Työttömän aktiivimalli TULEE VOIMAAN ensi vuonna
Minne muka mahtuu KAIKKI Suomen työttömät koulutuksiin ja töihin tai siis "töihin" (eli niihin 9€/pvä pajoille ja "näin teet cv:n"- turhakekursseille)?!!! Pakko siis itseni ainakin vihdoin kävellä sinne junan alle, yhtäkään euroa ei ole varaa karsia enää tuistani pois. Jännä kun Suomi saa toistuvia huomautuksia liian pienistä tuista ja näin taas päätettiin silti. Ja esim. opiskelijoiden kimppakämppien tukien karsimista armahdettiin, no työttömiltä voi onneksi huoletta AINA leikata viimeisetkin hilut pois! Hyvin sairas Suomi 100v.!! No olkaa nyt oikeistolaiset ym .psykopaatit onnellisia, ensi vuonna on ainakin yksi pummi sitten vähemmän!
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
Miten (koska töitä ei kaikille löydy) te-toimisto aikoo järjestää kaikkien työttömien kuntouttavan työtoiminnan?
No siihen voi räätälöidä jotain bisnestä tutuille.......
lypsetään viimeiset löysät rahat pois kuleksimasta työttömien avulla , esimerkiksi noin?
Tää on kyllä huvittavaa ja ristiriitaista kun mun tuet juuri lakkautettiin selvittelyjen ajaksi kun menin tekemään pienen keikkatyön joka jää reilusti alle 300€. Nyt hirveät todistelut ja selvittelyt että työttömyyteni jatkuu ja kohta suorastaan vaaditaan että tehdään juurikin näitä pätkätöitä :D
Ei voi muuta todeta näistä lukemistani kommenteista tästä Työttömien aktiivimallista, että kyse on paluusta natsismiin. Mitäköhän seuraavaksi? Työttömien likivitointi?
Olen pitkäaikaistyötön ja haen aktiivisesti töitä ja jokainen kerta kun minulle ilmoitetaan ettei valinta osunut omalle kohdalle, on kuin märkä rätti vasten kasvoja. Palkkioksi vielä siitä etten onnistunut taaskaan työhaastattelussa joita kovasti jännitän, työttömyystukiani lasketaan. Mies keskituloinen mutta on lapset ja omakotitalo, joten tiukkaa tekee jo nyt.