Naiset! Mitä mieltä miehestä jolla takana 3 useamman vuoden avoliittoa ja kaksi lasta, molemmat eri naisen kanssa?
Tuomitsetteko automaattisesti?
Minä nimittäin olen sellainen. Kerran minut jätettiin ja kahdesti loppui yhteisymmärryksessä. Haen aina pitkiä parisuhteita eli olen sitoutumiskykyinen. Ei se vaan aina riitä kun sitä tarvitaan toiseltakin. Naimisiinkin joskus haluaisin.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin 3 avioliittoa, mutta 3 avoliittoa on ihan ok tilanne. Ja kyllä jos vaikka 5 vuoden ikäerolla on 2 lasta eri naisten kanssa eikä molemmat ole yhdenillan juttuja ja toimit lastesi isänä, niin mikäs siinä. Toisaalta asenteeni voisi olla eri jos minulla ei olisi vielä lapsia ja haluaisin niitä, mutta tässä tilanteessa kun itselläkin on lapsi, lapset miehellä on plussaa.
Miksi koet, että avioliitto olisi vakavampi kuin avoliitto, jossa on tehty lapsia? Mun mielestä vakavampaa on, jos tehdään lapsi suhteisiin jotka eivät kestä, kuin että purettaisiin vain avioliitto.
Aito alfa, kelpaa kaikille naisille, onhan se jo kelvannut muille. Niin ja vaikka nainen lässyttäs muuta niin alitajuisesti se mee kaikilla naisilla em. mukaisesti.
3 avoliittoa on ihan ok, mutta itselleni 2 lasta 2 eri naisen kanssa voisi muodostua ongelmaksi, kun olen itse lapseton. Yhdessäkin uusperhekuviossa voi olla jo helvetillistä säätämistä, missä ainakin lapsettomalla puolisolla katsotaan olevan harvoin mitään oikeuksia, saati sitten että samaa kuviota pitäisi säätää kahteen eri suuntaan...En usko, että minulle toimisi, mutta riippuu tietysti järjestelykokonaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vasta 36 ja takana "3 pitkää suhdetta", niin ei kykene sitoutumaan, koska 5 vuotta ei ole pitkä suhde.
Höpö höpö. Kyllä minä voisin viettää elämäni yhden ihmisen kanssa. Mutta se on aina naisestakin kiinni.
Tässä ketjussa tuli äkkiä selville se että mammojen mielestä vika on aina miehessä:D
Ap
Minun näkökulmastani vikasi on siinä, että muutat avoliittoon ennen kuin edes tunnet ihmistä. Itse haluan seurustella useamman vuoden ennen kuin olen valmis niin isoon sitoutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että et osaa olla yksin ja haluat vain jonkun. Eli olet vähän, kuin sohva. Parkkaat itsesi naisen olohuoneeseen ja nökötät siinä, kunnes pyydetään lähetemään. Lapsia en myöskään tekisi ihmisen kanssa, joka tekee pentuja joka pesään. Olet tehnyt lapsen kahdesti avoliitossa, mikä on outoa, jos tavoite olisi avioitua. Eli olet tehnyt lapsia ennen kuin suhde on ollut vakavuudelta sillä tasolla, mille haluaisit päästä.
En nyt sanoisi noin. Elän pikemminkin periaatteella että kaikki kortit katsotaan. Jos kohdalle osuu nainen jota kiinnostaa ja minua kiinnostaa, eli kemiat kohtaa, niin sitten tapaillaan ja katsotaan mihin johtaa. Ei tulevaisuutta voi nähdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että et osaa olla yksin ja haluat vain jonkun. Eli olet vähän, kuin sohva. Parkkaat itsesi naisen olohuoneeseen ja nökötät siinä, kunnes pyydetään lähetemään. Lapsia en myöskään tekisi ihmisen kanssa, joka tekee pentuja joka pesään. Olet tehnyt lapsen kahdesti avoliitossa, mikä on outoa, jos tavoite olisi avioitua. Eli olet tehnyt lapsia ennen kuin suhde on ollut vakavuudelta sillä tasolla, mille haluaisit päästä.
