Meri Vennamon ja Jörn Donnerin tytär
Kommentit (224)
Jörn oli tv-ohjelmassa muutama viikko sitten ja mainitsi tyttärensä kuolemasta ohimennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri Vennamo teki lapsen ja luuli saavansa sillä tavalla miehen satimeen. Ei onnistunut. Ensimmäinen vaimo ei antanut Jörkan tavata poikia avioeron jälkeen. Oli hyvin katkera. Kirjoitti kirjan aiheesta. Oli muuten pakkoavioliitto.
Että ihan yksin teki lapsen? Raiskasi avuttoman miehen? Jörkalla on kuusi lasta neljän naisen kanssa ja on vain kahden lapsen kanssa tekemisissä. Koska ei omien sanojensa mukaan HALUA.
Monet naiset tulivat (tulevat) raskaaksi pakottaakseen miehen avioon. Donner oli jo kerran suostunut siihen hyvin nuorena, mutta ei enää toista kertaa.
Äkillinen sisäinen verenvuoto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän tyttären kuolema on nostettu julkisuuteen, jos hän ei ole millään tapaa julkkis?
Niin. Ketä kiinnostaa vaikka Prinssi Harryn morsmaikun äiti? No, aika monia. Julkkisten läheiset kiinnostavat.
Enempi kiinnostaa Harryn isä James Hewitt.
Suomenruotsalainen pelle tämä Dönner pappa joka kirjoittaa tylsiä sekä ohjaa tylsästi meidän verovaroin,oikea eliitin suurmies joka örisee omiaan sanomatta mitään josta olisi mitään hyötyä kenellekkään se seisahtuneen eliitin kuva :-)
FB-kuvien perusteella lapset oli aika pieniä vielä :(
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tulee sitten näihin ei-aviollisissa suhteissa syntyneisiin lapsiin, en ole kovin kiinnostunut tapaamaan heitä ollenkaan. Ei se kuulu minulle. Minä vain olen tällainen. Meillä ei ole kovin paljon yhteistä, mutta tässä avioliitossa syntyneiden poikien kanssa on: toinen ohjaa elokuvia ja toinen kirjoittaa."
Tosi psska ja ylimielinen asenne, ettei omat lapset kiinnosta, jos eivät työskentele samalla alalla kuin itse. Oikeasti, mitä ihmettä? Minä ja veljeni olemme kaikki eri aloilla kuin vanhempamme, eikä meitä sen takia "hylätty". En voi käsittää.
Kaverini on Donner-fani ja joskus selosti näkemäänsä haastattelua. Ensimmäinen vaimo oli ollut pikkuporvarillinen (kaverini sanavalinta) ja Jörn oli häipynyt saman tien kun tiesi millaista elämää olisi joutunut elämään. Lapset eivät olleet tarpeeksi ahkeria, eivät tehneet työtä siihen malliin kuin Jörn, ja hän piti siksi etäisyyttä.
Suunnilleen näin, en tarkkaan muista. Tuosta on jo vuosia aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tulee sitten näihin ei-aviollisissa suhteissa syntyneisiin lapsiin, en ole kovin kiinnostunut tapaamaan heitä ollenkaan. Ei se kuulu minulle. Minä vain olen tällainen. Meillä ei ole kovin paljon yhteistä, mutta tässä avioliitossa syntyneiden poikien kanssa on: toinen ohjaa elokuvia ja toinen kirjoittaa."
Tosi psska ja ylimielinen asenne, ettei omat lapset kiinnosta, jos eivät työskentele samalla alalla kuin itse. Oikeasti, mitä ihmettä? Minä ja veljeni olemme kaikki eri aloilla kuin vanhempamme, eikä meitä sen takia "hylätty". En voi käsittää.
Ehkä Donner halusi olla kuten esikuvansa Ingmar Bergman, hänkään ei piitannut lapsistaan (samalla alalla tai ei)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kuoli!
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on Donner-fani ja joskus selosti näkemäänsä haastattelua. Ensimmäinen vaimo oli ollut pikkuporvarillinen (kaverini sanavalinta) ja Jörn oli häipynyt saman tien kun tiesi millaista elämää olisi joutunut elämään. Lapset eivät olleet tarpeeksi ahkeria, eivät tehneet työtä siihen malliin kuin Jörn, ja hän piti siksi etäisyyttä.
Donner asui 60-luvulla enimmäkseen Ruotsissa, sekin varmasti etäännytti ensimmäisen avioliiton lapsista.
Näitä ns. lehtolapsia on esim. monella suositulla laulajalla, tuskinpa hekään ovat paljon niiden elämään osallistuneet. Se oli kai yleinen tapa aiemmin.
Päihteet tässä mukana, joku sukulainen juuri Facessa avautunut tilanteesta..
Surullista lapsille :(
Mitä päihteitä mahtoi käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donner asui 60-luvulla enimmäkseen Ruotsissa, sekin varmasti etäännytti ensimmäisen avioliiton lapsista.
Näitä ns. lehtolapsia on esim. monella suositulla laulajalla, tuskinpa hekään ovat paljon niiden elämään osallistuneet. Se oli kai yleinen tapa aiemmin.
Niinpä. Kari Tapiollakin oli, eivät pitäneet mitään yhteyttä, ja leski vielä kehtasi junailla pojan perinnöttömäksi. Kirka teki huorin tuloksena lehtolapsi.
Vierailija kirjoitti:
Päihteet tässä mukana, joku sukulainen juuri Facessa avautunut tilanteesta..
No jos on julkinen päivitys, niin päivitä tännekin.
Sisäinen verenvuoto. Mikä päihde sellaisen muka aiheuttaa? Leikkauksen komplikaatio sopisi paremmin jos täällä nyt aletaan arvailemaan ja tekemään veikkauksia. Tai onnettomuuden kuten kolarin tai kaatumisen aiheuttama sisäinen verenvuoto.
Vierailija kirjoitti:
Sisäinen verenvuoto. Mikä päihde sellaisen muka aiheuttaa? Leikkauksen komplikaatio sopisi paremmin jos täällä nyt aletaan arvailemaan ja tekemään veikkauksia. Tai onnettomuuden kuten kolarin tai kaatumisen aiheuttama sisäinen verenvuoto.
Ihan alkoholi sellaisia kuolemantapauksia aiheuttaa, pitkään (vuosia) ja runsaasti käytettynä. Sitä en tietenkään tiedä, mistä tässä keskustelun kohteena olevassa tapauksessa on kysymys.
Voimia äitinsä menettäneille lapsille.
Hoitamaton verenpaine voi myös aiheuttaa sisäisen verenvuodon, jos on lisäksi rakennepoikkeamaa verisuomissa.
Vähän harkitsematon avautuminen velipuolen? vaimolta, mutta tokihan sen uteliaana kävin lukemassa. Ehkä ei tajunnut, että asia ei ole suuren yleisön tiedossa, pääpaino tuossa kommentissahan oli Jörn Donnerin syyttäminen.
Siis elääkö J. D. vielä?