Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppanit lopettavat yhteydenpidon jos et (aina) suostu seksiin

Vierailija
25.11.2017 |

Aika tunnekylmiä pelimiehiä suhdemarkkinoilla pyörii, kyse nyt +40 miehistä.

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa pitää mielessä, että alle 10% miehistä saa suurimman osan matcheistä Tinderissä. Näillä miehillä on varaa valita. Jos nämä miehet haluavat päästä sänkyyn, niin miksi olla yhtään pidempää odotella, kun on paljon muitakin mielenkiintoisia naisia tarjolla. Melkein kaikki naiset voivat päästä melkein kaikkien miesten kanssa sänkyyn ainakin kerran, mutta nämä parhaimpaan 5-10% kuuluvat miehet ovat oikeasti niitä, jotka pääsevät valikoimaan kenet haluavat.

Ap:lla olisi ollut mahdollisuus päästä koealustaksi tällaiselle meihelle, mutta halusi pelata omaa peliää ja tuli sivuutetuksi. Jokainen nainen voi omalta osaltaan miettiä kuuluuko siihen todella harvinaiseen joukkoon naisia, jotka onnistuvat tällaisen miehen itselleen vakiinnuttamaan.

No, kerrohan miten tunnistaa nämä parhaimmat 5-10%? Miltä he näyttävät?

Helppo kysymys, josta voit ottaa itse selvää esimerkiksi Tinderillä.

Näin saat selville miltä nämä miehet näyttävät.

Lasket kuinka monta pyyhkäisyä joudut tekemään vasemmalle ennen kuin teet oikealle?

a) melkein kaikille

b) joka toiselle

c) joka viidennelle

d) joka kymmenelle

e) joka kahdennelle kymmenelle

melkein kaikille naisille vastaus on d) tai e). suurimmalle osalle miehistä a) tai b). nämä d) ja e) ovat niitä miehiä. muutkin naiset pyyhkäisevät oikealle juuri heidän kohdalla. he ovat niitä paljon mainostettuja tavallisen ja mukavan oloisia miehiä. muut miehet jotenkin eivät sytytä syystä tai toisesta, vaikka ovatkin enemmistö.

Okei... Pyyhin vasemmalle kaikki ulkomaalaiset, miehet, joilla kuvassa joku Ferrari tai muuta, jolla haluavat näyttää olevansa varakkaita, bodatut, jotka todennäköisesti etsivät itselleen myös samankaltaista naista, epäsiistit, reippaasti ylipainoiset, ne joilla kuvissa ei yhtään omaa kuvaa tai kuvat ovat todella suttuisia, ettei niistä saa selvää. No, mitä jäljelle jää... Juurikin nämä ok-näköiset tavismiehet, jotka ovat minun tasoani, koska minäkin olen tavisnainen. Nämäkö siis ovat näitä haluttuja? Ok, ymmärrän sen, mutta en kyllä ala laskemaan rimaa tai nostamaan.

Niin näitä yli 185cm urheilullisia, sympaattisen näköisiä, mukavan ammattin omaavia ja aktiivisia miehiä. Ihan tavallisia ja arkisia tapauksia. Vai olenko väärässä? Jos taas katsotaan kokonaista ikäluokkaa miehiä, niin yllämainitut ominaisuudet löytyvät alle 10% miehistä. Heillä on pelivaraa, koska heitä himoitseva tavallinen nainen taas ei kuulu 5-10% parhaimmistoon, vaan sinne 50%. Saat toki asettaa rimasi minne haluat ja sinnikkyyskin joskus saatetaan palkita.

Vierailija
122/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkealibidoinen mies, ja ainkin minusta on tosi huolestuttava merkki, jos jo tapaamisen alkuvaiheessa aletaan säännöstelemään seksiä. Kun ihastun johonkuhun, haluan seksiä paljon ja usein, ja parisuhteessakin sellainen kerran päivässä tai kahdessa on hyvä tahti.

Jos nainen voi jo tapailun alussa olla helposti ilman seksiä viikon tai kaksi, se ei lupaa hyvää.

Alapeukuttaja, perustele kantasi. Pelkkä klikkaaminen ei edistä keskustelua.

On perusteltu jo useampaan kertaan.

Mistä tarkalleen olet kommentissani eri mieltä?

