Vieläkö naiset kieltäytyvät seksistä päänsärkyyn vedoten?
Vai mikä on sinun syysi kieltäytyä seksistä? Listataan parhaimpia tekosyitä seksistä kieltäytymiseen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kieltäytyä, koska haluamme yhtä harvoin. Pari kertaa kk riittää molemmille.
Vai muka harvoin. Täällä saattaa saada jopa kerran 2 vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Minusta, tosin olen mies, -vaikka sillä ei lliene mitään merkitystä tässä- kuka tahansa voi ja saa kieltäytyä halutessaan seksistä, eikä tätä kieltäytymistä minusta tarvitse mitenkään erityisesti perustella ja selitellä. - Toki jos tai kun haluaa, tai haluaisi elää parisuhteessa on syytä ymmärtää, että seksi ja fyysinen läheisyys on monelle meistä tärkeää. - Jolloin, jos halut mennee usein ristiin, niin luultavammin on viisasta miettiä ja ajatella joko yksin tai, kenties mieluummin yhdessä, että mitkä ylipäätään ovat niitä asioita, jotka yhdistää ja pitä suhdetta koossa, vai kannattaisiko hakeutua esimerkiksi parisuhdeterapeutin juttusille -yksin tai yhdessä. - Tai jopa harkita eroamistakin.
Totta kai seksistä voi kieltäytyä mistä hyvänsä syystä. Eri juttu sitten on kuinka viisasta se kulloinkin on, tai kuinka paljon haluaa loukata puolisoaan. Minä en kieltäydy, jos seksiä suoraan ehdotetaan, vaikka sillä hetkellä ei kauheasti huvittaisikaan. Teen minä elämässäni paljon muitakin asioita ollakseni kohtelias, tehdäkseni jollekin hyvän mielen tai estääkseni pahaa mieltä. Enkä ole mikään marttyyri, vaan minua kohdellaan samalla tavalla. Tämä nyt on yksi parisuhdetaitojen perusasioita ja jos sitä ei hallitse, ei ennuste ole kauhean hyvä.
Jätä se seksihullu sika! Sinkkuna ilman seksiä on ihana elää!
Mä en oo koskaan antanut seksiä kellekään miehelle. Olen edelleen sinkku. Heli-77
En ole koskaan muutenkaan kieltäytynyt. Seksi kelpaa aina. Edellisessä suhteessa en saanut tarpeeksi usein ja päädyin pettämään mutta nykyinen mies jaksaa vaikka kuinka..