Olen raskaana eikä mies suostu hakemaan mulle kaupasta
Kommentit (27)
Olenko ihan outolintu, kun mulla ei ollut yhtään mitään erityisiä mielihaluja raskaana? Ihan normaalisti söin, enkä oksentanut kuin kerran alkuraskaudessa.
Vaikka olis kuinka raskaana ja pahoinvointinen, niin ei miehellä ole velvollisuutta palvella naista koko aikaa. Tottakai se on ihanaa, jos mies auttaa ja on tukena, mutta velvollisuus se ei ole. Ärsyttää akat, jotka ovat olevinaan niin prinsessoja, kun testissä on kaks viivaa.
Kai te naiset palvelette sitten myös vastaavasti miehiänne, kun on miesflunssa?
Vierailija kirjoitti:
Kai te naiset palvelette sitten myös vastaavasti miehiänne, kun on miesflunssa?
Todella järkevää verrata monen kuukauden mittaista raskausaikaa muutaman päivän flunssaan. Älä vertaa raskautta ja flunssaa keskenään, flunssaa verrataan flunssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko raskaana olevat akat juoksuttavat ukkojaan kaupassa mielihalujensa takia? Jospa kuule vain muistat seuraavalla kerralla paremmin tai kömmit nyt ihan itse sinne kauppaan. Et ole sairas tai invalidi, vaan raskaana!
Aika hölmöä yleistämistä. Joillain on niin kova pahoinvointi, että se on invalidisoivaa. Eli käytännössä on sairas. Voi olla muitakin oikeasti rajoittavia tekijöitä.
Minä muuten ainakin koen oikeudekseni juoksuttaa miestäni ihan jo siksi, että kannan 24 h/vrk hänen lastaan (joo, toki myös omaani), ja koska lapsiprojektimme on yhdessä päätetty, hänkin saa osallistua siihen myös fyysisessä mielessä.
:D No jos on niiiiiin paha olo, että on käytännössä invalidi, niin mihin se suolakurkkuja enää tarvitsee? Ja sinä oikein "kannat". Kuolen nauruun. Koitapa kantaa vaikka säkillistä tiiliskiviä 24/7 niin tiedät mitä kantaminen on. Sen kersan kasvu sisälläsi ei tee sinusta prinsessaa, jota miehesi tulee palvella. Olet naurettava.
Kuinka monta kerta sinä olet kantanut säkillistä tiiliskiviä 24/7?
Aivan, niin minä arvelinkin.
En, onhan mies voinut menehtyä raskausaikana - mutta se on HYVIN harvinaista. Muissa tapauksissa on oma vastuu. Jos mies on pettänyt tai lähtenyt tai miestä ei ole alunperinkään ollut, on se oma valinta. Kannattaa tutustua tarpeeksi hyvin ja selvittää luonnetta...