Nuorista äideistä on tullut uusavuttomia, enää ei osata edes jouluherkkuja koulun myyjäisiin leipoa
Ostetaan vaan kaikki valmiina jostain Prismasta. Sitten koulussa Veetit ja Janicat saavat hävetä äitiensä kädettömyyttä. Surullista, niin kovin surullista...
Kommentit (171)
Hyi. Kuka ostaa jonkun randomin vääntämiä pullia :O
Popcornit pieniin pusseihin pussitettuna nyt vaan sattuu menemään kaupaksi paljon paremmin kuin mokkapalat.
MEIDÄN ÄITI TEKEE TEIDÄN ÄITIN RUUAT!
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Kuka ostaa jonkun randomin vääntämiä pullia :O
No loppupeleissä, vaikka ostasit kaupasta pullat, niin nekin on "jonkun randomin vääntämiä".
Vierailija kirjoitti:
On trendikästä olla käsi keittiössä.
Jokin aika sitten oli Twitterissä keskustelua aiheesta ja siinä feministit oikein ylpeilivät kädettömyydellään.
Siis eihän nyt mitään kaupasta valmiina ostettua tietenkään kannata myyjäisiin myytäväksi viedä, outo ajatus. T: nuori äiti
Onko tuollaisissa myyjäisissä mitään ideaa, eikö rahalla selviä helpommin ja nopeammin?
Minä en leipoisi mihinkään koulun joulumyyjäisiin tortun torttua vaikka olisin jumalauta Gordon Ramsay.
Vierailija kirjoitti:
Minä en leipoisi mihinkään koulun joulumyyjäisiin tortun torttua vaikka olisin jumalauta Gordon Ramsay.
Ok, mutta laittaisit kuitenkin sen herranterttusi innoissaan mukaan sille luokkaretkelle, jonka rahoituksen järjestämiseksi muut ovat nähneet paljon vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän nyt mitään kaupasta valmiina ostettua tietenkään kannata myyjäisiin myytäväksi viedä, outo ajatus. T: nuori äiti
No niinpä. En veis, enkä ostais. Joku buffa on eri asia, siellä puolivalmisteet ja kaupan paistopistejutut on ihan ok, mutta myyjäisiin vain ite tehtyjä.
Miksi suhtaudutte niin negatiivisesti myyjäisiin? Minusta ainakin on kiva osallistua leipomalla ja myyjäistä on kiva ostaa muidenkin tekemiä juttuja.
Osaa? Mua ei vaan kiinnosta. Parempaakin tekemistä on.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollaisissa myyjäisissä mitään ideaa, eikö rahalla selviä helpommin ja nopeammin?
Selviää tietenkin, mutta silloin kukaan ei opi mitään rahan arvosta, yhteistyöstä, työnteosta tai mistään muustakaan myöhemmän elämän kannalta tärkeästä asiasta. Ainoa mitä siinä oppii on vasemmistolaisen ideologian mukainen ajatus siitä, että turha nähdä vaivaa, kun toistenkin siivellä voi elää ja rahaa saa aina tarpeen tullen taikaseinästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta laittaisit kuitenkin sen herranterttusi innoissaan mukaan sille luokkaretkelle, jonka rahoituksen järjestämiseksi muut ovat nähneet paljon vaivaa?
En ensimmäisellekään retkelle. Ei lapsi nauti niistä.
Minua ei lainkaan kiinnosta leipoa. Mieheni leipoi koulun myyjäisiin pullia ja meni sinne myymään ne. Taisi saada ihan hyvin ihailua siellä äitien joukossa ja tuli tyytyväisenä kotiin. Suosittelen.
osaan leipoa. Ei vain kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suhtaudutte niin negatiivisesti myyjäisiin? Minusta ainakin on kiva osallistua leipomalla ja myyjäistä on kiva ostaa muidenkin tekemiä juttuja.
Ensimmäinen normaalin ihmisen kommentti tässä ketjussa. Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä sai valita, antaako osuutensa leirikoulurahasta käteisenä vai tienasiko ne myyjäisissä. Uskoakseni yleinen menettely nykyään.
Joku 50-luvulle jämähtänyt persu fantasioi taas jostain pullantuoksuisista äideistä, joilla aikaa leipoa kotona päivät pitkät ja rupatella siinä ohessa mukavia naapurin emännän kanssa. Herätkää nyt pahvit oikeasti nykyaikaan.