Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi nimetä tulevan tyttäremme edesmenneen siskonsa mukaan

Vierailija
29.11.2017 |

Ongelma on siinä etten pidä kyseisestä nimestä, koska yksi koulukiusaajistani oli sen niminen. En tiedä kehtaanko sanoa miehelle asiasta, en haluaisi pahoittaa mieltä 😢

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni on oman, sodassa menehtyneen tätinsä nimi. Hän on aina käyttänyt toista nimeään ja kokee, että tuo tädin nimi toisi hänelle jotenkin huonoa onnea jos hän sitä käyttäisi.

Vierailija
42/46 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on se sohvanpohjalla kaksi viikkoa putkeen härmistynyt, joka on tehtaillut kok se ajan provoja tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä kyllä antaisi lapselle kuolleen sisaruksen nimeä. Isovanhemmat on eri asia, kun ovat, kuten edellä sanottu, kuolleet ns. normaalisti. Mieti miten isovanhemmat suhtautuvat lapseen, kun kutsuvat tätä kuten omaa lastaan (nyt kuollutta) aikanaan. Heille voi tulla tippa linssiin ja sellaista muistelua yms. Haluatko, että lapseesi suhtaudutaan jonakin muuna kuin omana itsenään. Mun tyttö näytti pienenä mun kuolleelta serkulta. Tämän kuolema oli isälleni melko suuri suru. Ja olipa kiva katsoa vierestä, kun isäni alkoi itkeä, kun piti tyttöä sylissä jne. Tytön paikalla ollessa vertailtiin ääneen, että kyllä näyttää niin xx:ltä ja voi voi ja olipa se kauheaa. Mitä lapsi alkaa ajatella tuollaisen keskellä itsestään. Onneksi meillä oli välimatkaa niin ei nähty kovin usein ja isäni sitten kuolikin, että ongelma poistui.

Vierailija
44/46 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vaan tainnut tykätä siskosta. kuten moni miehensä siskoa inhoava. mustasukkaisuus kun tuhoaa ne kuviot - ennen hyviltä sisaruspareilta..

Vierailija
45/46 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laittaisi lapselle nimeksi kuolleen sisaren nimeä. Hui kauhistus. Äidin tai mummon nimen voisi laittaa toiseksi nimeksi, mutta ei missään tapauksessa sitäkään ensimmäiseksi nimeksi. 

Vierailija
46/46 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sanot. Puhumalla nämä asiat yleensä selviävät. Ehkäpä se auttaa sinuakin käsittelemään kiusaamisasian loppuun. Olet kuitenkin parisuhteessa ja saamassa lapsen joten koko elämää se ei sinulta ole onnistunut ainakaan pilaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi