Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 70v. miehet kuvittelee, että 40+ naiset on niistä kiinnostunut ?

Vierailija
27.11.2017 |

Eli tuo ikivanha ukko lähestyi mua facebookis. Kuvaa ei ollut, koska hän on kuulemma niissä aina huono. Puhuimme puhelimessa, ja hän ei ikäänsä kertonut, vaan vihjali olevansa lähinnä 50 vuotias. No kun käppänä tuli paikalle, niin miltei rollaatoria tarvittiin. Äijä oli siis 70v. Mitä ihmettä ne kuvittelee? Olen 41v ja hyvin nuorekas, joka esim.tykkää käydä rock/hevi keikoilla. Ei juma.......

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä nuoremmat naiset menee jo kävellenkin karkuun.

Vierailija
22/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla pahinta, mitä voi olla, on olla VANHA (valkoinen) MIES.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Kysy Saulilta tai Paavolta tai vaikka Dannylta. Tai vaikka Mick Jaggerilta.

Vastaako esim. tämä ap:n kohtaama mies Sauli, Paavoa, Dannya tai Mick Jaggeria? Aivan.

Tarkoitatko, että naiset olisivat rahan tai statuksen perään? Vai millä ikäeroa korreloidaan?

Vierailija
24/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvitelevat olevansa nuorempia, kuin ikä antaa olettaa. He kieltävät peilikuvansa. Luulevat olevansa puolta nuorempia ja yrittävät iskeä nuoria tyttöjä. Suuttuvat, kun nuoret tytöt eivät huoli heitä. Katsokaa peiliin!

Vierailija
25/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin deitti-ilmoituksen nettiin, ilmoitin hakevani 40-50-vuotiasta miestä, minulle vastasi 20-70-vuotiaat miehet. Olen itse 42-vuotias nainen.

Vierailija
26/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuo ikivanha ukko lähestyi mua facebookis. Kuvaa ei ollut, koska hän on kuulemma niissä aina huono. Puhuimme puhelimessa, ja hän ei ikäänsä kertonut, vaan vihjali olevansa lähinnä 50 vuotias. No kun käppänä tuli paikalle, niin miltei rollaatoria tarvittiin. Äijä oli siis 70v. Mitä ihmettä ne kuvittelee? Olen 41v ja hyvin nuorekas, joka esim.tykkää käydä rock/hevi keikoilla. Ei juma.......

Ainoa uskottava selitys tapahtumalle on se, että sinä näytät 70-vuotiaalta. Katsos kun te naiset rupsahdatte niin jumalattoman äkkiä, ettei kissaa ehdi sanoa.

Vierailija
27/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden pitäisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, että naiset kiinnostuisivat :).

Vierailija
28/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni täälläkin palstalla uskotellaan miehille, että sitten kun olet 60 saat 20 vuotta nuoremman. Ei se nyt niin mene. Jos nainen huomaa, ettei ikäisilleen kelpaa, hän etsii elämäänsä muuta sisältöä.

Vierailija
29/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauheaa! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Kysy Saulilta tai Paavolta tai vaikka Dannylta. Tai vaikka Mick Jaggerilta.

Vastaako esim. tämä ap:n kohtaama mies Sauli, Paavoa, Dannya tai Mick Jaggeria? Aivan.

Tarkoitatko, että naiset olisivat rahan tai statuksen perään? Vai millä ikäeroa korreloidaan?

Aivan varmasti maailmasta löytyy useampikin nainen joka on rahan ja statuksen perään. Se ei silti tarkoita sitä että kaikki naiset olisivat sitä, ja että tästä eteenpäin voit perustella kaljan kittaamistasi sillä, että "kaikki naiset haluavat vain rahaa ja statusta".

Vierailija
30/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan 40v halua 70 vuotiasta papparaista.

Vierailija
31/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin deitti-ilmoituksen nettiin, ilmoitin hakevani 40-50-vuotiasta miestä, minulle vastasi 20-70-vuotiaat miehet. Olen itse 42-vuotias nainen.

No kyllä niille parikymppisille ihan yhtä lailla vastailee ne 20-70 vuotiaat miehet. Miehet, ne on todella outoja joilla järki ei päässä kasva vaikka ikää tulee lisää.

Vierailija
32/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin treffeille miehen kanssa, joka oli ilmoittanut olevansa 51. Sielläpä olikin 65-vuotias ukkeli, joka ihmetteli, kun lähdin pois.

Vierailija
33/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa uskottava selitys tapahtumalle on se, että sinä näytät 70-vuotiaalta. Katsos kun te naiset rupsahdatte niin jumalattoman äkkiä, ettei kissaa ehdi sanoa.

Ei kyllä se on juuri päinvastoin ja kun miehet eivät viitsi rikkaa ristiin laittaa ulkonäöstä huolehtimiseen niin ilmankos sitten vanhenevat ihan silmissä. Ja on kyllä tasan tarkkaan melkoinen itsepetos miehellä jos kuvittelee 70 vuotiaana näyttävänsä 40 vuotiaalta. 😂😂😂 ei ole yhtäkään sellaista vastaan kävellyt.

Vierailija
34/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kokenut. Turha on treffeille tuoda makeita herkkuja,( todettu) et auttais, kun ei kertonut ikäänsä. Huh yök 70v. Miksi kiinnostuisin 70v ukosta kun elän itse aikaa jolloin voin tehdä vielä mitä haluan. Olen 37v, En ole ole eläkeläinen. Poliisille tekisi mieli ilmoittaa.

Vierailija
35/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tavalla tuntuu, että miehet eivät osaa realistisesti arvioida omaa ulkonäköään. Onkohan tätä asiaa tutkittu?

Vierailija
36/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik valitti lehdessä että oli ostanut Riikalle 60 000 bemarinkin sun muuten rahoittanut, kalliita ulkomaanmatkoja jne. Miten sitä sanottiin ennenvanhaan että .....

Vierailija
37/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin tavalla tuntuu, että miehet eivät osaa realistisesti arvioida omaa ulkonäköään. Onkohan tätä asiaa tutkittu?

Pitäis ainakin tutkia ihan tarkan tieteellisesti jos sitten vaikka tajuaisivat missä itsepetoksessa lilluvat.

Vierailija
38/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvitelevat olevansa nuorempia, kuin ikä antaa olettaa. He kieltävät peilikuvansa. Luulevat olevansa puolta nuorempia ja yrittävät iskeä nuoria tyttöjä. Suuttuvat, kun nuoret tytöt eivät huoli heitä. Katsokaa peiliin!

Ei suututa pakeista. Niitä tulee joskus, ja se kuuluu pelin henkeen.

Vierailija
39/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä papat luulevat olevansa nuoren näköisiä, etsivät itseään puolta nuorempia naisia. Sitten suuttuvat, kun nuoret naiset eivät huoli heitä. Säälittävää, kun ihmiset eivät hyväksy vanhemistaan.

Vierailija
40/44 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama ongelma naisilla ymmärryksessä kuin 40v mies vs 20v nainen. Kysyminen ei maksa mitään, joten jos kymmeneltä kysyy ja yhdeksän antaa pakit mutta yksi suostuu niin homma kannatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi