Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EF kielimatkat - kokemuksia?

Vierailija
26.11.2017 |

16-vuotias hnkuaa kielikurssille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan, on varmasti hyvä kokemus!

Itse olin Hastingsissä ja poikani Brightonissa 3vk perhemajoituksessa.

Vierailija
2/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 3 viikkoa 16-vuotiaana Maltalla. Huippu kokemus, anna lapsen ehdottomasti mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kanssa 16v Maltalla kolme viikkoa. Oli aivan mahtavaa, mutta en taida omaani joskus tulevaisuudessa päästää. Oli aika villiä meno.

Vierailija
4/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvin harkitseva tyttö eli en usko että ekana on hankaluuksissa.

Osaa jo englantia, jpten ruotsia ja ranskaa on nyt mietitty. Uppsalassa vaan on asuntolamajoitus... se mietityttää.

Ap

Vierailija
5/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa noissa se, ettei ole kotiintuloaikoja edelleenkään.

Itse olin luokkakaverini kanssa kielikurssilla yli parikymmentä vuotta sitten ja hilluimme ravintoloissa lähes joka toinen ilta yli puolen yön. Alkoholia ostimme vain 1 tai 2 lasillista illassa.

Olimme 16-vuotiaita. Baarituttavuuksien autokyydissä usein palasimme isäntäperheeseen. Pelottavaa ajatellakin. Ja siellä ravintolassa kävivät lähes kaikki muutkin samalla kielikurssilla olevat.

Vierailija
6/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni oli muutama vuosi sitten Espanjassa. Suurin pettymys oli se, että ryhmällä oli yhteistä pakollista ohjelmaa aamu-yhdeksästä ilta-yhdeksään, myös viikonloppuisin. Käytännössä tilaisuuksia espanjan käyttämiseen oppituntien ulkopuolella oli aika vähän, koska ryhmä kulki koko ajan yhdessä paikasta toiseen. Tyttäreni oli onneksi kansainvälisellä kurssilla, joten vapaa-ajat puhuttiin sentään englantia eikä suomea.

Oppitunnit olivat tyttäreni ruhmässä oikein hyviä, mutta rinnakkaisryhmässä selvästi huonompia.

Kurssimaksun päälle tuli käytännössä pakollinen lisämaksu vapaa-ajan ohjelmasta. Siitä ei minuta otu kerrottu tarpeeksi selvästi etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi