Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä seksiasut kiihottaa eniten?

Vierailija
29.11.2017 |

Siinäpä kysymys miehille ja naisille.
Itse tykkään kissapuvuista, yli polven sukista ja eri rooliasuista..

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen päällä melkeimpä mikä vaan kiihottaa, kunhan nainen kantaa niitä itsevarmana.

Se on ihan sama mitkä hepeneet on jos näkee naamasta ettei paljon kiinnosta. Itsevarma nainen on seksikäs enkä nyt tarkoita mitään saatanan justiinaa vaan tavallista naista joka ei välitä vaikka on vähän vatsamakkaraa.

Vierailija
22/135 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. Olenkohan vähän hassu, kun nainen on minusta seksikkäimmillään ilman asusteita. Nuo seksihepeneet ovat hiukkasen jopa turnoff..

En sanoisi hassuksi vaikka olenkin toista mieltä. Meitä on moneksi ja useimmat mielipiteet ja mieltymykset ovat kohdassaan perusteltuja.

Itse en sanoisi asuja seksikkäiksi. Se asenne jota niillä viestitään on se juttu. Nainen joka haluaa näyttää naiselliselta ja itsevarmalta on kiihottavaa. Esim. sukkanauhasetti ilman pikkareita ja korkokengät siihen on minun makuuni. Riisuttu vain sen verran että kaikki on esillä ja paneminen onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PVC, latex, kumi, vinyyli = kaikki kiiltävä!

Vierailija
24/135 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PVC, latex, kumi, vinyyli = kaikki kiiltävä!

Tämä oli kuin omasta kynästä. :) Lisään listaan vielä legginsit ja vastaavat trikoot. Kaikki tiukka ja kiiltävä siis.

Vierailija
25/135 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä seksileikkejä harrastaessamme vaimo on laittautunut: meikannut huolella kuin olisi iltapukujuhliin menossa, paljon huulipunaa yms.

Usein jotain tuoksua myös, Lancomen tuoksuja käyttää useimmiten. Toimii ainakin mulle entisestään kiihottumista lisäten naidessa.

Usein sit jokin lyhyt mekko, stay upit, punaiset tai mustat korkkarit. Viininpunaiset korkosaappaat ovat myös kiihottavat. Jotain koruja tai korvikset. Lyhyt musta nahkahame, uuh, etenkin takaapäin naidessa.

Sovitaan usein jokin aika milloin voin tulla jotta hän saa laittautua rauhassa. Kiihottaa kun hän laittaa tilannepäivityksiä "Mietin just mitä huulipunaa laitan. Haluan et nait mua, oikein pitkään."

Joudaan kuohuviiniä ja pussaillaan ensin. Sitten naidaan ensin sohvalla, siitä siirretään sänkyyn jatkamaan.

Vierailija
26/135 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamanteri 435 kirjoitti:

Yleensä seksileikkejä harrastaessamme vaimo on laittautunut: meikannut huolella kuin olisi iltapukujuhliin menossa, paljon huulipunaa yms.

Usein jotain tuoksua myös, Lancomen tuoksuja käyttää useimmiten. Toimii ainakin mulle entisestään kiihottumista lisäten naidessa.

Usein sit jokin lyhyt mekko, stay upit, punaiset tai mustat korkkarit. Viininpunaiset korkosaappaat ovat myös kiihottavat. Jotain koruja tai korvikset. Lyhyt musta nahkahame, uuh, etenkin takaapäin naidessa.

Sovitaan usein jokin aika milloin voin tulla jotta hän saa laittautua rauhassa. Kiihottaa kun hän laittaa tilannepäivityksiä "Mietin just mitä huulipunaa laitan. Haluan et nait mua, oikein pitkään."

Joudaan kuohuviiniä ja pussaillaan ensin. Sitten naidaan ensin sohvalla, siitä siirretään sänkyyn jatkamaan.

Voisko teille tulla seurailee joskus teidän touhuja

Vierailija
27/135 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+ kirjoitti:

Korsetti, sukkanauhaliivit push up ja piikkikorot.

Nämäkin muun muassa löytyvät myös minun repertuaarista.

Vierailija
28/135 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies tykkää katsella kun meikkaan alusasussa ja korkkareissa. Tulee aina hieromaan siihen kaluaan.

Sama kun ollaan lähdössä ulos. Kiehnää siinä ja pyytää pusuja. Usein päädytään vielä sänkyyn ennen lähtöä. Mutta yleensä en anna sotkea huulipunia jos olen juuri huolella meikannut. 😘

Vierailija
29/135 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset hepeneet on jees mutta parhaat kiksit olen saanut kun vaimolla oli päällä ohut kukkamekko ilman alusvaatteita ja sain hänet houkuteltua suihkuun kanssani kesken hommien

Vierailija
30/135 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamanteri 435 kirjoitti:

Tässä on jotain samaa kuin meidän "pitemmissä" leikeissä. Vaimo harrastaa pin-upia vapaa-ajallaan ja laittautuu lähes koko päivän iltaa varten. Eihän hyvännäköistä lopputulosta voi olla näyttämättä julkisesti, joten yleensä tähtäimessä on joku illan rokkikeikka tai vaikkapa burleskiesitys. Hänen valttejaan ovat pitkät sääret ja kapea vyötärö, jotka kyllä keräävät miesten katseita - ja paljon.

Illalla minulle onkin tiedossa yksityisesitys ja tiedossa on yleensä korsetteja, saumasukkia ja stilettokorkoja. Olisipa taas SE viikonloppu...

Vierailija
31/135 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trikoot.

Kyllä, ja mielellään vielä tosi tiukat ja tussunhajuiset.

Se on hienoa, että naiset pitävät nykyään näitä seksiasusteita innokkaasti julkisillakin paikoilla.

Vierailija
32/135 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan noi nyksän lököttävät, pitkäpunttiset puuvillakalsarit, jotka on siis ihan turn off. Mä en voi käsittää, miks se rakastaa niitä. Olen jo pariin kertaan heittänyt ne roskikseen, mut se on ne joka kerta valtavan porun kera sieltä kaivanut uudelleen käyttöön. Pitäiskö munkin alkaa käyttää mummokalsareita stringien sijaan?

Vierailija
33/135 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirot korkokengät / avokkaat, korkeakorkoiset pitkävartiset saappaat, muuten alaston vartalo " nurmi " hoidettuna. :)

Vierailija
34/135 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. Olenkohan vähän hassu, kun nainen on minusta seksikkäimmillään ilman asusteita. Nuo seksihepeneet ovat hiukkasen jopa turnoff..

on

Et ole hassu, kuka tykkää mistäkin. 

Minulla taas täysin päinvastoin. Alastomassa naisessa ei ole yhtään mitään seksikästä. Täysi alastomuus on turn off, sopiva asustus tms. on toooodella hottia! Ja nimenomaan ei mitkään seksihepenet pelkästään, vaan oikeastaan mitä vain kunhan naisellisella tyylillä ja otteella niin toimii.

Vierailija
35/135 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihepenissä on pääasia se kun mies kuorii niitä minun päältäni pois. Minä olen parhaimmillani ilman minkäänlaista vaatetusta, osaan kyllä keimailla miehelle ilman hepeneitäkin.

N27

Vierailija
36/135 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itse muutun aivan "villikissaksi" kun mieheni käskee pukea stay-up:t jalkaan pikkarit missä on haara halkio, sekä push-up:t. Välillä nämä alla lyhyessä hameessa ravintolaan illalliselle. Jännitys siitä huomaako kukaan saa minut aivan villiksi. Kotiin päästyämme minua ei pidättele kuin käsi- ja jalkakahleet jos niitä sovitaan käytettäväksi.

Lisäksi meillä käytetään petipuuhissa korsetteja, harnessia, latex asuja, cat suitteja yms... mutta tuo ym. Saa minut kaikkein kuumimmaksi.

Vierailija
37/135 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteinen läpinäkyvyys ja sillä vihjailu toimii kyllä meikäläiselle. Rooliasut, kumit, nahkat ja vastaavat eivät sytytä, mutta rintsikat tai body josta nännit paistaa läpi ja yhtä paljastava alaosa, niin kyllä kalukin sen heti huomaa.

Mikäs muuten miehillä mielestänne toimii seksikkäänä asuna? Itse myönnän vähän kateellisena katselevani, kun jokaisen prismankin naisten alusvaatteiden valikoima on seksikkäämpi kuin kaikkien erotiikkaliikkeiden miesten valikoima yhteensä (possukalsarit? norsunkärsä? oikeasti?) Ja siellä prismassa sitten on laaja "valikoima" keskenään samanlaisia puuvillaboksereita :( Ei siinä sen puolesta mitään, että ovathan ne ihan mukavat jalassa noin arkikäytössä, mutta jos joskus haluaisi vähän pistää parempaa päälle rouvan lämmittämiseksi tai ihan oman olonkin seksikkääksi saamisessa, niin vähän kyllä on tarjontaa. Vielä en ole lähtenyt pitsipöksykaupoille, kun ei sekään ihan oikealta tunnu, mutta oikeasti kaipaisin miesten aluvaatteisiinkin jotain säpinää...

M48

Vierailija
38/135 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset roolijutut seksissä. Joskus pvc-asut, nyt koulutyttö-jutut:) Eikä tällä ole mitään tekemistä pedofilian kanssa, asu vaan on niin kiltin tyylikäs. Ja koulutyttönikin jo viisikymppinen:)

Vierailija
39/135 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tiukka iltapuku. Vaimolla. Pakko panna etukäteen ja silti ilta loppuu välillä kesken kun ei pysty keskittymään muuhun. :-)

Vierailija
40/135 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti seksiasut. Laadukkaat, klassiset ja oikean kokoiset alusasut naisen yllä. Sopivan itsevarma nainen esim. push-up-rintaliiveissä, sukkanauhoissa ja saumasukissa...grrrr.

Saumasukista erityisesti nyloniset FF-sukat ovat parhaat. Ne kun saa vielä yhdistettyä nilkkaremmillisiin korkokenkiin...

Yleensä miehiltä kysytään mielipidettä tissien ja perseen välillä. Kun vyötärö löytyy ja sitä korostetaan niin pylly ja rinnat tulevat paremmin esille. Korsetti/korseletti on tässä erittäin hyvä apuväline. Voi kun naiset paneutuisivat näihin asioihin enemmän...

Samaa mieltä naisena, en tykkää näyttää halvalta. Seksikäs ja sensuelli, juuri stay up sukat ja korsetti. Baby doll mallinen läpikuultava yläosa jossa tissit pääsevät törröttämään terhakkaasti, sukkanauhat :)

Pylly näyttäää erityisen hyvältä korsetin kanssa ja kun sukkanauhat ovat pakaran pällä, ja string pikkarit voi jättää pois... mies voi sitten vapaasti ajoittaa kun haluaa. Tietty minä vähän keikistelen ensin että molemmat kiihotutaan, mies minusta ja minä miehen kiimasta. Ihanaa:)