Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppanit lopettavat yhteydenpidon jos et (aina) suostu seksiin

Vierailija
25.11.2017 |

Aika tunnekylmiä pelimiehiä suhdemarkkinoilla pyörii, kyse nyt +40 miehistä.

Kommentit (200)

Vierailija
81/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat parisuhteen, miksi ihmeessä etsit tinderistä seuraa ajatuksella, että näistä ei sitten mitään parisuhdetta saa tulla. 

Vierailija
82/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lopettakaa se parisuhteen haku Tinderistä. Tunnen ehkä 10 työkaveria, miehiä, jotka ovat Tinderissä. Ei kukaan vakavampaa sieltä etsi...

Kokeilkaa jotain muuta kuin Tinderiä, se on kevyempää seuraa varten, ainakin miehillä!

Nämä miehetkö sitten etsivät livenä parisuhdetta vai? Onpas outoa. 

Kyllä mies voi etsiä molempia? Ei musta olis outoa etsiä vaikka baarista vain seksiä ja sitten esim parisuhdetta vaikkapa harrastuksessa tapaamani naisen kanssa?

No onhan se nyt vähän nyrjähtänyttä arvottaa ihminen jo etukäteen sen perusteella, missä puitteissa hänet tapaa. Yhtä älytön olisi esimerkiksi ajatus, että jos tapaan jonkun ihmisen talvella, haluan häneltä vain seksiä, mutta kesällä tavattu ihminen sitten kelpaisi parisuhteeseen. 

Noh ehkä valitsin sanani vähän väärin. Kyllä mä baariin menen bilettämään ja muutenkin kevyemmällä asenteella. Eri asia jos tapaa ihmisiä selvinpäin arjessa, esimerkiksi töissä jossa tutustuu syvällisemmin. Mutten tietenkään sulje mitään pois.

Tässä keskustelussa se nyt kuitenkin yritetään nimenomaan sulkea pois. Tuossa joku kertoi työkaverimiehistä, jotka etsivät tinderistä seksiseuraa ja kehotti naisia tapaamaan miehiä livenä. Ikään kuin ne hänenkin työkaverimiehet livenä tavatessa olisivat todellisia helmiä. Minusta aika ällöttävä ajatusmaailma, että sama ihminen muuttuu limaisesta vonkaajasta ihannepuolisoksi vain sen perusteella, missä hänet sattuu tapaamaan. 

Varmaan karua sinulle. Ei miehillä ole mitään vaihetta päällä välttämättä, että etsisi vaimoa taikka pelkkää seksiä. Molemmat käy.

No sitähän minä yritänkin sanoa, että miten se sama ihminen näiden joidenkin logiikan mukaan on pelkästään seksin perässä. Minä en niin väitä, vaan ihmettelen tätä väitettä, että kukaan tinderissä oleva mies ei koskaan missään olosuhteissa voisi haluta muuta kuin seksiä, mutta irl-maailma on täynnä ihania parisuhteita haluavia miehiä. 

Kyllä itse menen Tinderiin ja baariin sillä oletuksella/asenteella että saan seksiä tai kevyempää suhdetta. Eihän se sulje pois mitään vakavampaa, mutta tuo on lähtökohta. En kuitenkaan töissä tai arjessa ole tuolla asenteella liikkeellä.

Minä menen baariin ja olin tinderissä ihan vaan sen mainitun hauskanpidon takia, en etsimään mitään.

Tapasin toisen joka oli vain pitämässä hauskaa ilman mitään sen suurempia odotuksia ja *click* me sovimme yhteen.

Jos käy tuuri ja vastaan tulee se jonka kanssa voisi olla onnellinen niin ei kukaan sano "ei kiitos" ja jatka matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lopettakaa se parisuhteen haku Tinderistä. Tunnen ehkä 10 työkaveria, miehiä, jotka ovat Tinderissä. Ei kukaan vakavampaa sieltä etsi...

Kokeilkaa jotain muuta kuin Tinderiä, se on kevyempää seuraa varten, ainakin miehillä!

Kyllä mies voi etsiä molempia? Ei musta olis outoa etsiä vaikka baarista vain seksiä ja sitten esim parisuhdetta vaikkapa harrastuksessa tapaamani naisen kanssa?

No onhan se nyt vähän nyrjähtänyttä arvottaa ihminen jo etukäteen sen perusteella, missä puitteissa hänet tapaa. Yhtä älytön olisi esimerkiksi ajatus, että jos tapaan jonkun ihmisen talvella, haluan häneltä vain seksiä, mutta kesällä tavattu ihminen sitten kelpaisi parisuhteeseen. 

Noh ehkä valitsin sanani vähän väärin. Kyllä mä baariin menen bilettämään ja muutenkin kevyemmällä asenteella. Eri asia jos tapaa ihmisiä selvinpäin arjessa, esimerkiksi töissä jossa tutustuu syvällisemmin. Mutten tietenkään sulje mitään pois.

Tässä keskustelussa se nyt kuitenkin yritetään nimenomaan sulkea pois. Tuossa joku kertoi työkaverimiehistä, jotka etsivät tinderistä seksiseuraa ja kehotti naisia tapaamaan miehiä livenä. Ikään kuin ne hänenkin työkaverimiehet livenä tavatessa olisivat todellisia helmiä. Minusta aika ällöttävä ajatusmaailma, että sama ihminen muuttuu limaisesta vonkaajasta ihannepuolisoksi vain sen perusteella, missä hänet sattuu tapaamaan. 

Varmaan karua sinulle. Ei miehillä ole mitään vaihetta päällä välttämättä, että etsisi vaimoa taikka pelkkää seksiä. Molemmat käy.

No sitähän minä yritänkin sanoa, että miten se sama ihminen näiden joidenkin logiikan mukaan on pelkästään seksin perässä. Minä en niin väitä, vaan ihmettelen tätä väitettä, että kukaan tinderissä oleva mies ei koskaan missään olosuhteissa voisi haluta muuta kuin seksiä, mutta irl-maailma on täynnä ihania parisuhteita haluavia miehiä. 

Kyllä itse menen Tinderiin ja baariin sillä oletuksella/asenteella että saan seksiä tai kevyempää suhdetta. Eihän se sulje pois mitään vakavampaa, mutta tuo on lähtökohta. En kuitenkaan töissä tai arjessa ole tuolla asenteella liikkeellä.

Siis oletko töissä liikkeellä sillä ajatuksella, että haluat parisuhteen?

Olenhan mä sinkku. Kyllähän sitä parisuhdetta haluaisi. Jos vaikka töissä tapaan mukavan naisen, ajatteleehan sitä millaista seurustelu olisi. Baarissa bilevaihde päällä ajattelen kiinnostavasta naisesta sitä seksiä, en seurustelua. Sama tinderissä, se on vain ainakin kavereidenkin keskuudessa vakiintunut seksinhakuun.

Vierailija
84/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen baariin ja olin tinderissä ihan vaan sen mainitun hauskanpidon takia, en etsimään mitään.

Tapasin toisen joka oli vain pitämässä hauskaa ilman mitään sen suurempia odotuksia ja *click* me sovimme yhteen.

Jos käy tuuri ja vastaan tulee se jonka kanssa voisi olla onnellinen niin ei kukaan sano "ei kiitos" ja jatka matkaa.

Totta. Minulle on ihan oikeasti käynyt tuo *click* pariin otteeseen. Nainen oli oikeasti täydellinen ja juuri sellainen kenen kanssa halusin viettää loppuelämäni. Sitten jostain tuli se este... Jonkinlainen ahdistus, pelko vapauden menettämisestä... Olen ollut 2 kertaa pitkässä parisuhteessa, kerran ollut kihloissakin. Suhteet ovat päättyneet, kun se *click* ei sittenkään jatkunut, kun on tullut kaikenlaista riitaa ja erimielisyyksiä... Tämä kihlattu kävi myös pettämässä. En siis tarkoituksella loukkaa ketään, mutta olen vain päättänyt, että nyt haluan vain olla ja elää rauhassa ilman naisia. Toki seksiä ja läheisyyttä kaipaan.

En ole ikinä huijannut ketään ja olen kyllä aina rehellisesti sanonut, jos jutusta ei tule mitään. Yleensä sanon ihan ensitapaamisella, etten etsi mitään parisuhdetta, kun tiedän, etten siihen pysty juuri nyt.

Vierailija
85/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, kun et aina suostu seksiin? 

No varmaan sitä, et kun kerran antaa pakit, ni siihen loppuu suhde.

