Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsuu vieraita, mutta ei järjestä, siivoa eikä hommaa tarjoiltavia

Vierailija
26.11.2017 |

Ne hommat ovat ilmeisesti minun heiniäni.
Kuulen sentään vierailuajankohdan etukäteen.
Meneekö ihan oikein?

Ps. Jätän tämän miehen stalkattavaksi. Hänen mielestään (kerran tai kaksi kertaa vuodessa tapahtuva) rännienputsaus vastaa talon siivoamista säännöllisin väliajoin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi suostut tekemään noi jutut? Mä sanoisin seuraavalla kerralla kun mies ilmoittaa kutsuneensa vieraita että saa itse siivota ja hankkia tarjottavat. Jos ei tekisi niin ehkä tajuaisi viimeistään sitten kun vieraat istuu ilman mitään syötävää tai juotavaa sotkuisessa kämpässä.

Vierailija
2/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on vaimo, niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vieraita? Sukua? Kai sä nyt aikuisena ihmisenä osaat olla siivoamatta jos ei kiinnosta.

Vierailija
4/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö ihan oikein?

Ps. Jätän tämän miehen stalkattavaksi. Hänen mielestään (kerran tai kaksi kertaa vuodessa tapahtuva) rännienputsaus vastaa talon siivoamista säännöllisin väliajoin.

Tuossa on vain yksi  tapa toimia: et valmistele mitään vaan poistut talosta hyvissä  ajoin ennen vieraiden saapumista.Antaa hemmon itse hoitaa kaikki, oppiipahan olemaan.

Vierailija
5/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuulu vaimon velvollisuuksiin tuo vai voitko näyttää lainkohdan missä moinen naisen harteille sälytetään.Niin, et voi koska sellaista lakia ei ole. Ap:n mies tässä on ajattelematon törppö.

Vierailija
6/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ethän sä niin idiootti ole, että hoidat? Kyllä se kuka kutsuu vieraita kylään (ellei yhdessä kutsuta) todellakin hoitaa tarjottavat ja siivoukset. Siinä ei ole sukupuolella mitään tekemistä. Jos taas yhteistuumin järjestämme illanistujaiset, niin yhdessä hoidamme järjestelyt.

Vierailija
7/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua?

Vierailija
8/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikanani naimisissa ollessani törmäsin myös siihen uskomukseen, että siivous olisi minun tehtäväni. Toki siivoilin, kun kukaan muukaan ei.

Vierailija
9/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuulu vaimon velvollisuuksiin tuo vai voitko näyttää lainkohdan missä moinen naisen harteille sälytetään.Niin, et voi koska sellaista lakia ei ole. Ap:n mies tässä on ajattelematon törppö.

Et kyllä ole vaimomatskua eikä Ap:kaan

Vierailija
10/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi onneksi käydä vieraita tyylillä, talo elää tavallaan ja vieraat kulkee ajallaan. Ei puunata ennen vieraita ja leivota sen seitsemää sorttia. Siksi meillä piipahtaakin aina vieraita. Juodaan kaljupääkahvit ja seurustellaan.

En yhtään ihmettele, että osa äideistä itkee, kun on niin yksinäisiä. Kun kyläilyistäkin on tehty niin suoritus, että kaksi päivää ennen siivotaan, leivotaan ja rätätään ja kännykällä vielä kymmenen kertaa varmistetaan, että ollaan tulossa ja kohta ollaan siellä ja voidaanhan me varmasti tulla.

Vierailija
11/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielipiteelläsi ei onneksi ole painoarvoa grammaakaan. Mieheni on minuun hyvin tyytyväinen, mutta hän ei olekaan mikään henkisesti  trilobiitin tasolle jämähtänyt urpo.

Vierailija
12/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin hoitaa omat vieraansa. Tietenkin voi aina sopia ja auttaa toista jos on tarvis.

Vierailija
13/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi kun en ole miestä palvelevaa ja palvovaa matskua :D en sellaista miestä ottaisikaan joka ei osaa mitään tehdä kotona.

Vierailija
14/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielipiteelläsi ei onneksi ole painoarvoa grammaakaan. Mieheni on minuun hyvin tyytyväinen, mutta hän ei olekaan mikään henkisesti  trilobiitin tasolle jämähtänyt urpo.

Trilobiitit olivat aikanaan hyvin menestyneitä ja runsaslukuisia. AP on tuskin kumpaakaan. :)

Vierailija
15/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keskustelisitte asiasta ja kotoisesta työnjaosta. Sovitte sitten kuka tekee mitäkin ja koska. Jos esim. mies arvostaa taitojasi ja kokee olevansa osaamaton keittiöalueella, eikä katso niitä oppivansa, sovit "korvauksesta" - täyskäsittely kauneushoitolassa tms.

Riitaa on turha rakentaa ja jättää miestä pulaan ja varsinkaan nolata häntä, mutta saat sitten jotain vastavuoroista.

Mies ilmeisesti haluaa ylpeänä esitellä pätevää vaimoaan kavereille - ota hyvä ihminen arvostus vastaan, kun sitä on tarjolla :)

Vierailija
16/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trilobiitit olivat aikanaan hyvin menestyneitä ja runsaslukuisia. AP on tuskin kumpaakaan. :)

Tarkennus, tämän sitaattiketjun AP.

Vierailija
17/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö ihan oikein?

Tuossa on vain yksi  tapa toimia: et valmistele mitään vaan poistut talosta hyvissä  ajoin ennen vieraiden saapumista.Antaa hemmon itse hoitaa kaikki, oppiipahan olemaan.

Meillä tehdään aina näin. Siitä lähtien on kaikki mun kaverit olleet naisia.

Vierailija
18/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä tee niitä hommia sinäkään ap. Ensi kerralla istuudu odottavaisena pöytään ja kysy mieheltä, mitä hyvää on tehnyt.

Vierailija
19/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä usein tapahtuu sama. Alkuun siivoilin, koska tiesin ettei mies sitä tee ja olisi hävettänyt vitusti ottaa sotkuiseen kämppään vieraita.

Nyttemmin olen poistunut ajoissa takavasemmalle kun mies ilmoittaa sukulaisten tulosta.

Ostakoot/leipokoot itse tarjottavat ja siivouksesta saa olla myös vastuussa itse koska on meillä ainut joka ei siivoa jälkiään.

Voi että miehen ilmettä kun ensimmäistä kertaa ilmoitin etten ole kotitalouskone ja läksin ystävän luo kahvittelemaan.

Mies sai juuri ja juuri keitettyä kahvit, siinä kaikki.

Anopin mielestä olin törkeä kun en auttanut miestä. Olisi itse tullut siivoamaan kultapoikansa puolesta jos on sitä mieltä että se on naisen homma.

Vierailija
20/39 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei siivoa, mutta osallistuu kyllä tarjoiluihin.

Siinä on se huono puoli, että vieraat aina kehuvat miehen leipomuksia, mutta kukaan ei kiitä pestyistä lattioista ja vessoista, vaikka teimme vieraiden eteen yhtä paljon töitä.

Ei ole elämä reilua :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä