Sain apua silmäongelmiin kollageenista
Olen käyttänyt nyt 2 kk kollageenia ja en tarvitse enää kosteuttavia silmätippoja.
Kommentit (13)
Mun ruokaan sisältyy luonnostaam kollageenia. Niin kuin pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja olet täysin rypytön ja hyväihoinen vielä yli 60-vuotiaanakin. Kasvojen ihoa hoidat vesipesulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja olet täysin rypytön ja hyväihoinen vielä yli 60-vuotiaanakin. Kasvojen ihoa hoidat vesipesulla.
Tietosi pitää paikkansa. Olen 66 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostatte?
Sieltä mistä saa halvimmalla. Skingain on minusta hyvä, mutta ei merkillä taida olla niin väliä.
Joku vannoo estrogeenin nimeen. Mutta ei ehkä saa, jos ei ole vajausta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanu apua ihon kuivuuteen. Välillä testaan että voisiko tuota olla käyttämättä ja hetken kuluttua selän iho on taas kirvelevän kuiva. Kollageenia käyttäessä ei ole tuota ongelmaa.
Siis kasvovoiteessa vai lisäravinteena?
Kollageeni on ihan hyvä lisä, vaikka sisäfilepihvi maistuisikin.
Kananmunista saa eniten kollageenia siitä kuorta vasten olevasta ohuesta kalvosta.
Eikös se liivatekin ole kollageenia, eli juustokakkujen syöminen on teko ihon hyvinvoinnille.
Kannattaa liottaa ne kuivakaapin liivatelehtiä kollageeninaamioksi kasvoille. Ei maksa paljoa ja on täyttä ehtaa ainetta.
Kollaaminenhan tapahtuu pääasiassa silmällä siinä mielessä kollagereni on varmaan just hyvä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanu apua ihon kuivuuteen. Välillä testaan että voisiko tuota olla käyttämättä ja hetken kuluttua selän iho on taas kirvelevän kuiva. Kollageenia käyttäessä ei ole tuota ongelmaa.
Siis kasvovoiteessa vai lisäravinteena?
Mitäpä veikkaat, kun tuossa puhutaan selän ihosta?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa liottaa ne kuivakaapin liivatelehtiä kollageeninaamioksi kasvoille. Ei maksa paljoa ja on täyttä ehtaa ainetta.
Kollageeni ei imeydy ihon läpi. Niitä voiteitakin on turha ostaa.