Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??
Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.
Kommentit (203)
oikeesti säälin näitä ketjun luus... ihmisiä, jokaisella varmasti joku diagnisoimaton masennus/muu ongelma!
Mietin miten kapitalistisen järjestelmän saisi siivottua historian tunkiolle.
Teen pizzaa ja nautin omasta seurastani :)
Vierailija kirjoitti:
Istun viinilasillisen kanssa Aihe vapaalla ja odotan, koska Haluatko miljonääriksi alkaa. Vähän häiritsee se, että mies sai päähänsä juuri nyt imuroida koko talon.
JSSAP.
Vetelen käteeni täällä kun ei oo muutakaan tekemistä
Vierailija kirjoitti:
oikeesti säälin näitä ketjun luus... ihmisiä, jokaisella varmasti joku diagnisoimaton masennus/muu ongelma!
Palsta on täynnä yksinäisiä ongelmaisia hylkiöitä ainakaan mulle ei tullut yllätyksenä että niin moni palstalainen on jälleen lauantai-iltana vaan kotona
Nautin kun on aikaa olla kotona. En haluaisi olla missään muualla nyt. Rakastan kaunista viihtyisää kotiani jossa voin olla oma itseni, rentoutua ja levätä ja "ladata akkuja". Mies ja koira on mun seurana, tein meille iltapalaa ja ollaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähiöpubissa näkyy olevan bändi. En ole koskaan käynyt siellä vaikka olen asunut täällä jo vuosia. Rohkaiskaa minut menemään sinne!
Meidän lähipubissa oli jokin aika sitten Tauski esiintymässä. Olisin ihan mielenkiinnosta halunnut käydä katsomassa, mutta eipä sitten tullut mentyä.
Nyt en tiedä menetinkö jotain.
Eipä ole vieläkään ehdotettu missä muualla kuin kotona pitäisi olla, jos baarit on poissuljettu vaihtoehto.
Polttelen kynttilöitä. En olis missään muualla nyt mielummin kuin kotona. Joka ilta haluan olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko päivän olin menossa, pari tuntia sitten tulin kotiin, kävin kävelyllä. Nyt istuksin, otan parit lonkerot, selailen nettiä, katon teeveetä, haaveilen eräästä ihanasta neidosta ja lopulta aikaisin nukkumaan. Mitäpä sitä muutakaan.
Oi ku tää laitto mut hymyilemään. Toivottavasti saat tuon ihanan neidon itselles :)
Niin minäkin toivon :) Neito on juuri eroamassa, pitää vaan odottaa, että saa elämänsä huonon avioliiton jäljiltä järjestykseen niin sitten katsotaan tilanne.
Tykkään olla kotona, myös viikonloppuisin. Baarit ja klubit eivät voisi vähempää kiinnostaa. Viime kuussa ns. jouduin yhdelle klubille kun ystävällä oli synttärit ja hän halusi sinne. En viihtymyt yhtään ja halusin vain pois. Kotona on kivaa, voi tehdä kaikenlaista!
Olisinpa synnyttämässä. Ei tätä vatsaa enää jaksa yhtään
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on surullinen ketju 😞
Milloin ihmisistä on tullut kotihiiriä? Elämä menee ihan hukkaan teillä
Mitä pitäisi tehdä, että elämä ei mene hukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai missä pitäisi olla?
ihan missä tahansa muualla kuin koton nyhjäämässä
En mä viittis mennä uloskaan nyhjäämään. Kylmähän siinä tulee.
No mä oon syönyt, levännyt, lukenut ja saanut hyvän *rkun.
En ainakaan jaksaisi olla katselemassa känniläisiä ja yrittää hymyillä tekohymyä niiden jutuille.
Mistä ap mahtoi viestinsä lähettää, suurlähetystön juhlistako? 🙄
Mä oon hotellissa. Menisin nukkumaan, mut naapurihuoneessa möykätään. eiköhän ne kohta lähe jonnekin.
Olin viime lauantaina juhlimassa ystävän synttäreitä ja meni aika reippaasti kännin puolelle. Nukuin sunnuntaina iltapäivään asti, en jaksanut tehdä mitään muuta kuin maata ja syödä. Ei ollut varsinaista morkkista, mutta ellaine epämääräinen vitutus ja ahdistus jatkui jonnekin keskiviikkoon-torstaihin asti. Olin maanantaina niin väsynyt, että menin nukkumaan melkein heti töistä tullessa. Tiistainakin oli vielä väsynyt olo. Keskiviikkona jaksoin jo käydä kävelyllä. Torstaina kävin kunnon lenkillä ja jaksoin tehdä jo kotitöitäkin. Perjantaina olo oli jo normaali, ja tänään on ollut oikeasti hyvä päivä. Miksi ihmeessä aloittaisin saman kierroksen uudelleen? Yksikin hyvä syy?
Jos sulla itselläsi on oikeasti niiiiiiin mielenkiintoinen elämä, niin ei olisi kerta toisensa jälkeen aikaa moisia ihmetellä. Vielä vähemmän siitä kirjoitella jonnekin mammapalstalle.
Jep.... Söin joulusuklaaboksin, nam nam :)