En nyt sanoisi noin. Elän pikemminkin periaatteella että kaikki kortit katsotaan. Jos kohdalle osuu nainen jota kiinnostaa ja minua kiinnostaa, eli kemiat kohtaa, niin sitten tapaillaan ja katsotaan mihin johtaa. Ei tulevaisuutta voi nähdä.
Ap
Eikös jokainen tapaile. Mutta sinä haluat avoliittoon ja tehdä lapsia heidän kanssaan, siinä se ratkaiseva ero.
Vierailija kirjoitti:
Aito alfa, kelpaa kaikille naisille, onhan se jo kelvannut muille. Niin ja vaikka nainen lässyttäs muuta niin alitajuisesti se mee kaikilla naisilla em. mukaisesti.
En käyttäsi sanaa alfa:D olen melko introvertti mutta vahva persoona. Ja myönnetään, ei naisseuran saaminen vaikeaa ole ollut.
Ap
Minun miehelläni ei saisi olla lapsia ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikös jokainen tapaile. Mutta sinä haluat avoliittoon ja tehdä lapsia heidän kanssaan, siinä se ratkaiseva ero.
Jep, sitä kutsutaan seurusteluksi. Kaikki ei vaan lisäänny vielä siinä vaiheessa, vaan sitten, kun todetaan, että eiköhän tämä ollut tässä ja halutaan olla loppuelämä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet lapsia tehnyt?
Koska olen halunnut. Ja vastapuoli myös. Enkä kadu. Olen erittäin ylpeä ja onnellinen lapsistani ja rakastan heitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep, sitä kutsutaan seurusteluksi. Kaikki ei vaan lisäänny vielä siinä vaiheessa, vaan sitten, kun todetaan, että eiköhän tämä ollut tässä ja halutaan olla loppuelämä yhdessä.
Nykymaailmassa nämä hommat tuntuu menevän just päinvastoin kaikilla. Ja tuo loppuelämä yhdessä tuntuu ahdistavan muita enemmän kuin minua.
Ap
Ajattelisin, ettei ko oleva henkilö pysty sitoutumaan suhteisiinsa.
En edes seurustelisi saati pariutuisi miehen kanssa, jolla on pieniä lapsia. En kestäisi tapaamisten järjestelyä tai sitä, että aina pitäisi ottaa lapset huomioon, jos suunnittelee jotain matkaa tms. Tosin vielä vähemmän arvostaisin miestä, joka hylkäisi lapsensa uuden suhteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totta tuokin että kaikki kortit katsotaan ja parikin kirjoittajaa yrittää sanoa että liian pian muutettu yhteen ja lapsi päätös.
Kahden kuukauden jälkeen ollaan vielä alkuhuumassa jossa ei näe toisen virheitä. Ehkä jatkossa oikeasti seukkaat ainakin vuoden ennen yhteen muuttoa ja lapsipäätöstä?
Nuorena on niin kiire joka paikkaan.
Huonoa onnea ollut miehellä kun on nainut tuollaisia naisia joiden kanssa ei ole voinut elää vaan on ollut pakko erota niistä.
Tässä taas näemme miten turhaa naisten on syyttää miehiä mistään.
Kuinka pitkään ehdit seurustella ennen lapsien hankkimista? Kuinka pian lasten syntymien jälkeen erosit? Kuinka pian erojen jälkeen muutit seuraavan naisen kanssa asumaan? Millaiset välit sinulla on lapsiisi?
Nuo neljä kysymystä ratkaisisivat sen miten suhtautuisin sinuun. Yksi lapsi ei vielä vaikuttaisi mitenkään, mutta kaksi lasta lyhyissä suhteissa kuulostaa vähän siltä, ettei virheistä ole opittu...