Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meri Vennamon ja Jörn Donnerin tytär

Vierailija
28.11.2017 |

Onko kellään tietoa kuka tämä tytär oli?

Kommentit (224)

Vierailija
1/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuolinilmoituksen ja mietin samaa, jotta mikä nuoren ihmisen vei :-(

Vierailija
4/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli entinen luokkakaverini. Oli jotenkin etäinen, en saanut mitään "otetta" siitä ikinä. En siis tunne lainkaan, vaikka samalla luokalla oltiin.

Vierailija
5/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/584637-is-jorn-donnerin-ja-mer…

Mihin se kuoli?

En oikein tajua ihmisiä, jotka ovat noin uteliaita vieraiden ihmisten asioista. Mitä helvettiä sinäkin sillä tiedolla muka teet?

Vierailija
6/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ei voi paljastaa kuka se tytär oli? Itsekin ollut julkisuudessa aiemmin joten syytä tksityisyyden suojalle ei siis pitäis olla?

Vierailija
7/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Donner oli tyttären nimi.

Vierailija
8/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä ei voi paljastaa kuka se tytär oli? Itsekin ollut julkisuudessa aiemmin joten syytä tksityisyyden suojalle ei siis pitäis olla?

Ihan vain sinunlaistesi korppikotkien takia!

Vierailija
9/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tämä Susanna sen lastenvaateliikkeen toimitusjohtaja, se Lauttasaaressa outlet-myymälää pitävä Bobo tms.?

Vierailija
10/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/584637-is-jorn-donnerin-ja-mer…

Mihin se kuoli?

En oikein tajua ihmisiä, jotka ovat noin uteliaita vieraiden ihmisten asioista. Mitä helvettiä sinäkin sillä tiedolla muka teet?

Mua kiinnostaa, vaikka olikin "tuntematon". Oltiin samalla luokalla, olen samanikäinen. Kun samanikäinen, 36-vuotias nainen kuolee, alkaa miettiä omaa kuolemattomuuttaan. Mihin se kuoli? Voinko minäkin kuolla samaan? Susannalta jäi kaksi lasta, minulla on myös lapsia. Pystyn samaistumaan. Siksi tulee jotenkin "lähemmäs", vaikka olikin tuntematon minullekin.

Vierailija
11/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla löytyi yksi kuva.

Vierailija
12/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörn Donnerin asenne lehtolapsiaan kohtaan tekee surulliseksi ja vihaiseksikin. Meni maku koko äijästä.

"– Minulla on kuusi lasta, joista vanhin on täyttänyt jo 60 vuotta. Hänet olen nähnyt viimeksi kolme vuotta sitten. Olen isommin tekemisissä vain kahden tästä avioliitosta syntyneen pojan kanssa. Muut saavat hoitaa itse itsensä, Donner toteaa.

– Mitä tulee sitten näihin ei-aviollisissa suhteissa syntyneisiin lapsiin, en ole kovin kiinnostunut tapaamaan heitä ollenkaan. Ei se kuulu minulle. Minä vain olen tällainen. Meillä ei ole kovin paljon yhteistä, mutta tässä avioliitossa syntyneiden poikien kanssa on: toinen ohjaa elokuvia ja toinen kirjoittaa."

Vierailija
13/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän tyttären kuolema on nostettu julkisuuteen, jos hän ei ole millään tapaa julkkis?

Vierailija
14/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jörn Donnerin asenne lehtolapsiaan kohtaan tekee surulliseksi ja vihaiseksikin. Meni maku koko äijästä.

"– Minulla on kuusi lasta, joista vanhin on täyttänyt jo 60 vuotta. Hänet olen nähnyt viimeksi kolme vuotta sitten. Olen isommin tekemisissä vain kahden tästä avioliitosta syntyneen pojan kanssa. Muut saavat hoitaa itse itsensä, Donner toteaa.

– Mitä tulee sitten näihin ei-aviollisissa suhteissa syntyneisiin lapsiin, en ole kovin kiinnostunut tapaamaan heitä ollenkaan. Ei se kuulu minulle. Minä vain olen tällainen. Meillä ei ole kovin paljon yhteistä, mutta tässä avioliitossa syntyneiden poikien kanssa on: toinen ohjaa elokuvia ja toinen kirjoittaa."

Ja noin tyhmä papparainen esittää jotain älykköä...

Vierailija
15/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän tyttären kuolema on nostettu julkisuuteen, jos hän ei ole millään tapaa julkkis?

Niin. Ketä kiinnostaa vaikka Prinssi Harryn morsmaikun äiti? No, aika monia. Julkkisten läheiset kiinnostavat.

Vierailija
16/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset lapset on entisiä ja Jörkan tapauksessakin exvaimo pilasi lastensa mahdollisuudet isään.

Vierailija
17/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri Vennamo teki lapsen ja luuli saavansa sillä tavalla miehen satimeen. Ei onnistunut. Ensimmäinen vaimo ei antanut Jörkan tavata poikia avioeron jälkeen. Oli hyvin katkera. Kirjoitti kirjan aiheesta. Oli muuten pakkoavioliitto.

Vierailija
18/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meri Vennamo teki lapsen ja luuli saavansa sillä tavalla miehen satimeen. Ei onnistunut. Ensimmäinen vaimo ei antanut Jörkan tavata poikia avioeron jälkeen. Oli hyvin katkera. Kirjoitti kirjan aiheesta. Oli muuten pakkoavioliitto.

Että ihan yksin teki lapsen? Raiskasi avuttoman miehen? Jörkalla on kuusi lasta neljän naisen kanssa ja on vain kahden lapsen kanssa tekemisissä. Koska ei omien sanojensa mukaan HALUA.

Vierailija
19/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että elämässä voi käydä niin, ettei ole läheisissä väleissä lastensa kanssa. Mutta sitä en tajua, miksi pitää antaa lehteen haastattelu, jossa oikein korostaa, ettei lapsilla ole mitään väliä, eikä heidän elämänsä kiinnosta yhtään. Tuo on vain julmaa. Kas kun ei Jörkkä anna nyt haastattelua, jossa kertoo, ettei ole väliä lasten kuolemallakaan...

Vierailija
20/224 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuosta Jörnistä juttua ( https://keskustelu.anna.fi/threads/donner-lapset.1946267/ )

Tulee aiheen vierestä... mutta 6 lasta ja suurin osa lehtolapsia...

Elokuva alalla, joku tunnettu nimi, jota ei voi tuoda julki missään vielä on osallistunut seksuaaliseen häirintään... 

Ei varmaan tämä äijä, vaikka viriili poikamies ollutkin aikoinaan ja iän puolesta pitäisi jättää rauhaan epäilyiltä....