Oletko lukenut ketjusta yhtään niitä kommentteja joissa kerrotaan miksi eivät harrasta seksiä tapailuvaiheessa? Et anna itse keskuteluun mitään jos vain sivuutat muiden kommentit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sä löydät sen, kenen kanssa oikeesti klikkaa yhteen, se on ihan sama annatko ekoilla vai kolmansilla treffeillä. Omalla kohdalla ainakin se yhteys on heti ollut niin vahva, ettei suhde ole jäänyt kehittymättä, vaikka en olisi antanutkaan heti tai ollaan menty samantien sänkyyn.

Ne muut tapaukset ovat lähinnä ajanvietettä, ne joiden kanssa joutuu noita asioita miettimään.

En minä ainakaan pysty ihastumaan ihmiseen heti. Kyllä se vaatii tutustumista. Mitä järkeä ostaa ns. sikaa säkissä? Jos toinen ei ole vielä useankaan kuukauden jälkeen "päättänyt" mitä haluaa toisesta, niin sitten saa jäädä pähkäilemään itsekseen. Kyllä noin kuukauden tiheän tapaamisen aikana osaa jo aika hyvin arvoida millainen ihminen kyseessä ja onko tästä mahdollisesti potentiaalia seurustelukumppaniksi. Jos taas ei ole, niin asia kerrotaan toiselle, ettei tästä nyt tule mitään.

Tämän ketjun suurimpana ongelmana on miehet, jotka roikottavat kuukausia toista ja esittävät haluavansa vakavaa suhdetta (ainakin antavat ymmärtää näin). Sitten, kun tunteet otetaan puheeksi, niin miehet hipsivät karkuun. Millainen fiilis tälle "jätetylle" osapuolelle jää? Sellainen, että kelpasi vain seksiin ja ajanvietteeksi, kun ei parempaakaan ollut. Reilua? Ei todellakaan!

Kyllä mäkin haluan jo vakavan suhteen ja olen mies. Voisin ehkä kuukauden olla naisen kanssa joka sopisi minulle. Mutta jos ei ole tunteita niin ei vain ole! Kyllä ne vähintään kuukaudessa herää. En mielestäni pelaile naisilla vaikka tästäkin syytetty.

En koskaan voisi olla vakavammassa suhteessa naisen kanssa johon en ole ihastunut. Mielestäni olen jopa kohtelias etten heti tee päätöstä vaan annan aikaa itsellenikin jos vaikka ihastuisin.

No, tottakai tutustuminen vaatii aikaa eikä kukaan nyt pysty heti ensitapaamisella päättää, että tuo on muuten mun loppuelämän kumppani. Kyllä ne tunteet tulee pikkuhiljaa tai sitten niitä ei vaan tule. Kuitenkin on todella sikamaista esittää, että niitä tunteita on, vaikkei olisikaan. Näitä miehiä on paljon! Miksei voi sitten sanoa suoraan naiselle, että ei ole tunteita ja tästä ei voi tulla mitään vakavaa? Kuitenkin kyllä normaali ihminen tietää nämä asiat juurikin noin kuukauden kohdalla. Turhaan tuhlaa toisen aikaa.

Vierailija
124/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tinderissä, niin kuvan perusteella en valitsisi miestä, joka olisi vähäpukeinen tai siihen vihjaava.

Jokin kallis auto tai vastaava selkeästi täkynä, bodattu tai tatuoitu runsaasti.

Epäsiisti tai ylikorostettu ulkonäkö ja pukeutuminen.

Jos mies antaisi kuvassa viitteen himourheiluun tai extremelajiin, niin ei nappaa.

Tosiaan ihan perusmies ilman mitään itsensä korotusta riittää.

Jos mies jatkossa lähettää kikkelikuvia tai tai vastaavia ja pyytää minulta, niin yöks.

Vierailija
125/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa pitää mielessä, että alle 10% miehistä saa suurimman osan matcheistä Tinderissä. Näillä miehillä on varaa valita. Jos nämä miehet haluavat päästä sänkyyn, niin miksi olla yhtään pidempää odotella, kun on paljon muitakin mielenkiintoisia naisia tarjolla. Melkein kaikki naiset voivat päästä melkein kaikkien miesten kanssa sänkyyn ainakin kerran, mutta nämä parhaimpaan 5-10% kuuluvat miehet ovat oikeasti niitä, jotka pääsevät valikoimaan kenet haluavat.

Ap:lla olisi ollut mahdollisuus päästä koealustaksi tällaiselle meihelle, mutta halusi pelata omaa peliää ja tuli sivuutetuksi. Jokainen nainen voi omalta osaltaan miettiä kuuluuko siihen todella harvinaiseen joukkoon naisia, jotka onnistuvat tällaisen miehen itselleen vakiinnuttamaan.

Lasket kuinka monta pyyhkäisyä joudut tekemään vasemmalle ennen kuin teet oikealle?

a) melkein kaikille

b) joka toiselle

c) joka viidennelle

d) joka kymmenelle

melkein kaikille naisille vastaus on d) tai e). suurimmalle osalle miehistä a) tai b). nämä d) ja e) ovat niitä miehiä. muutkin naiset pyyhkäisevät oikealle juuri heidän kohdalla. he ovat niitä paljon mainostettuja tavallisen ja mukavan oloisia miehiä. muut miehet jotenkin eivät sytytä syystä tai toisesta, vaikka ovatkin enemmistö.

Okei... Pyyhin vasemmalle kaikki ulkomaalaiset, miehet, joilla kuvassa joku Ferrari tai muuta, jolla haluavat näyttää olevansa varakkaita, bodatut, jotka todennäköisesti etsivät itselleen myös samankaltaista naista, epäsiistit, reippaasti ylipainoiset, ne joilla kuvissa ei yhtään omaa kuvaa tai kuvat ovat todella suttuisia, ettei niistä saa selvää. No, mitä jäljelle jää... Juurikin nämä ok-näköiset tavismiehet, jotka ovat minun tasoani, koska minäkin olen tavisnainen. Nämäkö siis ovat näitä haluttuja? Ok, ymmärrän sen, mutta en kyllä ala laskemaan rimaa tai nostamaan.

Niin näitä yli 185cm urheilullisia, sympaattisen näköisiä, mukavan ammattin omaavia ja aktiivisia miehiä. Ihan tavallisia ja arkisia tapauksia. Vai olenko väärässä? Jos taas katsotaan kokonaista ikäluokkaa miehiä, niin yllämainitut ominaisuudet löytyvät alle 10% miehistä. Heillä on pelivaraa, koska heitä himoitseva tavallinen nainen taas ei kuulu 5-10% parhaimmistoon, vaan sinne 50%. Saat toki asettaa rimasi minne haluat ja sinnikkyyskin joskus saatetaan palkita.

Pituudesta en tiedä, mutta en mielellään halua alle 170 cm miestä. Ja urheilullisuus... No, itse urheilen jonkun verran, joten olisi myös kiva, ettei toinen laiminlyö itseään ihan täysin. En siis kuitenkaan tarkoita näitä salihirmuja, jotka lisäävät Tinderiin kuvia sixpackeistaan, koska sellainen itsensä esiin tuominen ei kiinnosta minua. Eikä minua muuten kiinnosta onko miehellä sixpack vai ei, jopa parempi, ettei ole. Ja kyllä ihan perusduunarit ovat minun makuuni.

Tällaisia miehiä minulla on ollutkin ihan parisuhteessakin aina :) ja Tinderiä nyt en ole edes jaksanut sen kummemmin selailla.

Vierailija
126/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tinderissä, niin kuvan perusteella en valitsisi miestä, joka olisi vähäpukeinen tai siihen vihjaava.

Jokin kallis auto tai vastaava selkeästi täkynä, bodattu tai tatuoitu runsaasti.

Epäsiisti tai ylikorostettu ulkonäkö ja pukeutuminen.

Jos mies antaisi kuvassa viitteen himourheiluun tai extremelajiin, niin ei nappaa.

Tosiaan ihan perusmies ilman mitään itsensä korotusta riittää.

Jos mies jatkossa lähettää kikkelikuvia tai tai vastaavia ja pyytää minulta, niin yöks.

Mikä tää ainainen kikkelikuva-juttu on? Lähetteleekö miehet näitä oikeesti paljon? Itselläni on aina ollut liian suuret halut, ja olen aktiivinen seksin saralla, mutta ei ole IKINÄ tullut mieleenikään lähetellä tai pyytää jotain limasia kuvia.

m29

Vierailija
127/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkealibidoinen mies, ja ainkin minusta on tosi huolestuttava merkki, jos jo tapaamisen alkuvaiheessa aletaan säännöstelemään seksiä. Kun ihastun johonkuhun, haluan seksiä paljon ja usein, ja parisuhteessakin sellainen kerran päivässä tai kahdessa on hyvä tahti.

