Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten en muka laihdu vaikka syön vaan kerran päivässä? Ei ole mahdollista syödä 2t kaloria kerralla, joten tämä on järjestöntä!

Vierailija
26.11.2017 |

Joo, syön ison annoksen tavallista kotiruokaa ja kaloreita luulisi kertyvän korkeintaan joku 500. Kaloriopin mukaan naisen kaloritarve on noin 2000 kaloria päivässä. Miten on siis mahdollista, etten laihdu vaikka syön vaan kerran päivässä? Ei ole mahdollista, ettäkö oikeasti söisin silloin sen 2t kaloria. Kalorioppia pidetään kuitenkin faktana. Siksi olen aivan kysymysmerkkinä tästä.

Itseasiassa on tiedätte sen Upea lihava elämäni-sarjan Whitneyn, niin hänkin mielestäni on sarjassaan sanonut syövänsä vain kerran päivässä. Silti hän on ihan sairaalloisen ylipainoinen. Onko kaloriopit ihan huuhaata meidän joidenkin kohdalla?

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö syö edes aamupalaa? Mitä järkeä tuollaisessa on? Verensokeri laskee liian alas ja sitten insuliinia erittyy liikaa ja varastoituu rasvana. Eikä kroppa pysty käsittelemään kuin 30 g proteiinia kerralla ja sitä olis hyvä saada n.gramma per painokilo. Miksei aterioita voi jakaa??

No nyt tuli sellainen pökäle velitiedettä että piti katsoa ollaanko vauva-palstalla vai bodybuilding.comissa.

Vierailija
22/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö syö edes aamupalaa? Mitä järkeä tuollaisessa on? Verensokeri laskee liian alas ja sitten insuliinia erittyy liikaa ja varastoituu rasvana. Eikä kroppa pysty käsittelemään kuin 30 g proteiinia kerralla ja sitä olis hyvä saada n.gramma per painokilo. Miksei aterioita voi jakaa??

Aamupalalla ei ole mitään merkitystä, eikä insuliini mitenkään varastoidu rasvana, sehän on hormoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön 5-7 kertaa päivässä pieniä annoksia. Hoikkana olen pysynyt aina ja ihan helposti.

Vierailija
24/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko kaloreita saat juomista? Juomalla saa todella helposti kaloreita, jos ei yhtään katso mitä juo.

Välipaloista ja muista naposteluista tulee myös helposti kaloreita toinen mokoma lisää, vaikket söisi ”oikeaa” ruokaa kuin kerran päivässä.

Vierailija
25/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.

Vierailija
26/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten joku voi syödä vaan kerran päivässä?!? Kauheeta :Dd

Vierailija
27/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaloreita saa vähemmän kun kuluttaa, laihtuu.

Laitahan viikon ajan tarkkaan ylös mitä syöt ja juot.

Toi kerran päivässä syöminen ei edes kuulosta järkevältä.

Onko sulla oikeesti edes ylipainoa? Paljonko painat?

Olen itse juuri laihduttanut yli 30 kg ja projekti jatkuu, että jotain asiasta tiedän.

Vierailija
28/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön 5-7 kertaa päivässä pieniä annoksia. Hoikkana olen pysynyt aina ja ihan helposti.

Sama juttu :)

Vierailija
29/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.

Mieluummin näin: Syö ruokaa.

Vierailija
30/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
31/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli sellainen pökäle velitiedettä että piti katsoa ollaanko vauva-palstalla vai bodybuilding.comissa.

Mitä ihmeen velitiedettä?

Vierailija
32/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuksen a ja o on säännöllinen ruokailu. 5 kertaa päivässä pitää syödä ja 3h välein on suositus.

Kaikki nämä 1-2 kertaa päivässä syöjät on aina niitä lihavia. Huomattu on.

Vierailija
33/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä syödä kerran päivässä. Ei mikään ihme että olet lihava etkä laihdu.

Vierailija
34/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What!?

Eikö kukaan muu ole huomannut, kuinka ne, jotka ei syö päivisin mitään muiden nähden ja nälkäisinä illalla salaa syövät eivät ole niitä hoikimpia?

Vierailija
35/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuksen a ja o on säännöllinen ruokailu. 5 kertaa päivässä pitää syödä ja 3h välein on suositus.

Suksi kuuseen sääntöjes ja suositustes kanssa. Järkevät ihmiset osaa käyttää aivoja ja kuunnella omaa kroppaansa.

Vierailija
36/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä verensokeri voi laskea liian alas, jos kyseessä on terve henkilö? Insuliinia ei todellakaan erity liikaa, vaan mitä harvemmin syö, sitä parempi on insuliiniherkkyys. Tästä on paljon tutkimuksia ihan viime vuosilta. Ja tuo 30 g proteiinia on niin läppä ettei tosikaan. Sä olet saanut tuon lukeman tutkimuksista, joissa on todettu, että n. 30 g proteiinia saa aikaan riittävän anabolisen vasteen lihaskasvun kannalta. Keho todellakin ottaa käyttöön vaikka tupla- tai triplamäärän proteiinia, jos sille on tarvetta. Miksi kroppa ei pystyisi käsittelemään yli 30 g kerralla? 

Vierailija
37/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite puputan ympäri päivän kokoajan. Syön aamupalaa, aamupäivällä haukkaan jotain, lounasta, välipalaa, iltapäivällä jotain ja illalla puputan pariin otteeseen. Rakastan syömistä.

Mitat 175/56

Vierailija
38/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What!?

Eikö kukaan muu ole huomannut, kuinka ne, jotka ei syö päivisin mitään muiden nähden ja nälkäisinä illalla salaa syövät eivät ole niitä hoikimpia?

Vastaa siihen lihavoituun! Edelleen What!?

Vierailija
39/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suksi kuuseen sääntöjes ja suositustes kanssa. Järkevät ihmiset osaa käyttää aivoja ja kuunnella omaa kroppaansa.

No AP:n kroppa ei selvästikään toimi. Suksi itse kuuseen, huomaa että sama tyyppi täällä inisee kokoajan.

Vierailija
40/156 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koko elämäni tähän asti (nyt 33v) syönyt aina vähintään 5 kertaa päivässä. Aloitan aina runsaalla aamupalalla. Kroppa toimii tosi hyvin ja vatsa myös. Hoikkana olen pysynyt vuodesta toiseen, välillä laihdun yhtäkkiä enemmänkin vaikken edes yritä.