Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorista äideistä on tullut uusavuttomia, enää ei osata edes jouluherkkuja koulun myyjäisiin leipoa

Vierailija
27.11.2017 |

Ostetaan vaan kaikki valmiina jostain Prismasta. Sitten koulussa Veetit ja Janicat saavat hävetä äitiensä kädettömyyttä. Surullista, niin kovin surullista...

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että tuo on sinusta äitiyden mitta.

Vierailija
2/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V....u mikä urpo. Hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista olet sinä marmattamassa täällä... kaikista paikoista valitsit sitten aaveen.

Helpottiko kutina ulostulon jälkeen, senkin syylä?

Vierailija
4/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuoret isät sitten jotenkin vähemmän avuttomia leipureita?

Vierailija
5/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä helvetin nuoret äidit? Ja luuletko että lapsia oikeasti kiinnostaa mistä ne pullat tulee?

Vierailija
6/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On trendikästä olla käsi keittiössä.

Vierailija
7/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten kaikkeista paskin mutsi. Osaan leipoa (koska olen ammatiltani leipuri) mutta ei voisi vähempää kiinnostaa leipominen vapaa-ajalla. Joten käyn sitten vaikka Prismassa ostamassa myytävää.

Vierailija
8/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole nuori äiti (36),mutta myöskin siis ihan kädetön kokki. Mutta kyllä olen nyt motivoitunut opettelemaan.Piparkakut leivoin viikonloppuna ekaa kertaa sitten oman lapsuuden ja mokkapalat kokeillaan seuraavaksi. (Lapsi vasta 2kk joten aikaa on opetella onneksi)

Vierailija
9/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ihan varmasti jokainen osaa ostaa sen pipari- tai voitaikinan sieltä kaupasta ja vääntää jotain.

Vuosi vuodelta kyllä jaksan ihmetellä, kuka niitä jouluherkkuja edes haluaa ostaa. Minä en ainakaan maksaisi senttiäkään mistään piparitaloista tai tiikerikakuista. Jotain erikoisempaa, kuten karkkeja tai gluteenittomia leivonnaisia ehkä voisin ostaa. 

Vierailija
10/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti osaavat suurin osa, mutta ei niitä kiinnosta leipoa mihinkään koulun myyjäisiin.

Vierailija
11/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taatusti osaavat suurin osa, mutta ei niitä kiinnosta leipoa mihinkään koulun myyjäisiin.

Sanoisit vaan suoraan, että ovat laiskoja.

Vierailija
12/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just tämä. Ei voisi todellakaan kiinnostaa käydä jo valmiiksi kiireisen arjen keskellä loihtimaan jotain suuria määriä hienoja leipomuksia johonkin koulun myyjäisiin. Osaan kyllä leipoa, mutta ne leipomishetket säästän kyllä siihen ajankohtaan, kun mulla on aikaa ja olen ihan perheen kesken kotona. Ehkä myös vieraira varten saatan leipoa, mutta joo, noihin myyjäisiin, eihh.

Vierailija
13/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme tuulahduksia 50-vittu-luvulta.

Vierailija
14/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä helvetin nuoret äidit? Ja luuletko että lapsia oikeasti kiinnostaa mistä ne pullat tulee?

Kyllä sen maistaa onko kaupan torttua vai itse tehtyä.

Vierailija
15/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan tässä verrataan? Siihen aikaan kun suurin osa perheellisistä naisista ei vielä käynyt vähintään 8h päivässä töissä? Varmaan muutakin tekemistä päivässä kuin leipoa koulun myyjäisiin pullia, jos leipominen ei edes kiinnosta yhtään :)

Vierailija
16/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuoret isät sitten jotenkin vähemmän avuttomia leipureita?

Teiniperheissähän lapsella on isä ainoastaan siihen asti kunnes nainen kertoo raskaudesta. Sen jälkeen lapsen isänä toimivat säännöllisesti tilille kilahtavat elatusmaksut.

Vierailija
17/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassamme tuulahduksia 50-vittu-luvulta.

En kyllä halua noin vanhan vitun tuulahduksia haistella...

Vierailija
18/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oon sun kanssa aivan samaa mieltä!

Vierailija
19/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostetaan vaan kaikki valmiina jostain Prismasta. Sitten koulussa Veetit ja Janicat saavat hävetä äitiensä kädettömyyttä. Surullista, niin kovin surullista...

Entä sitten jos ostetaan? Käymme molemmat töissä, joten voisi se isäkin joskus leipoa.

Vierailija
20/171 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen maistaa onko kaupan torttua vai itse tehtyä.

Öö, leipomosta ostetut tuotteet on usein parempia. Miksi se siis hävettäis ketään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme