Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat antoivat tytölleni Boy meets girl-paidan. Kyseessä nuori, josta ei vielä seurustele kenenkään kanssa.

Vierailija
25.11.2017 |

Tyttö on 9v, joten vielä ei muutenkaan ole aika millekään seurustelukuvioille. Hän on lisäksi ollut aina melkoinen poikatyttö, joten isänsä kanssa olemme jo varautuneet siihenkin, ettei tytöstä välttämättä kasva ns. tavallista heteronaista tai sitten kasvaa, mutta me hyväksyisimme hänet aina kaikenlaisena. Emme tahdo lapsemme olevan mikään kävelevä kannatuskyltti sen enempää homoille kuin heteroillekaan, etenkin kun ei vielä edes tiedetä mikä tytöstä kasvaa vaan tahdomme hänen itse määrittävät itsensä. Sitten miehen vanhemmat ostivat tytölle tuollaisen paidan. Ihan kuin pojan ihastuminen tyttöön olisi se ainut oikea tapa seurustella? Eikö se ole aika kantaaottava? Vai ylireagoinko muka?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä isovanhemmat ei osaa englantia. Äitini 60v. Osti itselleen housut joissa lukee takapuolessa bitch. :)

Vierailija
22/44 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana ei ole se, että se olisi kantaaottava. Kyllähän tytöt ja pojat tapaavat joka päivä. Mutta ongelmana on se, etteivät isovanhemmat tainneet ymmärtää, mitä ovat lapselle antaneet. Noin nuorelle, täydelle lapselle, on todella tökeröä antaa tuollainen paita, eikä sitä mielestäni saisi hänelle pukea päälle. Ei noin pientä saa vielä yhdistää seurusteluasioihin. Ongelmana on myös vahvasti se, mitä tyttö itse ajattelee tuosta paidasta. Mitä se tekisi hänen minäkuvalleen. Erittäin huono veto isovanhemmilta. Vastuuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit, se on vaatemerkki. Yritätkö itse laittaa tytärtäsi tiettyyn muottiin? Miksi et salli vapautta, jos tytär pitää ko. vaatteesta?

Vierailija
24/44 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai herranjumala. Kai tämä on provo eikä ihmiset oo noin idiotteja?!

Se on paita. Siinä on printti. Ostin eilen paidan missä on koiranpentu, vihaan siis kissoja (;

Vierailija
25/44 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa paita oli tarjouksessa ja isovanhempien mielestä kivan näköinen. Ostopäätökseen ei välttämättä tarvita sen kummempaa ideologiaa.

Vierailija
26/44 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä paita. Tekisin siitä lattiarätin.

Vierailija
27/44 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatemerkki ja logo ei ole loppuun asti ajateltuja. Tuskinpa lapsi saa hyvää palautetta koulukavereilta sellaisen käyttämisestä.

Vierailija
28/44 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esiteiniä sukulaisilta samantapaisen "hauskan" lahjan, ja vanhemmat hekotteli päälle että "hehehöhö entäs jos se tytär onkin homppeli, no ei voi olla kun se on kasvatettu oikein". Hauskat heille, luulevat edelleen että se täällä samassa osoitteessa asuva nainen on vaan kaveri. Älkää kiusatko lapsianne noin.

Vierailija
29/44 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole kiitospaita niin asia on ok.

Vierailija
30/44 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on 9v, joten vielä ei muutenkaan ole aika millekään seurustelukuvioille. Hän on lisäksi ollut aina melkoinen poikatyttö, joten isänsä kanssa olemme jo varautuneet siihenkin, ettei tytöstä välttämättä kasva ns. tavallista heteronaista tai sitten kasvaa, mutta me hyväksyisimme hänet aina kaikenlaisena. Emme tahdo lapsemme olevan mikään kävelevä kannatuskyltti sen enempää homoille kuin heteroillekaan, etenkin kun ei vielä edes tiedetä mikä tytöstä kasvaa vaan tahdomme hänen itse määrittävät itsensä. Sitten miehen vanhemmat ostivat tytölle tuollaisen paidan. Ihan kuin pojan ihastuminen tyttöön olisi se ainut oikea tapa seurustella? Eikö se ole aika kantaaottava? Vai ylireagoinko muka?

Huono trolli. Toivottavasti missään ei elä tuollaisia pussissa kasvaneita vanhempia, jotka arvelevat poikatyttöyden merkitsevän jotain tuollaista :(

Vierailija
31/44 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo kolo setti on ihan typerä.

Englanninkieliset tekstit vaatteissa on monesti ihan tyhmiä ja joutavia.

Itse ainakin katson aina lasteni vaatteista ennen ostoa, että mitä siihen on kirjoitettu. En halua, että lapseni kantaa päällään jotain ihan tyhmää juttua.

Mielestäni tuo Boy meets girl-brändi on seksuaalisväritteinen eikä sovi kovin pienelle.

Ehkä yläkoululaiselle.

Vierailija
32/44 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin katson aina lasteni vaatteista ennen ostoa, että mitä siihen on kirjoitettu. En halua, että lapseni kantaa päällään jotain ihan tyhmää juttua.

Mielestäni tuo Boy meets girl-brändi on seksuaalisväritteinen eikä sovi kovin pienelle.

Ehkä yläkoululaiselle.

Kolo=koko :-)

Vierailija
33/44 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että teitä on muitakin. Kun näin merkin Prismassa, eka ajatus todellakin oli, kuka ostaa paidan, jossa on tekstinä liki (suomennettuna): Täällä olis pojille pimpsaa tarjolla. Ja tuossa iässä, kun noista asioista ajatellaan vielä kovin varovasti. Kädestä pitäminenkin on raju juttu. Helposti kiusataan pienemmästäkin pojan ja tytön kohtaamisesta, kuin että isolla tekstillä oikein sitä julkisesti kerjäisi. Kuka ihme on ajatellut, että noita myydään Suomessa??? 

Vai groomaako Prisma pikkutyttöjä?

Vierailija
34/44 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yläkoululaiselle.

En usko yläkoululaisen laittavan päälleen mitään noin noloa. 

Vierailija
35/44 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, onhan toi aika erikoista ja ymmärrän että inhottaa. Jos sun vanhemmat ei osaa englantia tai on vähän pöljiä, tai viattomia, niin voit vaan taitella paidan nätisti kaapin perukoille. Se oli vaan höpsö ostos, ne tarkoitti hyvää. Nyt menee vähän huumorin puolelle, mut tuli mieleen, että sitte kantsii huolestua jos paidassa lukee "synnytystalkoot".

Vierailija
36/44 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että teitä on muitakin. Kun näin merkin Prismassa, eka ajatus todellakin oli, kuka ostaa paidan, jossa on tekstinä liki (suomennettuna): Täällä olis pojille pimpsaa tarjolla. Ja tuossa iässä, kun noista asioista ajatellaan vielä kovin varovasti. Kädestä pitäminenkin on raju juttu. Helposti kiusataan pienemmästäkin pojan ja tytön kohtaamisesta, kuin että isolla tekstillä oikein sitä julkisesti kerjäisi. Kuka ihme on ajatellut, että noita myydään Suomessa??? 

Tuommoinen mielleyhtymä tulee vain kaltaisillesi häiriintyneille. Me terveet emmä näe joka asiassa seksiä, hyväksikäyttöä tai perversioita.

Vierailija
37/44 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo brändi juuri tuo tytöt esille, "näe minut ihmisenä, näe minun arvoni"!? Eikä objektina tai s-leluna, kuten osa kommentoijista haluaa tytöt nähdä. Eli poika ja tyttö ovat samanarvoisia ja näkyviä, ja kun kohdataan niin ollaan samalla viivalla. Boy meets girl.

Vierailija
38/44 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä paita, mutta ylireagoit. Kuka noita tekstejä kyttää...

Vierailija
39/44 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo brändi juuri tuo tytöt esille, "näe minut ihmisenä, näe minun arvoni"!? Eikä objektina tai s-leluna, kuten osa kommentoijista haluaa tytöt nähdä. Eli poika ja tyttö ovat samanarvoisia ja näkyviä, ja kun kohdataan niin ollaan samalla viivalla. Boy meets girl.

Ai mulle tuli mieleen, että poika tapaa tytön ja siitä alkaa seurustelu.

Vierailija
40/44 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen mielleyhtymä tulee vain kaltaisillesi häiriintyneille. Me terveet emmä näe joka asiassa seksiä, hyväksikäyttöä tai perversioita.

Kumpikohan meistä on häiriintyneempi? Minä, joka näkisin 9-vuotiaiden välillä mieluiten kädestäpitämistä vai sinä, jonka mielestä kaikki käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä