Miksi 70v. miehet kuvittelee, että 40+ naiset on niistä kiinnostunut ?
Eli tuo ikivanha ukko lähestyi mua facebookis. Kuvaa ei ollut, koska hän on kuulemma niissä aina huono. Puhuimme puhelimessa, ja hän ei ikäänsä kertonut, vaan vihjali olevansa lähinnä 50 vuotias. No kun käppänä tuli paikalle, niin miltei rollaatoria tarvittiin. Äijä oli siis 70v. Mitä ihmettä ne kuvittelee? Olen 41v ja hyvin nuorekas, joka esim.tykkää käydä rock/hevi keikoilla. Ei juma.......
Kommentit (44)
Isänikin on nuorempi, eikä mikään liikuntarajoitteinen. Mitä Vit.......
Ei sitä kokeilematta tiedä. ;)
- setä 72-v
Mutkun ne lähestyy livenä. Teen pihatöitä kesällä, ja pyöräilevät 40-l syntyneet tuovat rsparperiä tarakalla ja kukantaimia. Ja sitten että YKSINKÖS SINÄ TÄSSÄ TALOA PITELET. Huoh. En. T. Rva koht 50 helsingistä
Kun ihminen ei tajua omaa ikääntymistään. Sitä se on.
Kysy Saulilta tai Paavolta tai vaikka Dannylta. Tai vaikka Mick Jaggerilta.
No kun Saulillakin on, niin ne luulee että heilläkin ois saumoja.
Siksi kun Saulillakin on alle nelikybänen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun Saulillakin on alle nelikybänen.
Onko se vaihtanut Jennin nuorempaan? :O
AP onkin 41-vuotta nuori... omasta mielestään.
Hupaisa menopaussilainen, joka halveksii ukki-ikäistä. Mutta ei tarvitse häävi olla, kun löytää jonkun vielä surkeamman.
Ja niil ois kuitenkin omanikäistä tarjolla joka nurkalla...
Vierailija kirjoitti:
Mutkun ne lähestyy livenä. Teen pihatöitä kesällä, ja pyöräilevät 40-l syntyneet tuovat rsparperiä tarakalla ja kukantaimia. Ja sitten että YKSINKÖS SINÄ TÄSSÄ TALOA PITELET. Huoh. En. T. Rva koht 50 helsingistä
Tämä rasittava ikiteini möykkää ilman kirjoitustaitoa.
Vierailija kirjoitti:
AP onkin 41-vuotta nuori... omasta mielestään.
Hupaisa menopaussilainen, joka halveksii ukki-ikäistä. Mutta ei tarvitse häävi olla, kun löytää jonkun vielä surkeamman.
Menopaussi on keskimäärin 52-vuotiaana, pöhkö.
No harva on Sauli Niinistö, mihin verrattiin. Enkä kyl nyt 45v. ottaisi sitäkään.
Kuka noita Dannyjä tai Jaggereita ottais ilman rahaa ollessaan 40v.?? Ihan oikeesti?
Fiilis on kuin puolta nuoremmalla, mutta peilikuva näyttää totuuden. Itse jouduin hyväksymään tosiasian, päivänvalossa itseäni peilistä katsoessani. Miehille on vaikeata hyväksyä ulkomuodon rapistumista. Sitten kun asian hyväksyy, elämä helpottuu kummasti. Tulee rauha ja itsensä hyväksyminen. M65.
Säälittäviä reppanoita tuollaiset miehet.
70v on perse rutus, vaikka kuinka huonolla näöllä katsois.
Vierailija kirjoitti:
Fiilis on kuin puolta nuoremmalla, mutta peilikuva näyttää totuuden. Itse jouduin hyväksymään tosiasian, päivänvalossa itseäni peilistä katsoessani. Miehille on vaikeata hyväksyä ulkomuodon rapistumista. Sitten kun asian hyväksyy, elämä helpottuu kummasti. Tulee rauha ja itsensä hyväksyminen. M65.
Ai miehillä vaikeaa?
Hopeakettu kirjoitti:
Kysy Saulilta tai Paavolta tai vaikka Dannylta. Tai vaikka Mick Jaggerilta.
Vastaako esim. tämä ap:n kohtaama mies Sauli, Paavoa, Dannya tai Mick Jaggeria? Aivan.
Niillä on alkoholidementia.