Eksä takaisin, entä nyksä? Olenko kauhea ihminen?!
Tilanne on siis se, että ollaan oltu eksän kanssa erossa useita vuosia jo. Molemmilla ollut sinä aikana muita suhteitakin. Nyt kuitenkin olen tullut siihen tulokseen, että haluan lasteni isän takaisin.
Kuitenkin minulla on miesystävä, eksäni taas on eronnut suhteestaan pari kk sitten.
Minun suhteeni tämän hetkisen miesystäväni kanssa on ollut oikeastaan koko ajan enemmän tai vähemmän hankala. Minusta tuntuu, ettei mies arvosta minua ja sellaista naista, mikä minä olen. Minulla on jatkuvasti riittämättömyyden tunteita liittyen esim. ulkonäkööni, ei-urheilullisuuteeni (hän on aika urheilullinen) ym. Olen fiksu nainen, mutta ne asiat, joissa minun vahvuuteni ovat tai ne asiat, joista olen kiinnostunut, ovat nykyisen mielestä jotenkin turhia, eikä hän arvosta niitä. Minua hän ei ota huomioon esim. yhteisen ajan järjestelyssä juurikaan, ex-avovaimon ehdoilla mennään. Mitä tahansa eksänsä ehdottaa, suostuu siihen. Minulta ei kysy esimerkiksi, että mitä olen ajatellut jouluna tehdä tms.
Olemme olleet muutaman vuoden nykyisen kanssa yhdessä, mutta tämä suhde ei etene mitenkään. Ei minkään valtakunnan sitoumuksia, ei yhteenmuuttamista. Edelleen asutaan erillään ja nähdään kyllä säännöllisesti, mutta olen lopen kyllästynyt tähän reissaamiseen. Olisin halunnut jotakin syvempää, kuten muuttaa yhteen. Tämä mies on suoraan sanonut, että jos tämä ei minulle riitä, yhdessäoleminen täytyy lopettaa. Silti olen jotenkin kiinni hänessä. Ja hänkään ei kuitenkaan suhdetta haluaisi lopettaa.
Nykyään kuitenkin vähemmän. Se, miten on kohdellut minua, on tehnyt tehtävänsä. Nyt itse asiassa ihan viime aikoina on tuntunut siltä, että hän tuntuu itse pelkäävän, että lähden.
Olen kyllästynyt kaiken maailman uusperheviritysyrityksiin. Haluan entisen perheeni takaisin.
Minusta tuntuu, että molemmat, sekä eksäni että minä, ollaan eron aikana ymmärretty tiettyjä asioita. Oltiin todella väsyneitä pikkulapsiaikana, meillä ei ollut tukiverkkoja lähellä. Hermot olivat monasti kireällä.
Nyt kuitenkin huomaan etsiväni alitajuisestikin saman kaltaista miestä kuin eksäni. Arvostan häntä monessa suhteessa, ja olen huomannut, miten hyvä mies hän itse asiassa onkaan - ja lasteni isä. Lisäksi arvomme ja ajatuksemme monissa asioissa kohtaavat, enkä koskaan hänen kanssaan ole kokenut riittämättömyyden tunteita. Lisäksi aina pystyin luottamaan häneen. Tätä ei todellakaan voi jokaisesta miehestä sanoa.
Onko teillä kokemuksia siitä, että yli viiden vuoden jälkeen (erosta) palataan takaisin yhteen?
Kommentit (35)
Laita se nyksä eksännyksälle vaikka pakettina menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ota exä, joka sitten on nyxäsi, mutta vain sillä ehdolla, että exäsi, joka siis on tuleva nyxäsi, eroaa nyxästään eli tulevasta exästään omasta halusta.
Toki tässä tulee huomioida myös sinun nyksäsi, joka sitten on exäsi.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ota exä, joka sitten on nyxäsi, mutta vain sillä ehdolla, että exäsi, joka siis on tuleva nyxäsi, eroaa nyxästään eli tulevasta exästään omasta halusta.
Tässä tosiaan tulee huomioda myös ap:n exän eli tulevan nyxän nyxä, josta tulee entisen exän, mutta tulevan nyxän nyxä, josta tulee se exänyxän nyxäexä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tosiaan tulee huomioda myös ap:n exän eli tulevan nyxän nyxä, josta tulee entisen exän, mutta tulevan nyxän nyxä, josta tulee se exänyxän nyxäexä.
Onko jonkun mielestä tällainen vastailu hauskaa? Ihmisillä on kai tällaiseen aikaa joillakin. Huoh.
Toisten kanssa ei voi sitten vakavasti asioista keskustella. Jos olisin mies, en koskaan olisi tollasen lapsellisen neiti viisastelijan kanssa.
Tämän nykyisen kanssa ei pidä säälistä olla. Pistä kiertoon.
Hyvää tuossa kuviossa on sekin, että olette olleet erossa vuosia. Tavallaan voi sitten aloittaa uudelleen tutustumalla.
Jos teillä on yhteys, niin kokeilkaa. Mutta ihan alkuun ei kannata kertoa lapsille ja itsekin olla olettamatta että toinen olisi yhä se sama ihminen tai sellainen, miksi toinen on muistoissa muuttunut.
Mun mielestä ei huono idea palata exän kanssa yhteen ja sopiva vaikka että ainakin vuosi saman katon alla kerran on yhteisiä lapsia ja kerran exä on jo eronnut ja sinun mielestäsi nykyisesi ei ole sopiva eikä kummallakaan ole varmaa parempaa suhdetta tiedossa. Lasten on ihan hyvä asua molempien vanhempiensa kanssa ainakin ajoittain, eivät siitä varmastikaan kärsi ellei sitten ole esim. tosi väkivaltainen suhde tai toinen päihdeongelmainen tai pahasti persoonallisuushäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin jos x menee y:n kanssa yhteen ja sitten eroaa ja menee a:n kanssa niin oonko kauhea jos jätän a:n ja muutan takaisin y:n luokse.
Ei tällä palstalla ymmärretä korkeampaa matematiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Exä ja nyxä. Lapsellista. Idiootti.
.
Painu sinä helvettiin siitä kitisemästä.
Hello, my name is "ALLIE REYNA," I come from Spain. I was married to Ruben for 7 years. Things started to get ugly and we had fights and quarrels almost every time. It got worse the moment he filed for divorce ... I tried my best to get him to change his mind and stay with me, but all the effort was in vain. I pulled and tried everything, but still nothing worked.
The breakthrough came when someone introduced me to this wonderful, brilliant spell wheel, Dr. obasuyi, who eventually helped me out ... I’ve never been a fan of things like that, but I just decided to try reluctantly because I was desperate and left a choice. .. He held special prayers and used roots and herbs ... Within two days, Ruben called me and was sorry for all the emotional trauma he had caused, he moved back into the house and we still live happily ever after. how great a miracle BABA OBASUYI did to me and my family.
I have asked him many couples who have problems around the world, and they have had some good news ... I strongly believe that someone out there needs his help. For all kinds of urgent help, contact dr obasuy via WhatsApp: +2348058194885
Or Gmail him: oseyendebaba@gmail.com
Hei, nimeni on "ALLIE REYNA", olen kotoisin Espanjasta. Olin naimisissa 7 vuotta Rubenin kanssa. Asiat alkoivat muuttua rumiksi ja meillä oli taisteluja ja riitoja melkein joka kerta. Se paheni siinä vaiheessa, kun hän haki avioeroa ... Yritin parhaani saadakseni hänet muuttamaan mieltään ja pysymään kanssani, mutta kaikki ponnistelut olivat turhia. Vetoin ja kokeilin kaikkea, mutta silti mikään ei toiminut.
Läpimurto tapahtui, kun joku esitteli minut tähän upeaan, loistavaan loitsupyörään, tohtori obasuyiin, joka lopulta auttoi minua ulos ... En ole koskaan ollut tällaisten asioiden fani, mutta päätin vain yrittää vastahakoisesti, koska olin epätoivoinen ja jättänyt valinnanvaraa. .. Hän piti erityisiä rukouksia ja käytti juuria ja yrttejä ... Kahden päivän sisällä Ruben soitti minulle ja oli pahoillani kaikesta emotionaalisesta traumasta, jonka hän oli aiheuttanut, hän muutti takaisin taloon ja elämme edelleen onnellisina. kuinka suurenmoisen ihmeen BABA OBASUYI teki minulle ja perheelleni.
Olen esittänyt hänet monille pariskunnille, joilla on ongelmia ympäri maailmaa, ja heillä on ollut hyviä uutisia ... Uskon vahvasti, että joku siellä tarvitsee hänen apuaan. Saat kaikenlaista kiireellistä apua ottamalla yhteyttä dr obasuyyn WhatsAppin kautta: +2348058194885
Tai Gmail hänet: oseyendebaba@gmail.com
Hei, nimeni on "ALLIE REYNA", olen kotoisin Espanjasta. Olin naimisissa 7 vuotta Rubenin kanssa. Asiat alkoivat muuttua rumiksi ja meillä oli taisteluja ja riitoja melkein joka kerta. Se paheni siinä vaiheessa, kun hän haki avioeroa ... Yritin parhaani saadakseni hänet muuttamaan mieltään ja pysymään kanssani, mutta kaikki ponnistelut olivat turhia. Vetoin ja kokeilin kaikkea, mutta silti mikään ei toiminut.
Läpimurto tapahtui, kun joku esitteli minut tähän upeaan, loistavaan loitsupyörään, tohtori obasuyiin, joka lopulta auttoi minua ulos ... En ole koskaan ollut tällaisten asioiden fani, mutta päätin vain yrittää vastahakoisesti, koska olin epätoivoinen ja jättänyt valinnanvaraa. .. Hän piti erityisiä rukouksia ja käytti juuria ja yrttejä ... Kahden päivän sisällä Ruben soitti minulle ja oli pahoillani kaikesta emotionaalisesta traumasta, jonka hän oli aiheuttanut, hän muutti takaisin taloon ja elämme edelleen onnellisina. kuinka suurenmoisen ihmeen BABA OBASUYI teki minulle ja perheelleni.
Olen esittänyt hänet monille pariskunnille, joilla on ongelmia ympäri maailmaa, ja heillä on ollut hyviä uutisia ... Uskon vahvasti, että joku siellä tarvitsee hänen apuaan. Saat kaikenlaista kiireellistä apua ottamalla yhteyttä dr obasuyyn WhatsAppin kautta: +2348058194885
Tai Gmail hänet: oseyendebaba@gmail.com