnasta ja reippaasta suolen toiminnasta. Jospa hankkisin koko porukalle lahjakortin terapiaan, vaikka joululahjaksi... ; )
No ei, leikki sikseen, mitä oikeasti tekee uroterapeutti?
Repesin pahasti ja mulle annettiin jotain lääkettä ettei tarvii pahemmin punnertaa vessassa :) En sitten kerenny vessaan.