Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten en muka laihdu vaikka syön vaan kerran päivässä? Ei ole mahdollista syödä 2t kaloria kerralla, joten tämä on järjestöntä!

Vierailija
26.11.2017 |

Joo, syön ison annoksen tavallista kotiruokaa ja kaloreita luulisi kertyvän korkeintaan joku 500. Kaloriopin mukaan naisen kaloritarve on noin 2000 kaloria päivässä. Miten on siis mahdollista, etten laihdu vaikka syön vaan kerran päivässä? Ei ole mahdollista, ettäkö oikeasti söisin silloin sen 2t kaloria. Kalorioppia pidetään kuitenkin faktana. Siksi olen aivan kysymysmerkkinä tästä.

Itseasiassa on tiedätte sen Upea lihava elämäni-sarjan Whitneyn, niin hänkin mielestäni on sarjassaan sanonut syövänsä vain kerran päivässä. Silti hän on ihan sairaalloisen ylipainoinen. Onko kaloriopit ihan huuhaata meidän joidenkin kohdalla?

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on aina niitä jotka juo aamulla pelkkää kahvia ja syö kerran päivässä. Aina, siis aina!

Hoikat ihmiset syö julkisesti kokoajan. Olen nähnyt tämän ilmiön ihan kaikkialla työpaikoissa, kouluissa jne.

Vierailija
42/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuksen a ja o on säännöllinen ruokailu. 5 kertaa päivässä pitää syödä ja 3h välein on suositus.

Kaikki nämä 1-2 kertaa päivässä syöjät on aina niitä lihavia. Huomattu on.

Suksi kuuseen sääntöjes ja suositustes kanssa. Järkevät ihmiset osaa käyttää aivoja ja kuunnella omaa kroppaansa.

Rauhoitu nyt hyvä ihminen! Käy vaikka ulkona lenkillä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö syö edes aamupalaa? Mitä järkeä tuollaisessa on? Verensokeri laskee liian alas ja sitten insuliinia erittyy liikaa ja varastoituu rasvana. Eikä kroppa pysty käsittelemään kuin 30 g proteiinia kerralla ja sitä olis hyvä saada n.gramma per painokilo. Miksei aterioita voi jakaa??

No nyt tuli sellainen pökäle velitiedettä että piti katsoa ollaanko vauva-palstalla vai bodybuilding.comissa.

Mitä ihmeen velitiedettä?

Tietäjät tietää.

Vierailija
44/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo isossa lasillisessa maitoa on 100 kaloria, perunassa 75, montako perunaa syöt? Helposti tulee 1000 kaloria ja jos vähänkään epäterveellistä niin paljon enemmän. Normaalistakin annoksesta tulee helposti 800 kaloria ja mainitsit että syöt ison annoksen.

sinuna alkaisin syömään kevyen aamupalan ainakin lisäksi, olisi tärkeää pitää verensokeri tasaisena.

Itse syön laihduttaessa pieniä annoksia 3-5 päivässä. Olen laihduttanut 3 kertaa yli 30 kg, myös 10kg normaalipainon sisällä, oma ongelmani on se, että paino tulee aina takaisin kun loppuu kiinnostus omaan ulkonäköön. Sitten taas kun menee paremmin laihdutan 30kg :D

Vierailija
45/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap:lle ei ainakaan näytä toimivan, joten miksei kokeile syödä useammin?

Vierailija
46/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 kaloria (ja paljon enemmänkin) syö helposti yhdellä istumalla. Vasta kun rupesin laskemaan kalorit, aloin laihtua. Ei sitä tajua laskematta, miten pienissä määrissä tiettyjä ruokia piilee jumalaton kalorimäärä. Söisin itse kolmesti päivässä kasvispainotteisesti, ja tietenkin täytyy laskea kalorit.

Vierailija
47/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuksen a ja o on säännöllinen ruokailu. 5 kertaa päivässä pitää syödä ja 3h välein on suositus.

Kaikki nämä 1-2 kertaa päivässä syöjät on aina niitä lihavia. Huomattu on.

Höpsis töppöseen nyt. Ihminen ei ole laiduntava märehtijä, sen ei tarvitse mussuuttaa jotain pientä palasta vähän väliä. Kenellä on aikaa kolmen tunnin välein mussuttaa jotain? Jos työpäivä on 8 tai 9h ja se sisältää yhden ruokiksen, niin miten voi toteuttaa työpäivän aikana kolme ruokailua??? Ja muutenkin, viisi kertaa päivässä kolmen tunnin välein? Miten sitten se 9 tuntia mikä jää jäljelle vuorokauteen? Nukkumistako? Ei ole ihmekään, että on verensokerit korkealla, kun niitä pidetään koko ajan korkealla! Elimistö tarvitsee lepoa aterioiden välillä, eikä jatkuvalla syötöllä uutta sisään ennen kuin edellisiäkään on saatu sulateltua.

