Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??
Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.
Kommentit (203)
Katotaan maksukanavalta lätkää. Kohta saunotaan jne... Kotoilu on hauskaa
Mistä tiedät että ihmiset on kotona?
En viitsi yksinäni lähteä tuonne pimeään.
Mitä vittua tässä sitten pitäisi tehdä?
Missä pitäisi olla 4 lapsen kanssa? 10 vuotta sitten tähän kellon aikaan etkoilin 😊
Nautin yksinolosta. Pitäiskö olla pää pössyssä baanalla?
Ei nyhjätä kotona vaan vietetään laatuaikaa kotona perheen kesken. Minä, mieheni ja taapero 1,5v.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan maksukanavalta lätkää. Kohta saunotaan jne... Kotoilu on hauskaa
Lätkää katselee kotona surkimukset.
Nyhjään histologian ja anatomian kirjojen parissa. Lääkis, jotta sulla ei olis elämää..
Täällä ollaan perheen kanssa jumissa neljän seinän sisällä. Hermot ovat kireällä ja tunnelma räjähdysaltis. Voi, kaukana ovat ne ajat, kun tämä tyttö bailasi pikkutunneille ja viina virtasi.. Huokaus.
olishan se mukavaa vaikka mennä kaverille kylään. Mut kun sattumoisin sattuu olemaan helvetin yksinäinen eipä ole kaveria kenelle mennä. Joten tässä sitä istutaan vaan kotona.
Juuri ajattelin kun laitoin perunarieskoja uuniin, että kylläpä on ihana olla kotona, tosi hyvä fiilis. Meinattiin, että pitäis käydä katsomassa se Tuntematon sotilas, mutta ääh, on niin kiva olla kotoilemassa. Kunhan rieskat on paistuneet, jatkan lapsen lapsen sukan kutomista ja katson telkkaria.
Tykkään olla yksin kotona. Eikä nyt ole juuri muitakaan ideoita.
Minä taas en ymmärrä niitä, jotka eivät viihdy kotona lauantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan perheen kanssa jumissa neljän seinän sisällä. Hermot ovat kireällä ja tunnelma räjähdysaltis. Voi, kaukana ovat ne ajat, kun tämä tyttö bailasi pikkutunneille ja viina virtasi.. Huokaus.
Hei oikeesti... ihan tosissaan jaksaisit vielä "viinan virtaamista"?
Olen aina ollut sitä mieltä, että ihmisillä joilla tuo ei ikinä sammu niin on alkoholismi-geeni. Itse alkoi kyllästyttää pikkutunnit ja viinan virtaukset about 22-vuotiaana.
Eipä ole kukaan kutsunut kilttimiestä syömään perunarieskaa ja juomaan marjateetä :(
Pelataan miehen kans League of Legendsia ja illalla varmaan harrastetaan seksiä. Eli otetaan rennosti ja nautitaan elämästä. :D
Kolmekymppisiä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että ihmiset on kotona?
Kävin parin tunnin lenkillä ja kaikissa taloissa oli valot. Lisäksi keskustassa oli todella hiljaista.
T. Ap joka kohta lähtee ystävien kanssa viettämään iltaa
Ai missä pitäisi olla?