Raskaus ja lamaannuttava väsymys
Viikkoja 35 luojalle kiitos mutta vielä pitäisi jaksaa.. Koko raskauden ajan olen ollut väsynyt mutta nyt tämä on jo liikaa.
Kyseessä kolmas lapsi joten en voi sulkeutua makkariin kuten esikoisen kohdalla olisin voinut. Tuntuu kuin kroppa olisi lyijyä täynnä ja pelkkä käden nostaminen uuvuttaa.
Onko muilla ollut samaa ja saitteko mistään lisä energiaa.
Mies ei ymmärrä miksi tiskikoneen täyttökin niin vaikeaa ja alan taas vajota masennukseen hänen kritisoidessa vieressä.
Hän on usein koko päivän töissä niin että lähtee aamulla ja tulee illalla myöhään jo isompien lasten mentyä nukkumaan. Vaikka tehdään molemmat kaikkemme niin tuntuu että se ei nyt riitä. Tämä tuleva on siis meidän ensimmäinen yhteinen.
Joskus on tunne että kaikki romahtaa jos nainen uupuu. Olen nähnyt tämän ennenkin ja pelkään että ero tulee ennemmin tai myöhemmin koska minä olen niin väsynyt ja tarvitseva.
Hemoglobiinit ja raudat kunnossa. Eli ei niiatäkään voi johtua tämä uupumus.
Syötkö rautaa? Kärsin myös valtavasta väsymyksestä raskausaikana, ja itselläni auttoi raudan syönti kaikissa mahdollisissa muodoissa, vaikka hemoglobiini olikin ok. En tämän enempää osaa auttaa, mutta muistan hyvin tuon samaisen tunteen, kun olisi voinut nukkua aamusta iltaan. Tsemppiä!