Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä seksiasut kiihottaa eniten?

Vierailija
29.11.2017 |

Siinäpä kysymys miehille ja naisille.
Itse tykkään kissapuvuista, yli polven sukista ja eri rooliasuista..

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat polvipituiset saappaat ja sukkahousut.

Vierailija
82/135 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat leggingsit tai tiukat mustat trikoot, joiden alla g-stringit. Yläosana kiva tiukka toppi, jonka alla rintsikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät, seksikkäät korkkarisaappaat naisella toimii aina. Sängyssä ja kadulla.

Esileikki on aloitettu kun vaimo valitsee saappaat

tennarien sijasta kotoa lähtiessä. Sillon tietää, että ilta päättyy kunnon rakasteluun.

Entäs jos näet kadulla jonkun upean naisen jolla tuollaiset saappaat. Saako naisesi silloinkin illalla?

Vierailija
84/135 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tennarien sijasta kotoa lähtiessä. Sillon tietää, että ilta päättyy kunnon rakasteluun.

Entäs jos näet kadulla jonkun upean naisen jolla tuollaiset saappaat. Saako naisesi silloinkin illalla?

Kyllä seksyt saappaat muillakin naisilla sytyttää. Silloin pitää vinkata kotona, että jospa otettais illalla kengät ja muuta hepenettä käyttöön. Vaimo on yleensä mielellään mukana ku tietää saavansa himokkaan miehen ja pitkän suuseksisession.

Ei seksiin kuitenkaa tarvi aina liittyä fetissejä. Mutta sopivasti molempien fantasioitten toteutus piristää.

Vierailija
85/135 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksyt saappaat muillakin naisilla sytyttää. Silloin pitää vinkata kotona, että jospa otettais illalla kengät ja muuta hepenettä käyttöön. Vaimo on yleensä mielellään mukana ku tietää saavansa himokkaan miehen ja pitkän suuseksisession.

Ei seksiin kuitenkaa tarvi aina liittyä fetissejä. Mutta sopivasti molempien fantasioitten toteutus piristää.

Hieman ohi asian mutta osuit juuri minun ongelman ytimeen. En oikeasti ymmärrä miehiä tässä asiassa. Oma mies tekee myös usein tuota että näkee kadulla jonkun kauniin pitkäsäärisen naisen jolla minimekko. Kotona haluaisi että pue myös minimekon koska se oli kiihottavan näköistä. Tilanne täysin eri kun kun minulla lyhyet jalat joten ei todellakaan ole kaunis näky. Tai jos on nähnyt jossain klipissä jonkin seksi asun naisella jolla kauniit kiinteät rinnat, haluaisi että minä laitan vastaavaa päälle koska kuulemma on kiihottavan näköistä. No ei taaskaan ole sama asia koska minulla isot roikut rinnat. Tuntuu kamalalta ajatus että mies näkee jotai upeaa ja sitten haluaa minulta samaa enkä todellakaan sellaista pysty tarjoamaan koska näytän täysin eriltä. Kuvitteleeko miehet oikeaati saavansa samaa silmäniloa siitä?

Vierailija
86/135 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohi asian mutta osuit juuri minun ongelman ytimeen. En oikeasti ymmärrä miehiä tässä asiassa. Oma mies tekee myös usein tuota että näkee kadulla jonkun kauniin pitkäsäärisen naisen jolla minimekko. Kotona haluaisi että pue myös minimekon koska se oli kiihottavan näköistä. Tilanne täysin eri kun kun minulla lyhyet jalat joten ei todellakaan ole kaunis näky. Tai jos on nähnyt jossain klipissä jonkin seksi asun naisella jolla kauniit kiinteät rinnat, haluaisi että minä laitan vastaavaa päälle koska kuulemma on kiihottavan näköistä. No ei taaskaan ole sama asia koska minulla isot roikut rinnat. Tuntuu kamalalta ajatus että mies näkee jotai upeaa ja sitten haluaa minulta samaa enkä todellakaan sellaista pysty tarjoamaan koska näytän täysin eriltä. Kuvitteleeko miehet oikeaati saavansa samaa silmäniloa siitä?

Ei tietenkää samaa silmäniloa ole tarjolla, mut auttaa paljo fantasioimaa ku naine käyttää samaa asiaa joka on saanu kiihottuu.

Vierailija
87/135 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs asuja miehet käyttää naisia kiihoittaakseen?

Vierailija
88/135 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä nainen pyytää. helposti onnistuu.

ja tuon erään kirjoittajan pelkoon, että hän näyttäisi rumalta hepeneissä. et näytä. mies rakastaa sinua ja hepeneet ovat aina silmäniloa. en itsekään ole kulmakunnan komein, mutta en pelkää pukeutumista.

seksikkäät asut eivät häpäise naista, nostavat jalustalle. olkaa ylpeitä!

Vierailija
89/135 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset mitkä ovat kaapissa ja akka taas on pillusillaan.

Ei ne rätit tervettä miestä kiinnosta.

Minusta sinä ennemminkin kuullostat joko sairaalta tai juntilta. Ehkä olet molempia.

Vierailija
90/135 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stayupit, korkkarit ja sheivattu pillu. Tällaista olen saanut aika monta kertaa avovaimolta ja minulla on näistä myös aikamonta valokuvaa☺️

Vierailija
91/135 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissapuvussa keikistelevä nainen herättää kummasti alapääni. Mieluiten kiiltävä, hopeinen tai violetti.

Vierailija
92/135 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoa ei taida kiinnostaa yhtään mitkään.

Aiempi tyttöystävä kiihottui naisten vaatteista miehillä. Pidin joskus sitten mekkoa tai hametta yhteisissä leikeissä.

Tummaa pukua olen myös käyttänyt ihan vain toisen pyynnöstä.

Vierailija
93/135 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen vaimoni pyysi minuakäyttämään hänen sloggeja. Minua ei kiihottanut mutta hän kyllä oli kun tulisilla hiilellä.

Vierailija
94/135 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ollaan baarissa tai juhlissa ja vaimolla on hame ja talvella stayupit tai kesällä ei sukkia tai sukkahousuja lainkaan päällä. Sitten kun hän tulee vessasta ja näyttää kädessään että riisui juuri vessassa stringinsä pois. Aika makeaa kun tiedän että hameen alla on sheivattu posliini pillu.

Aina silloin tällöin tapahtuu näin.

Vierailija
95/135 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pvc ja latex. seksin ei tarvitse olla arkista.

Vierailija
96/135 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteissa pitää olla riittävästi kangasta

Vierailija
97/135 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus kiihottaa eniten.

Vierailija
98/135 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella puhtaan valkoinen alus asu jossa on riittävästi kangasta

Vierailija
99/135 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vaan ihan rohkeasti mukaan jos se ei sua ihan hirveästi ahdista.

Mäkin näen itsessäni vaan pienet ja roikkuvat rinnat, läskit reidet, selluliittia perseessä ja vyötäröllä hölskyvää.

Kuitenkin kun oon uskaltautunut esim vetämään stay upit ja minihameen niin mies on oitis muna pystyssä. Ei se näe niitä alleja ja ihroja, mitä mä itse kuvittelen. Se näkee muodokkaan takaliston, käteen sopivat kiinteät tissit ja muhkeat reidet joiden väliin on ihana upottaa pää.

Itselläkin ensimmäiset kerrat jännitti ja pelotti, että mitäköhän se mies näkee, mutta sehän käy ihan kuumana jos vedän päälle jotain normaalista poikkeavaa. Harmittaa että nuorena ja oikeasti tosi timminä sitä kärsi huonosta itsetunnosta ja seksistä ei voinut nauttia kun kärsi siitä kroppainhosta.

Itse olen inhonnut sitä "läskiä mikä tursuaa" stay uppien reunoista, mutta mies kertoi että juuri se kohta on ihan äärimmäisen kiihottava, ei se pitsireunus itsessään.

Me naiset ollaan ihan liian kriittisiä itseä kohtaan ja tutkaillaan "vikojamme" suurennuslasin kanssa ja kuvitellaan, että muut näkee saman.

Vierailija
100/135 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiltävät niukat hepeneet ehdottomasti