Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka tykität someen jatkuvalla syötöllä lastesi kuvia, miksi teet niin?!

Vierailija
26.11.2017 |

Tykkäysten takia (kukaan ei kehtaa olla tykkäämättä)? Siksi että he ovat OMASTA mielestäsi niin älyttömän söpiksiä (voin kertoa että n. kourallinen someseuraajistasi on oikeasti kanssasi samaa mieltä, muita jatkuva kuvapommituksesi lähinnä ärsyttää)?

Kysymyksiä vailla vastauksia, antakaa joku niitä vastauksia niin ehkäpä vielä jonain päivänä alan ymmärtää teitä. 😉😉😉

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tuuminu, olispa myös mukavaa kuulla perusteluja. Tuntuu että nää kuvapommittajamammat elävät ainoastaan ja vain lapsilleen eikä omaa elämää enää ole. Ja kun kaikki päivityksetkin liittyvät ainoastaan lapsiin! Ei hyvä, kenellekään.

Vierailija
2/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi fb-kaveri, jonka joka ikinen päivitys koskee hänen 1-vuotiasta lastaan. Ja niitä tulee joka päivä, joskus useitakin. Jos mitään päivitettävää ei ole niin sitten ko. mamma jakaa vanhoja päivityksiään. Joskus ihmettelen MIKSI niitä täytyy koko ajan tehdä. Eihän ne voi kiinnostaa kuin ihan lähipiiriä - itse en ainakaan jaksa niitä enää edes lukea vaan hyppään heti yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi fb-kaveri, jonka joka ikinen päivitys koskee hänen 1-vuotiasta lastaan. Ja niitä tulee joka päivä, joskus useitakin. Jos mitään päivitettävää ei ole niin sitten ko. mamma jakaa vanhoja päivityksiään. Joskus ihmettelen MIKSI niitä täytyy koko ajan tehdä. Eihän ne voi kiinnostaa kuin ihan lähipiiriä - itse en ainakaan jaksa niitä enää edes lukea vaan hyppään heti yli.

Joo mulla kans tommonen FB-kamu. Kyllä on rasittava.

Vierailija
4/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kans tommonen FB-kamu. Kyllä on rasittava.

Mullakin on! Hei onkohan sama? Tän lapsen nimi alkaa L-kirjaimella.

Vierailija
5/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin työkaverin seuraamisen instagramissa kun 1kk aikana ei tullut mtn muuta kuvia kuin vauvastaan.

Vierailija
6/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ne siksi niitä laittavat että saavat tykkäyksiä ja ❤:ä ja kehuja joita toiset kohteliaisuudesta laittavat....

Vierailija
7/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin työkaverin seuraamisen instagramissa kun 1kk aikana ei tullut mtn muuta kuvia kuin vauvastaan.

Hyvä sinä!

Vierailija
8/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mummeja ja kummeja ajatellen ja niitä joita kiinnostaa. Ja koska rakastan lapsiani ja tykkään itsekkin katsella ja keräillä kuvia sinne.

Minun instaa saa vapaasti olla seuraamatta jos ei kiinnosta, muutenkin tykkään pitää piirit pienenä. Tili on yksityinen.

Vierailija
9/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks kaveri joka ei ennen lasten saamista juurikaan pukahtanut FB:ssa, lähinnä halveksi sitä, mutta ans olla kun tuli kersoja - kyllä on kersapommitusta. Ihan jokaisessa kuvassa on kersa, myös prof.kuvissa, kansikuvissa ja jokainen tilapäivitys koskee kersaa. On kyllä epäkiinnostava yksilö tullut tästä naisesta lasten myötä.

Vierailija
10/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on jatkuvasti? Joo, laitan ehkä kerran kk jonkun kuvan lapsistakin. Yleensä jotain muuta. Ja laitan koska haluan :)

Vierailija
11/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden äiti kirjoitti:

Ihan mummeja ja kummeja ajatellen ja niitä joita kiinnostaa. Ja koska rakastan lapsiani ja tykkään itsekkin katsella ja keräillä kuvia sinne.

Minun instaa saa vapaasti olla seuraamatta jos ei kiinnosta, muutenkin tykkään pitää piirit pienenä. Tili on yksityinen.

Niin, mutta se mummi-/kummipiiri on hyvin pieni kuitenkin. Laita ne kuvat näkymään vain ko. piirille, loppuja kuvasi lähinnä ärsyttävät. Eikä se ole mikään rakkauden mittari että miten usein jaat lastesi kuvia somessa. Kukaan ei varmasti kyseenalaista rakkauttasi lapsiisi, vaikka et jatkuvalla syötöllä pukkaa kansalle heidän kuviaan! Onneksi on niitäkin mammoja jotka osaavat ajatella tämänkin asian järjellä.

Vierailija
12/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on jatkuvasti? Joo, laitan ehkä kerran kk jonkun kuvan lapsistakin. Yleensä jotain muuta. Ja laitan koska haluan :)

Tää ei todellakaan oo jatkuvasti vaan aivan ok!

Vierailija
13/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mä ainakin tykkään katsella kuvia kavereiden lapsista. Siinä missä eläimistä, lomakuvia, maisemia jne.

Vierailija
14/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks kaveri joka postaa koko ajan lastensa kuvia ja "mukavia" läppiä mitä lapset sanoneet. Aluksi oli ihan kivaa mut nyt en jaksa enää tykkäillä niistä. Lähinnä heidän sukulaiset painaneet tykkäystä. Täytyy ehdottaa hänelle et laittas rajoitukset käyttöön noille kuville. Et näkyisivät vain sukulaisille eikä monelle sadalle "kaverille". Ovat meinaan tylsiä.

Vierailija
15/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mä ainakin tykkään katsella kuvia kavereiden lapsista. Siinä missä eläimistä, lomakuvia, maisemia jne.

Sama täällä. Ja kyllä ne selfiepommituksen voittaa koska tahansa.

Vierailija
16/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden äiti kirjoitti:

Niin, mutta se mummi-/kummipiiri on hyvin pieni kuitenkin. Laita ne kuvat näkymään vain ko. piirille, loppuja kuvasi lähinnä ärsyttävät. Eikä se ole mikään rakkauden mittari että miten usein jaat lastesi kuvia somessa. Kukaan ei varmasti kyseenalaista rakkauttasi lapsiisi, vaikka et jatkuvalla syötöllä pukkaa kansalle heidän kuviaan! Onneksi on niitäkin mammoja jotka osaavat ajatella tämänkin asian järjellä.

Eiköhän jokainen saa laittaa omalle instatililleen mitä haluaa. Miksi ihmeessä se olisi mun päänvaiva miettiä mitä sinä tai joku muu jaksaa katsoa? Niinkuin sanoin, tilini seuraaminen on täysin vapaaehtoista eli jos ei kiinnosta, poistu, ei kyllä haittaa pätkääkään.

Sulta on kyllä järki kadonnut päästä, jos kuvittelet että muiden pitäisi omilla sivuillaan jakaa sisältöä vain SINUN maun mukaan. Tyrsk. Haetaanko sulle minäpeilit?

Vierailija
17/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ollenkaan häiritse katsella, mutta enemmän mietin, ettei se nyt ihan oikein ole jakaa lapsensa elämää somessa. Joku satunnainen synttäri- tai muu juhlakuva tms ok, mutta muuten mielestäni ei.

Vierailija
18/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani on oikeus yksityisyyteen, joten en ole laittanut yhtään kuvaa. Hän voi sitten itse aikuisena valita, jakaako netissä kuviaan.

Vierailija
19/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ja kyllä ne selfiepommituksen voittaa koska tahansa.

Parempihan se on jakaa kuvia itsestään kuin muista! Lapsellakin pitäisi olla yksityisyydensuoja ja oikeus päättää asiasta itse vanhempana. Ei niin että koko elämä on kuvattu äidin päätöksellä nettiin. Ja sanon äidin, toki voi olla isänkin, muta yhtään isää en tiedä kuka tätä tekisi. Kaikki ovat naisia.

Vierailija
20/77 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellani on oikeus yksityisyyteen, joten en ole laittanut yhtään kuvaa. Hän voi sitten itse aikuisena valita, jakaako netissä kuviaan.

Näin mäkin ajattelen!

Ap