Jos nainen voi jo tapailun alussa olla helposti ilman seksiä viikon tai kaksi, se ei lupaa hyvää.

Alapeukuttaja, perustele kantasi. Pelkkä klikkaaminen ei edistä keskustelua.

On perusteltu jo useampaan kertaan.

Mistä tarkalleen olet kommentissani eri mieltä?

Oletko lukenut ketjusta yhtään niitä kommentteja joissa kerrotaan miksi eivät harrasta seksiä tapailuvaiheessa? Et anna itse keskuteluun mitään jos vain sivuutat muiden kommentit.

Minä kerroin, miksi haluan harrastaa tapailuvaiheessa seksiä paljon ja usein. Tarjoan siis miehen näkökulmaa, selityksen sille, miksi mies voi viilentää suhteen, jos seksiä ei ole.

Vierailija
128/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sä löydät sen, kenen kanssa oikeesti klikkaa yhteen, se on ihan sama annatko ekoilla vai kolmansilla treffeillä. Omalla kohdalla ainakin se yhteys on heti ollut niin vahva, ettei suhde ole jäänyt kehittymättä, vaikka en olisi antanutkaan heti tai ollaan menty samantien sänkyyn.

Ne muut tapaukset ovat lähinnä ajanvietettä, ne joiden kanssa joutuu noita asioita miettimään.

En minä ainakaan pysty ihastumaan ihmiseen heti. Kyllä se vaatii tutustumista. Mitä järkeä ostaa ns. sikaa säkissä? Jos toinen ei ole vielä useankaan kuukauden jälkeen "päättänyt" mitä haluaa toisesta, niin sitten saa jäädä pähkäilemään itsekseen. Kyllä noin kuukauden tiheän tapaamisen aikana osaa jo aika hyvin arvoida millainen ihminen kyseessä ja onko tästä mahdollisesti potentiaalia seurustelukumppaniksi. Jos taas ei ole, niin asia kerrotaan toiselle, ettei tästä nyt tule mitään.

Tämän ketjun suurimpana ongelmana on miehet, jotka roikottavat kuukausia toista ja esittävät haluavansa vakavaa suhdetta (ainakin antavat ymmärtää näin). Sitten, kun tunteet otetaan puheeksi, niin miehet hipsivät karkuun. Millainen fiilis tälle "jätetylle" osapuolelle jää? Sellainen, että kelpasi vain seksiin ja ajanvietteeksi, kun ei parempaakaan ollut. Reilua? Ei todellakaan!

Kyllä mäkin haluan jo vakavan suhteen ja olen mies. Voisin ehkä kuukauden olla naisen kanssa joka sopisi minulle. Mutta jos ei ole tunteita niin ei vain ole! Kyllä ne vähintään kuukaudessa herää. En mielestäni pelaile naisilla vaikka tästäkin syytetty.

En koskaan voisi olla vakavammassa suhteessa naisen kanssa johon en ole ihastunut. Mielestäni olen jopa kohtelias etten heti tee päätöstä vaan annan aikaa itsellenikin jos vaikka ihastuisin.

No, tottakai tutustuminen vaatii aikaa eikä kukaan nyt pysty heti ensitapaamisella päättää, että tuo on muuten mun loppuelämän kumppani. Kyllä ne tunteet tulee pikkuhiljaa tai sitten niitä ei vaan tule. Kuitenkin on todella sikamaista esittää, että niitä tunteita on, vaikkei olisikaan. Näitä miehiä on paljon! Miksei voi sitten sanoa suoraan naiselle, että ei ole tunteita ja tästä ei voi tulla mitään vakavaa? Kuitenkin kyllä normaali ihminen tietää nämä asiat juurikin noin kuukauden kohdalla. Turhaan tuhlaa toisen aikaa.

Voihan mieskin valehdella itselleen. Onhan se kiusaus suuri jos nainen on mukava ja kaunis ja tulemme hyvin juttuun. Kyllä sitä itsekin haluaisi että tunteet heräisivät. Eihän sitä loputtomiin jaksa, mutta ei se ainakaan aina ole pelailua.

Itse aina ihastun oikeastaan lähes ensisilmäyksellä mutta näistä ei tule koskaan mitään. Ajattelen joskus itsekseni että ehkä pitää vaan 'tyytyä' johonkin mutta se on juuri sitä itselleen valehtelua.

Vierailija
129/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee kyllä myös nuorempiin ihmisiin. Tapailin itse +20-vuotiasta miestä (olen myös mies), jolle kerroin, etten halua heti seksiä vaan edetä rauhassa. Hän jatkuvasti kehui minua, jankutti kuinka ihana olen ja sanoi myöskin hakevansa jotain pysyvämpää. Ensimmäinen illanvietto hänen luonaan ja ruinasi seksiä jatkuvasti. Kun en pyyntöön suostunut (vedoten siihen, ettemme ole tapailleet vielä kauaa), loppui yhteydenpito. "Rakkaus ensisilmäyksellä" vaihtui täydelliseen ignooramiseen. Viestit luettiin, mutta niihin ei vastattu. Hauskinta on se, että samainen tyyppi otti uudestaan yhteyttä äskettäin kuultuaan äkillisestä vaurastumisestani. On ilmeisesti pitänyt naista kulissina noin vuoden ajan. Nyt ruikuttaa perään. Tiedän, että kostaminen on typerää, mutta aion tehdä kyseiselle ihmiselle harvinaisen selväksi kuinka hyvin minulla nykyään pyyhkii, ja mitä hän on toimintansa seurauksena menettänyt. Niin paljon hänestä aikoinaan välitin. Kyllä niitä kullankaivajia löytyy myös kaksilahkeisista.

Vierailija
130/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) melkein kaikille

b) joka toiselle

c) joka viidennelle

d) joka kymmenelle

Millainen on sympaattisen näköinen? Kyllä minusta tuntuu, että suurin osa tavallisista miehistä on juurikin tuollaisia tavallisia duunareita, ihan ok:n näköisiä... Ihan normaalia, jos ihminen pitää huolta kunnostaa esimerkiksi liikkumalla tai haluaa pukeutua siististi. Minusta taas on epänormaalia ja kertoo esimerkiksi masennuksesta tai muista mt-ongelmista, jos 30v. mies on todella epäsiisti, laiska, reippaasti ylipainoinen, työtön... Siis ovatko nämä miehet jotain ylimiehiä!? Minusta näitä ylimiehiä on juurikin ne oikeasti todella komeat, varakkaat, salihirmut, merkkifriikit...

Pitäisikö minun tavallisen ihan nätin ja hoikan, työssäkäyvän naisen tyytyä niihin reilusti ylipainoisiin ja epäsiisteihin? Siis miehiin, jotka eivät ole kanssani samalla aaltopituudella.

Vierailija
131/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) melkein kaikille

b) joka toiselle

c) joka viidennelle

d) joka kymmenelle

Millainen on sympaattisen näköinen? Kyllä minusta tuntuu, että suurin osa tavallisista miehistä on juurikin tuollaisia tavallisia duunareita, ihan ok:n näköisiä... Ihan normaalia, jos ihminen pitää huolta kunnostaa esimerkiksi liikkumalla tai haluaa pukeutua siististi. Minusta taas on epänormaalia ja kertoo esimerkiksi masennuksesta tai muista mt-ongelmista, jos 30v. mies on todella epäsiisti, laiska, reippaasti ylipainoinen, työtön... Siis ovatko nämä miehet jotain ylimiehiä!? Minusta näitä ylimiehiä on juurikin ne oikeasti todella komeat, varakkaat, salihirmut, merkkifriikit...

Pitäisikö minun tavallisen ihan nätin ja hoikan, työssäkäyvän naisen tyytyä niihin reilusti ylipainoisiin ja epäsiisteihin? Siis miehiin, jotka eivät ole kanssani samalla aaltopituudella.

Sanoisin että suurin osa mt-ongelmaisista miehistä on tuossa tilanteessa siksi, että kumppania on niin helvetin hankala löytää nykyään. Naiset on niin "itsenäisiä". Nauttikaa nyt siitä sadostanne!

Vierailija
132/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut raiskattiin, joten kestää päästä miesten kanssa siihen tilanteeseen, jossa olisin harrastanut seksiä.

Saattaa mennä vuosiakin.

Jos mies ei ole kiinnostunut, en voi itseäni pakottaa.

Mielenterveyteni menee miesten hupihetken edelle.

Vierailija
133/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) melkein kaikille

b) joka toiselle

c) joka viidennelle

d) joka kymmenelle

Sanoisin että suurin osa mt-ongelmaisista miehistä on tuossa tilanteessa siksi, että kumppania on niin helvetin hankala löytää nykyään. Naiset on niin "itsenäisiä". Nauttikaa nyt siitä sadostanne!

Kyllä se meillä tavallisilla naisillakin tuntuu olevan helvetin vaikeaa.

Vierailija
134/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras neuvo on olla antamatta. Näin löytää ihmisen joka on kiinnostunut sinusta ihmisenä eikä vain seksistä.

Ihan käsittämättömiä neuvoja ihmiset toisilleen jakavat :D Itselläni tulee pian täyteen 16 vuotta hyvässä parisuhteessa. Jos nykyinen vaimoni olisi pihdannut vaikkapa useamman kuukauden tutustumisen alussa, ei meistä olisi varmaankaan tullut paria. Olisin ajatellut, että hän on todella mahtava tyyppi, mutta en vaan halua tuhlata elämääni seksittömässä liitossa. Ja todettakoon, että en ole mikään seksiaddikti, vaan ihan normaali mies.

Miksi näistä asioista pitää tehdä niin vaikeita? Kannattaisi suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen ihan yksilöinä, eikä olla niin kauhean varma siitä, että "miehet/naiset" ovat sellaisia tai tälläisiä ja siksi kannattaa toimia näin".

Jos se mahdollinen kumppani vaikuttaa fiksulta ja on tosissaan, seksiä kannattaa harrastaa silloin kuin kumpikin sitä haluaa. Ei se sen vaikeampaa ole.

Kannattaa myös muistaa, että seksi ei ole mikään lahja joka kumppanin pitää ansaita, vaan se on ensinnäkin luonnollinen tarve, toisekseen mukavaa touhua joka parhaimmillaan lujittaa parisuhdetta ja vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Vierailija
135/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lopettakaa se parisuhteen haku Tinderistä. Tunnen ehkä 10 työkaveria, miehiä, jotka ovat Tinderissä. Ei kukaan vakavampaa sieltä etsi...

Kokeilkaa jotain muuta kuin Tinderiä, se on kevyempää seuraa varten, ainakin miehillä!

Nämä miehetkö sitten etsivät livenä parisuhdetta vai? Onpas outoa. 

Kyllä mies voi etsiä molempia? Ei musta olis outoa etsiä vaikka baarista vain seksiä ja sitten esim parisuhdetta vaikkapa harrastuksessa tapaamani naisen kanssa?

No onhan se nyt vähän nyrjähtänyttä arvottaa ihminen jo etukäteen sen perusteella, missä puitteissa hänet tapaa. Yhtä älytön olisi esimerkiksi ajatus, että jos tapaan jonkun ihmisen talvella, haluan häneltä vain seksiä, mutta kesällä tavattu ihminen sitten kelpaisi parisuhteeseen. 

Noh ehkä valitsin sanani vähän väärin. Kyllä mä baariin menen bilettämään ja muutenkin kevyemmällä asenteella. Eri asia jos tapaa ihmisiä selvinpäin arjessa, esimerkiksi töissä jossa tutustuu syvällisemmin. Mutten tietenkään sulje mitään pois.

Tässä keskustelussa se nyt kuitenkin yritetään nimenomaan sulkea pois. Tuossa joku kertoi työkaverimiehistä, jotka etsivät tinderistä seksiseuraa ja kehotti naisia tapaamaan miehiä livenä. Ikään kuin ne hänenkin työkaverimiehet livenä tavatessa olisivat todellisia helmiä. Minusta aika ällöttävä ajatusmaailma, että sama ihminen muuttuu limaisesta vonkaajasta ihannepuolisoksi vain sen perusteella, missä hänet sattuu tapaamaan. 

Varmaan karua sinulle. Ei miehillä ole mitään vaihetta päällä välttämättä, että etsisi vaimoa taikka pelkkää seksiä. Molemmat käy.

No sitähän minä yritänkin sanoa, että miten se sama ihminen näiden joidenkin logiikan mukaan on pelkästään seksin perässä. Minä en niin väitä, vaan ihmettelen tätä väitettä, että kukaan tinderissä oleva mies ei koskaan missään olosuhteissa voisi haluta muuta kuin seksiä, mutta irl-maailma on täynnä ihania parisuhteita haluavia miehiä. 

Kyllä itse menen Tinderiin ja baariin sillä oletuksella/asenteella että saan seksiä tai kevyempää suhdetta. Eihän se sulje pois mitään vakavampaa, mutta tuo on lähtökohta. En kuitenkaan töissä tai arjessa ole tuolla asenteella liikkeellä.

Siis oletko töissä liikkeellä sillä ajatuksella, että haluat parisuhteen?

Olenhan mä sinkku. Kyllähän sitä parisuhdetta haluaisi. Jos vaikka töissä tapaan mukavan naisen, ajatteleehan sitä millaista seurustelu olisi. Baarissa bilevaihde päällä ajattelen kiinnostavasta naisesta sitä seksiä, en seurustelua. Sama tinderissä, se on vain ainakin kavereidenkin keskuudessa vakiintunut seksinhakuun.

Niin, eli oletko sinä nyt valmis suhteeseen myös tinderissä tavatun ihmisen kanssa vai et? Noista aiemmista kommenteista saa sen käsityksen, että missä tahansa muualla tavattu ihminen kelpaa parisuhteeseen, mutta tinderissä ei.

Vierailija
136/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakoninen totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras neuvo on olla antamatta. Näin löytää ihmisen joka on kiinnostunut sinusta ihmisenä eikä vain seksistä.

Ihan käsittämättömiä neuvoja ihmiset toisilleen jakavat :D Itselläni tulee pian täyteen 16 vuotta hyvässä parisuhteessa. Jos nykyinen vaimoni olisi pihdannut vaikkapa useamman kuukauden tutustumisen alussa, ei meistä olisi varmaankaan tullut paria. Olisin ajatellut, että hän on todella mahtava tyyppi, mutta en vaan halua tuhlata elämääni seksittömässä liitossa. Ja todettakoon, että en ole mikään seksiaddikti, vaan ihan normaali mies.

Miksi näistä asioista pitää tehdä niin vaikeita? Kannattaisi suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen ihan yksilöinä, eikä olla niin kauhean varma siitä, että "miehet/naiset" ovat sellaisia tai tälläisiä ja siksi kannattaa toimia näin".

Jos se mahdollinen kumppani vaikuttaa fiksulta ja on tosissaan, seksiä kannattaa harrastaa silloin kuin kumpikin sitä haluaa. Ei se sen vaikeampaa ole.

Kannattaa myös muistaa, että seksi ei ole mikään lahja joka kumppanin pitää ansaita, vaan se on ensinnäkin luonnollinen tarve, toisekseen mukavaa touhua joka parhaimmillaan lujittaa parisuhdetta ja vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Tilanne oli hiukan toisenlainen 16v sitten. Silloin moni vielä halusi suhteen ja oli tosissaan. Nyt tinderpannukakkuaikana suhteilu on muuttunut aivan erilaiseksi. On monia partnereita yhtaikaa ja kevytsuhteilu kukoistaa. Lisäksi, olet suhteessa, joten aloitus ei koske sinua.

Vierailija
137/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkaisi sellaisen naisen tapailua, joka ei ole kiinnostunut seksuaalisessa mielessä? Miehille seksi on tärkeä asia ja jos nainen panttaa sitä jo tapailuvaiheessa, niin miksi mies haluaisi suhteeseen tuollaisen naisen kanssa? 

Vierailija
138/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se seksikään takaa suhteen onnistumista. Vaikka seksi olisi mielettömän hyvääkin.

Vierailija
139/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakoninen totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen täysin samaa mieltä. Mitä olen tuttavapiiriäni seurannut, niin onnellisimpia tuntuvat olevan ne mutkattomat ja rehelliset parit jotka eivät tee asioista liian vaikeita eivätkä varsinkaan pelaa mitään ihmissuhdepelejä.

Vierailija
140/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että tämä nykymaailma on mennyt ihmeelliseksi. Pelleillään ja leikitään toisten tunteilla... Ei kukaan edes varmasti halua ihastua kehenkään tositarkoituksella, koska ovat siinä luulossa, että aina on jossain joku parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän