Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu vaarassa mennä v*tuiksi

Vierailija
27.11.2017 |

Nyt ahdistaa.

Olin suunnitellut joulua innolla ja lapsetkin odottavat kovasti. Meidän piti viettää suvun yhteinen joulu siten, että sisarusperheeni ja vanhempani sekä isovanhemmat tulevat meille. Olisin rakentanut kaikille ihanan aattoillan, lapset leikkisivät kuusen alla.. jne.

Kunnes veljeni perheineen ilmoitti töksäyttäen, että he tulevat vain kahville. Ja vasta illalla. He kun kiertävät päivän ajan vaimon sukulaisissa ja syövät siellä sitten hyvin.

No, isäni on joka joulu ollut pukkina, ja totta kai nyt sitten pitää odotella että veli lapsineen ja vaimoineen suvaitsee saapua paikalle, ja lahjojen jako tapahtuu vasta illalla. Olisin itse halunnut pukin tulon aikaisemmin, koska pienet lapset jne. Minusta he olisivat voineet tässä jotenkin joustaa?

No, ei tämä vielä mitään. Olin valmis sulattamaan jo pukkiaikataulun muutoksen, kunnes veli ilmoitti, että he eivät jääkään kuin vain pukin vierailun ajaksi. Alun perin heidän piti jäädä yöksi. Mutta nytpä he menevätkin vaimon vanhempien luokse.

Olen loukkaantunut. Kuulostaa varmaan marttyyrin tekstiltä, mutta vituttaa jo valmiiksi kauan odotettu aattoilta; lapset eivät saakaan pienistä serkuistaan seuraa, kun tänne ei tullakaan kuin lahjojen jakoa varten, joka tapahtuu illansuuussa pitkän odotuksen jälkeen.
Ollaan siis vain "mummoseurassa" vanhempieni ja isovanhempien kanssa. Minä tietysti huhkin keittiössä.

Tekisi mieli pistää lekkeriksi ja sanoa, että älkää tulko ollenkaan, me lähdetään kylpylään -tätä mieheni nimittäin puolitosissaan ehdotti kun kuuli veljen suunnitelmista.

Mitä mieltä olette? Onko veljeni itsekäs vai olenko minä tässä ihan lapsellinen?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet veljesi kanssa asiasta sopinut etukäteen ja nyt sitten muuttaa mieltään, niin on veljesi vähän outo.

Joo, mutta veljellä on myös vaimo.... sekin on saattanut tahollaan ehtiä sopimaan yhtä sun toista.

Vierailija
42/51 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu sulle. Minä muuten olen töissä aaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin moni muukin, eli veli toki viettää joulunsa kuten tahtoo, mutta ei ap:n tarvitse sen vuoksi aikatauluja muuttaa.

Vierailija
44/51 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki lapsellisia. Itse en tosin lykkäisi pukin tuloa jos lapsella nukkumaan menoaika jne. Tulevat kun tulevat, jos eivät ehdi lahjojen jakoon, voi ei.

Vierailija
45/51 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun mullakin menisi joulu päin V**TUA. T: sinkkumies

Rakas Joulupukki!

Näithän ylläolevan toiveen?

Samaa toivoo naapurin Ukkomies

Vierailija
46/51 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun mullakin menisi joulu päin V**TUA. T: sinkkumies

Sä voisit kirjoittaa joulupukille ton toiveesi ;)

Niin muorihan on toimeettomana tonttujen kanssa korvatunturilla. Ehkä hänet voisi viedä sinkkumiehen luo.

Vierailija
47/51 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Lapset leikkii kuusen alla” 😅 Ehkä ihan hyvä, että veljen perhe ei tule kuin hetkeksi, ettei sun unelma mene pilalle.

Vierailija
48/51 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ahdistaa.

Olin suunnitellut joulua innolla ja lapsetkin odottavat kovasti. Meidän piti viettää suvun yhteinen joulu siten, että sisarusperheeni ja vanhempani sekä isovanhemmat tulevat meille. Olisin rakentanut kaikille ihanan aattoillan, lapset leikkisivät kuusen alla.. jne.

Sinä olit suunnitellut....

Olisi kannattanut suunnitella YHDESSÄ

Vierailija
49/51 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua alko naurattamaan tuo kuusen alla leikkiminen. Hahhahahhaa, meillä ainakin sen verran tuuhea kuusi niin ihmettelen. Voisi tulla valitusta kun käskisin muksut leikkimään kuusen alle :'Dd

Vierailija
50/51 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä aikuinen ihminen voi hössöttää noinkin typerästä asiasta kuin joulu, tuolla tavalla? Täysin mielisairas juhla, suosittelen että tosiaankin lähdette sinne kylpylään, ja unohdatte koko joulun. Huomaatte että kaikki "joulunne" ovat sen jälkeen täydellisiä, kun vietätte tämän vuoden typerimmän ajan vaikkapa kylpylässä![/quote]

Täsmälleen samaa mieltä.

Vierailija
51/51 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä minun miehesi on sinun joulusuunnitelmistasi? 

Jos sinun veljesi perheineen ei ehdi teille, niin voisitteko kutsua miehesi sukulaisia teille aatoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan