Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??
Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.
Kommentit (203)
Kotona on kivaa ja rauhallista. En halua minnekään ulos tai illanviettoihin, koska niin monet käyttävät viikonloppuisin alkoholia. Pelkästään siinä, jos kävelee keskustan kadulla viikonloppuiltana, törmää kovaäänisiin humalaisiin porukoihin. Parempi olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että ihmiset on kotona?
Kävin parin tunnin lenkillä ja kaikissa taloissa oli valot. Lisäksi keskustassa oli todella hiljaista.
T. Ap joka kohta lähtee ystävien kanssa viettämään iltaa
Puol seiskalta olet tuon viestin laittanut. Missä ihmeessä pitäis vielä tuohon aikaan olla? Eihän missään ole mitään menoa tuolloin! Etkoillekin mennään vasta kasin jälkeen.
Hoidetaan parisuhdetta. Mies makaa koko ajan ja minä tuijotan telkkaria.
Mitäpä muutakaan sitä tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Nyhjään histologian ja anatomian kirjojen parissa. Lääkis, jotta sulla ei olis elämää..
Mitä alapeukuteltavaa lääkisläisen opiskelussa muka on 🤔 Vähän sama tilanne täällä, oikis ja kansainvälisen vero-oikeuden kirjat.
Mikäs tässä,pojan kanssa katsotaan autot 3:sta ja syödään herkkuja,akka kun tulee töistä lähden venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on surullinen ketju 😞
Milloin ihmisistä on tullut kotihiiriä? Elämä menee ihan hukkaan teillä
Koetko itselläsi olevan pätevyyttä määrittelemään miten ihmisten pitäisi elää ja mikä on hukkaan heitetty elämä?
Koko päivän olin menossa, pari tuntia sitten tulin kotiin, kävin kävelyllä. Nyt istuksin, otan parit lonkerot, selailen nettiä, katon teeveetä, haaveilen eräästä ihanasta neidosta ja lopulta aikaisin nukkumaan. Mitäpä sitä muutakaan.
Lähiöpubissa näkyy olevan bändi. En ole koskaan käynyt siellä vaikka olen asunut täällä jo vuosia. Rohkaiskaa minut menemään sinne!
Oon töissä iltavuoro.Ois nyt niin kiva olla kotona.Kävisin saunassa ja söisin jätskiä.Lukisin hyvää kirjaa.Mut kotiin vasta 3 vko:n päästä,reissuhommia:(
normi lauantai :D eli aivan ihanaa olla kotona, saunoa, syödä ja juoda hyvin, kattoo telkkaa uudesta isosta ihanasta telkasta ja kaikista parasta, saa olla YKSIN ,pitkin ja poikin, kukaan ei ole naama norsun vitulla vieres! Rakastan eloa ja oloani yksin :)
Olen töissä, kuusi edellistä viikonloppua olen ollut treffeillä tai miehen luona kylässä. :)
Arkiviikko on niin menoja täynnä töiden ja harrastusten merkeissä, että juuri lauantai on se päivä, jolloin luen sohvalla kirjaa, katson sarjoja telkusta ja syön hyvää ruokaa. Illemmalla vielä sauna ja seksiä. Käytiin kyllä tänään joulumarkkinoilla mutta päivällä. Sunnuntaina pitää tehdä n. viiden tunnin verran töitä, joten ei muutenkaan olisi järkeä illat pitkät rillutella.
Lisäksi pimeys, märkyys, kylmyys ja kuraisuus vituttavat ja kaamosmasennusta pukkaa. Tunnen itseni normaaliksi seuraavan kerran joskus maaliskuun lopussa vuonna 2018.
Aapeen kaltaset ihmiset ei koskaan ymmärrä mua ja munlaisia ihmisiä, ei toki haittaa mua, siinäpähän ihmettelevät.
Asun yksin ja rakastan yksin oloa, musta on ihanaa olla yksin kotona neljän seinän sisällä. Viimeset puolvuotta joku ääliö vaan on remontoinu kämppäänsä joka päivä niin oon joutunu vähentämään kotona oloa, joten hengailen sitten yliopistolla.
Mutt siis nyt oon kotona ja ahdistaa ajatuski ett pitäs lähtee tekemään jotain. Lenkillä kävin ja se on tarpeeks aktiviteettia viikonloppupäivälle.
Vierailija kirjoitti:
Koko päivän olin menossa, pari tuntia sitten tulin kotiin, kävin kävelyllä. Nyt istuksin, otan parit lonkerot, selailen nettiä, katon teeveetä, haaveilen eräästä ihanasta neidosta ja lopulta aikaisin nukkumaan. Mitäpä sitä muutakaan.
Oi ku tää laitto mut hymyilemään. Toivottavasti saat tuon ihanan neidon itselles :)
Vierailija kirjoitti:
Nyhjään histologian ja anatomian kirjojen parissa. Lääkis, jotta sulla ei olis elämää..
Moi tuleva kollega! Ihan vinkkinä että kyllä ne opinnot sujuu vaikket joka iltaa, varsinkaan viikonloppuiltaa, vietäkään kirjojen parissa. Kannattaa pitää taukoo lukemisesta enkä tarkota ett pitää lähtee bilettää vaan teet ihan mitä tahansa muuta kuin luet.
Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Ite oon kolmosella ja kyllähän tässä paljon paineita on kun nyt on ihan oikeita potilaitakin. Mutta pää hajoaa jos ei tee muuta kuin vain pänttää. Just pari viikkoo sitten pidin pari vapaapäivää ja en miettiny sillon kertaakaan koulua. Kuulostaa naurettavalta mutt sen jälkeen rupes taas hymyilyttämään ja pitkään kestäny pääkipuki lähti pois.
Pelataan videopeliä miehen kanssa. Tykätään olla kotona, mitä vikaa siinä on?
T. N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on surullinen ketju 😞
Milloin ihmisistä on tullut kotihiiriä? Elämä menee ihan hukkaan teillä
Koetko itselläsi olevan pätevyyttä määrittelemään miten ihmisten pitäisi elää ja mikä on hukkaan heitetty elämä?
No, se on vaan perus white trash on sanoa koti-ihmisten tuhlaavan elämänsä kun eivät ryyppää viikonloppuisin.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi tuleva kollega! Ihan vinkkinä että kyllä ne opinnot sujuu vaikket joka iltaa, varsinkaan viikonloppuiltaa, vietäkään kirjojen parissa. Kannattaa pitää taukoo lukemisesta enkä tarkota ett pitää lähtee bilettää vaan teet ihan mitä tahansa muuta kuin luet.
Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Ite oon kolmosella ja kyllähän tässä paljon paineita on kun nyt on ihan oikeita potilaitakin. Mutta pää hajoaa jos ei tee muuta kuin vain pänttää. Just pari viikkoo sitten pidin pari vapaapäivää ja en miettiny sillon kertaakaan koulua. Kuulostaa naurettavalta mutt sen jälkeen rupes taas hymyilyttämään ja pitkään kestäny pääkipuki lähti pois.
"Just pari viikkoo sitten pidin pari vapaapäivää ja en miettiny sillon kertaakaan koulua."
Ah, korkeakoulut :D
Mutta ehkä itsekin kannattaa pitää vapaapäiviä muutenkin kuin parin viikon välein.
T. teekkari jolla tänään melkein vapaapäivä :D
Meen huomenna seiskaksi töihin. En viitsi lähteä mihinkään kun kuitenkin tulee kiusaus jäädä pidemmäksi aikaa.
N25