Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??
Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.
Kommentit (203)
Koti on maailman paras paikka. Täällä ei tarvitse jonottaa ensin bussiin/metroon, sitten baariin/narikkaan/tiskille/vessaan/tiskille/narikkaan ja taksiin/yöbussiin.
Ilmeisesti ap on vielä nuori eikä ole hankkinut itselleen parempaa elämänsisältöä kuin eri paikkoihin jonottaminen lauantai-iltana.
Olin yön töissä, vuoro loppui aamulla. Menin suihkuun, peiton alle ja hetken palstailin kunnes nukahdin. Sitten kävin kaupassa, ostin herkkuja ja laitoin ruokaa. Nyt makaan edelleen väsyneenä sohvalla, viltti päällä, katson telkkaria ja mussutan suklaata. Ei mitään halua lähteä mihinkään!
Ihanaa kun ei tarvi lähteä mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona kun en osaa muutakaan. Ei ole seuraa, enkä osaa tutustua ihmisiin.
Tää. Ja luettuna alkoi melkein naurattaa. Tai alkoikin naurattaa. :D Lisäks polttelen kynttilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri ajattelin kun laitoin perunarieskoja uuniin, että kylläpä on ihana olla kotona, tosi hyvä fiilis. Meinattiin, että pitäis käydä katsomassa se Tuntematon sotilas, mutta ääh, on niin kiva olla kotoilemassa. Kunhan rieskat on paistuneet, jatkan lapsen lapsen sukan kutomista ja katson telkkaria.
Elokuviin meno ja lapsen sukan kutominen eivät kuulu samaan perheeseen. Mitä ihmettä? Ette voi lähteä elokuviin, jos teillä on lapsi.
On nimen omaan fiksua olla kotona perjantaina ja lauantaina. Silloin kun tekee paljon töitä, ei jaksa lähteä ihmisten ilmoille viikonloppuna vaan haluaa rentoutua. Sitten myöhemmin lapset pitävät kotona. Joitain kertoja vuodessa voi ennen lapsia tietenkin käydä jossain. Mutta sitten ei enää.
Kävin miehen kanssa juoksemassa ja suihkussa. Nyt mies laittaa ruokaa ja kohta katsotaan jalkapalloa. Olen sen verran juntti, että baarit kiinnostaa vain humaltumismielessä. Krapulaa taas ei vanhemmiten jaksa joka viikonloppu ja yöelämän melukin alkanut ärsyttää.
Moni tahtoo olla sen perheensä kanssa kotona vapaa-ajallaan. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Etenkin kun lapset ovat pieniä.
Olen paikallisessa baarissa iskemässä rikkaita miehiä :)
Ihanaa olla kotona! Tultiin just miehen kans lenkiltä ja odottellaan, että sauna olisi lämmin. Mulla on hyvä kirja kesken ja tarkoituksena on saunan jälkeen jatkaa sitä nauttien yksi olut.
Kotona on ihanaa! Olispa kamalaa jos olis tommonen ystävä joka arvostelee toisten elämäntapaa, kuten lauantai-illan viettoa. Siivosin ja söin hyvin. Muu perhe menoissaan ja nautin kissojen kanssa hiljaisuudesta. Pian käyn lenkillä ja myöhemmin saunassa miehen kanssa. Sitten katotaan telkkaria. Juominen ei kiinnosta kun otin eilen ja vähän liikaakin. Huomennakin ajattelin olla kotona ja leipoa tytön kanssa pipareita ja pojan kanssa kakkua.
Koti nyt vaan on ihmisen paras paikka :)
Tämä on ihan parasta. Olen sisustellut, tehnyt jouluisia asetelmia, viritellyt valoja. Nyt kynttilät palaa, glögi lämmintä. Oih, tykkään!
Käytiin saunassa ja katotaan lätkää. Teinit on kavereiden kanssa jossain. Kun tulevat, katsotaan perheen kanssa leffa.
Mulla on ensi viikolla kahdet pikkujoulut, joista toisia olen vielä järjestämässä.
Olen täysin tyytyväinen kotona.
Nuorena se sosiaalinen elämä oli baarissa mutta vanhemmiten lähinnä ärsyttää. Paskaa musiikkia, jota ei pääse itse edes valitsemaan, oman porukka on mukavaa mutta ne muut känniläiset ääliöitä ja oma seura on muutenkin parasta.
Noiden pikkujoulujen jälkeen varmaan vasta juhannuksena biletän.
Ei tähän aikaan ole mitään paikkoja auki missä voisi istua läppärin edessä kahvikuppu kädessä, paitsi joku ABC. Parempi olla kotona.
Mihinkään baareihin taas ei voi mennä, koska lopetin alkoholinkäytön loppuvuodeksi.
Kyllä on surullinen ketju 😞
Milloin ihmisistä on tullut kotihiiriä? Elämä menee ihan hukkaan teillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri ajattelin kun laitoin perunarieskoja uuniin, että kylläpä on ihana olla kotona, tosi hyvä fiilis. Meinattiin, että pitäis käydä katsomassa se Tuntematon sotilas, mutta ääh, on niin kiva olla kotoilemassa. Kunhan rieskat on paistuneet, jatkan lapsen lapsen sukan kutomista ja katson telkkaria.
Elokuviin meno ja lapsen sukan kutominen eivät kuulu samaan perheeseen. Mitä ihmettä? Ette voi lähteä elokuviin, jos teillä on lapsi.
Lapsi dumpataan siksi aikaa mummolle.
Sauna päällä, kohta aloitan juomisen ja katson myöhemmin The Ranchin 3. osaa Kodissa on kiva joulutunnelma. Päivä jo hilluttu kaupungilla niin ei huvita lähteä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä :D ressukkaa ;D
On sullakin surut. Hyvä että sun elämä ei mene hukkaan... Kun vain kyttäät miten muut elää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän aikaan viikosta vaan yksinkertaisesti ole mitään muuta tekemistä kuin olla kotona, kun ei töitäkään osunut lauantaille. Eri asia se on viikolla, kun joka ilta on treenit.
Paljon mukavampaa ja kohteliaampaa olla vauva av:lla yksin omalla sohvalla istuen, kuin ulkona ihmisten keskellä (missä ap oletettavasti siis palstailee).