Vierailija
48/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni syöminen on niin suuri nautinto, etten ikipäivänä voisi syödä vain kerran päivässä. Ruoka on minulle yksi elämän tärkeimpiä asioita ja päivieni piristyksiä. Aina täytyy saada syödä hyvää ruokaa. Ja kyllä, olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
49/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön 2 kertaa päivässä ja olen hoikka.

Tuo "insuliini muuttu rasvaksi" oli kyllä parasta aavee-tuubaa taas hetkeen :D.

Vierailija
50/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite puputan ympäri päivän kokoajan. Syön aamupalaa, aamupäivällä haukkaan jotain, lounasta, välipalaa, iltapäivällä jotain ja illalla puputan pariin otteeseen. Rakastan syömistä.

Mitat 175/56

Oletko minä?

Ruoka on ihanaa. Osaan kyllä kuunnella myös kroppaani, eli vaikka syön usein ja joskus isojakin annoksia, niin yleensä se on jotain terveellistä. Harvemmin maistuu pullat, sipsit ja karkit. Mieluummin kanasalaattia, lohta ja perunoita, wokkia, jogurttia ja marjoja jne.

Vierailija
51/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kroppa on säästöliekillä. Ala syömään 5krt päivässä niin laihdut. Aineenvaihdunta on nyt pysähtynyt.

Täyttä huuhaata.

Säästöliekin lisäksi totta on sekin että noin häviää lihaksia energiaksi ja lihoo entistä helpommin takaisin.

Vierailija
52/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteenä tosin oli eräs arvostettu lääkäri, jonka palstaa aikoinaan luin.

Vierailija
53/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jo isossa lasillisessa maitoa on 100 kaloria, perunassa 75, montako perunaa syöt? Helposti tulee 1000 kaloria ja jos vähänkään epäterveellistä niin paljon enemmän. Normaalistakin annoksesta tulee helposti 800 kaloria ja mainitsit että syöt ison annoksen.

sinuna alkaisin syömään kevyen aamupalan ainakin lisäksi, olisi tärkeää pitää verensokeri tasaisena.

Itse syön laihduttaessa pieniä annoksia 3-5 päivässä. Olen laihduttanut 3 kertaa yli 30 kg, myös 10kg normaalipainon sisällä, oma ongelmani on se, että paino tulee aina takaisin kun loppuu kiinnostus omaan ulkonäköön. Sitten taas kun menee paremmin laihdutan 30kg :D

Ei sun laihdutustapa suinkaan toimi, jos joudut sen tekemään aina uudestaan :D:D:D

Vierailija
54/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön 4-5 kertaa päivässä. Sopii mulle. Kaikki tyylillään.

Vierailija
55/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö syö edes aamupalaa? Mitä järkeä tuollaisessa on? Verensokeri laskee liian alas ja sitten insuliinia erittyy liikaa ja varastoituu rasvana. Eikä kroppa pysty käsittelemään kuin 30 g proteiinia kerralla ja sitä olis hyvä saada n.gramma per painokilo. Miksei aterioita voi jakaa??

No nyt tuli sellainen pökäle velitiedettä että piti katsoa ollaanko vauva-palstalla vai bodybuilding.comissa.

Mitä ihmeen velitiedettä?

Tietäjät tietää.

Onneksi miehet ovat miehiä, jos sana olis siskotiede, se oltaisiin jo kielletty naisia halventavana.

Vierailija
56/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kroppa on säästöliekillä. Ala syömään 5krt päivässä niin laihdut. Aineenvaihdunta on nyt pysähtynyt.

Älä tällaista huuhaata levitä. Aineenvaihdunta pysähtyy vasta kun kuolee.

Miten sitten keskitysleirivangit pysyivät vuosia hengissä niillä minikaloreilla? Et kai väitä ettet ole kuullutkaan säästöliekistä?

Vierailija
57/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insuliini vaikuttaa rasvan varastoitumiseen.

Insuliini ei muutu rasvaksi.

Jotain rajaa nyt.

Vierailija
58/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insuliini vaikuttaa rasvan varastoitumiseen.

Insuliini ei muutu rasvaksi.

Jotain rajaa nyt.

No jotain sinne päin kuitenkin.

Vierailija
59/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta-annos liikaa hiilihydraatteja varastoituu rasvaksi,pahimmin sokeri.

Vierailija
60/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tällaista huuhaata levitä. Aineenvaihdunta pysähtyy vasta kun kuolee.

Miten sitten keskitysleirivangit pysyivät vuosia hengissä niillä minikaloreilla? Et kai väitä ettet ole kuullutkaan säästöliekistä?

Et ymmärrä lukemaasi. Aineenvaihdunta pysähtyy vasta kun kuolee. Ei säästöliekki mitenkään kuulu siihen asiaan.