Onko koskaan käynyt mielessä sellainen mahdollisuus että, ehkä ne miehet ovat ennen olleet suhteissa jossa ei ole ollut seksiä tai sitä on ollut tosi vähän ja he eivät enää toista kertaa ryhdy mihinkään suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa.

Onko tätä asiaa sinun aivan mahdotonta ymmärtää ?

Elämä on aivan liian lyhyt odottelemiseen.

Omat kokemukseni ovat kiistattomasti osoittaneet että ne naiset joiden kanssa seksiä on ollut heti alussa, niin sitä on myös ollut ihan kaikkina muinakin aikoina runsaasti ja niiden matala libidoisten naisten kanssa seksiä on ollut todella harvoin.

Ei varmaan pitäisi olla kovinkaan vaikeaa näin ollen ymmärtää kumman vaihtoehdon mies valitsee.

Niin että kiitos ja anteeksi vaan vielä yht'aikaa.

Kuinka moneen naiseen tämän otantasi perustat?

Kirjoitin tuossa aikaisemmin että minun kokemusteni mukaan taas mies joka haluaa heti seksiä ei kiinnostu naisesta muussa mielessä ja näin suhdetta ei synny.

Tapaillut miehiä ja poikia reilu kymmen vuotta ja siihen päälle ystävien kokemukset.

Oikea pelimies osaa myös odottaa, kun käy painamassa sillä välin niitä muita. Esittää, ettei ole seksin perään, vaan ihan tositarkoituksella. Yleensä se tepsiikin ja nainen saa siipeensä. Tämä tunteilla leikkiminen on ihan sairasta ja varmasti moni ihminen (niin miehet, kuin naisetkin) menettävät luottamuksensa vastakkaiseen sukupuoleen.

Ja jälleen yksi asia, mitä en tajua. Miehellä on vaikka miten paljon naisia, joita voi käydä painamassa, mutta silti pitää odottaa seksiä joltakin hankalalta tapaukselta. Miksei voi sitten vain paneskella niiden muiden kanssa, jolta sitä seksiä tulee muutenkin ja jättää tällaiset huijaukset väliin? 

Kyseessä on saalistusilmiö. Helpoilta naisilta saa heti, mutta miehisyys testataan vaikeasti saavutettavan kanssa.

No tämähän on sitten ristiriidassa kahdenkin esitetyn väitteen kanssa. 1) mies haluaa pelkkää seksiä (eihän halua vaan haluaa samalla myös egoboostausta) 2) nainen, josta halutaan vain seksiä, on "alempiarvoinen" kuin mies (eihän ole, jos hänen jallittamisensa on jokin saavutus ja boostaa miehen egoa)

Tuollaiset laskelmoivat miehet pitäisi kastroida. Eivät ole minkään arvoisia. alempana kuin yksisoluiset.

Vierailija
86/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minulle on ihan oikeasti käynyt tuo *click* pariin otteeseen. Nainen oli oikeasti täydellinen ja juuri sellainen kenen kanssa halusin viettää loppuelämäni. Sitten jostain tuli se este... Jonkinlainen ahdistus, pelko vapauden menettämisestä... Olen ollut 2 kertaa pitkässä parisuhteessa, kerran ollut kihloissakin. Suhteet ovat päättyneet, kun se *click* ei sittenkään jatkunut, kun on tullut kaikenlaista riitaa ja erimielisyyksiä... Tämä kihlattu kävi myös pettämässä. En siis tarkoituksella loukkaa ketään, mutta olen vain päättänyt, että nyt haluan vain olla ja elää rauhassa ilman naisia. Toki seksiä ja läheisyyttä kaipaan.

En ole ikinä huijannut ketään ja olen kyllä aina rehellisesti sanonut, jos jutusta ei tule mitään. Yleensä sanon ihan ensitapaamisella, etten etsi mitään parisuhdetta, kun tiedän, etten siihen pysty juuri nyt.

En minäkään exäni jälkeen kaivannut elämääni ketään. Hän oli juuri sellainen joka yritti rajoittaa minua ja muokata.

Tavattiin nykyisen kanssa muuten tinderissä mutta juttu lähti luistamaan ihan eri tavalla kuin kenekään muun kanssa ja viihdyttiin toisen seurassa ilman sitä seksiä tai odotuksia siihen.

Tunnen ihmisiä jotka ovat ehkä vähän hukassa itsensä kanssa. Se läheisyyden ja seksin kaipuu sekoituu ja luulevat haluavansa suhdetta. Nämä tapaavat koko ajan ihmisiä joihin pettyvät vaikka eivät itse ole oikeasti suhteeseen valmiita.

Vierailija
87/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin monta kertaa saanut siipeeni tällaisten miesten taholta, jotka pelaavat, etten todellakaan ole enää avoimin mielin missään deittailemassa ketään. Pessimisti ei pety. Minua tullaan kyllä pyytämään treffeille ja saatan lähteäkin, mutta olen nykyisin niin varautunut ja alan heti epäillä toisen tarkoitusperiä, jos tapailu jatkuu vähän pidempään. Sitten päätän tapailun, kun en vaan pysty luottamaan ja elämään epävarmuudessa. N29

Vierailija
88/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies tahtoo seksiä se sulkee pois kaiken muun? Eikö naiset muka koskaan halua tapailemaansa miestä?

Ei ole kyse siitä, vaan siitä, ettei mies alunperinkään mitään muuta halunnut. Kuitenkin viitsitään esittää jopa kuukausia oikeaa herrasmiestä ja viedään syömään, halutaan tehdä yhdessä juttuja ja siis muutakin, kuin sängyn puolella. Kun nainen ottaa puheeksi tunteet ja sen, että voitais viedä tätä juttua vähän syvemmälle, niin sitten alkaa kauhea pakittelu... En halua sitoutua, en pysty parisuhteeseen juuri nyt, ei johdu susta, vaan musta, olet oikein upea nainen, mutta... Niin, kyllä asioita tehtiin melkein, kuin pariskunnat, mutta mies tekee tämän vain seksin saamiseksi ja vaan omaksi iloksi.

Syvempää suhdettakin hakevalla miehellä voi mieli muuttua kevyemmän puolelle kesken prosessin. Ja mitäs sitten kun nainen on puhunut seksitä ja jutut on kaksimielisiä. Sitten täräyttää parin tapaamisen jälkeen, että haluaa syvempää suhdetta. Näitäkin on nähty.

Ei se ole yksin miehen harteilla, tehdä selväksi millaista suhdetta on hakemassa.

Vierailija
89/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies tahtoo seksiä se sulkee pois kaiken muun? Eikö naiset muka koskaan halua tapailemaansa miestä?

Ei ole kyse siitä, vaan siitä, ettei mies alunperinkään mitään muuta halunnut. Kuitenkin viitsitään esittää jopa kuukausia oikeaa herrasmiestä ja viedään syömään, halutaan tehdä yhdessä juttuja ja siis muutakin, kuin sängyn puolella. Kun nainen ottaa puheeksi tunteet ja sen, että voitais viedä tätä juttua vähän syvemmälle, niin sitten alkaa kauhea pakittelu... En halua sitoutua, en pysty parisuhteeseen juuri nyt, ei johdu susta, vaan musta, olet oikein upea nainen, mutta... Niin, kyllä asioita tehtiin melkein, kuin pariskunnat, mutta mies tekee tämän vain seksin saamiseksi ja vaan omaksi iloksi.

Syvempää suhdettakin hakevalla miehellä voi mieli muuttua kevyemmän puolelle kesken prosessin. Ja mitäs sitten kun nainen on puhunut seksitä ja jutut on kaksimielisiä. Sitten täräyttää parin tapaamisen jälkeen, että haluaa syvempää suhdetta. Näitäkin on nähty.

Ei se ole yksin miehen harteilla, tehdä selväksi millaista suhdetta on hakemassa.

Minä tykkään kaksimielisistä vitseistä, ja minusta suhteessa pitää pystyä puhumaan seksistä. Olen silti hyvin konservatiivinen siinä, minkälaiseen suhteeseen seksi kuuluu, ja todellisuudessa odotin seksiä mieheni kanssa avioliittoon asti. Sitä ennen puhuen auki rehellisesti monet asiat seksiin liittyen. Ja vitsaillen ties mistä.

Vierailija
90/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, parilla tapaamiskerralla ei kukaan voi olla kovin tosissaan vielä toisen suhteen. Ja siinä parin tapaamiskerran jälkeen on juurikin oikea hetki sanoa, että a) haluan vain seksisuhteen b) haluan katsoa miten tämä etenee. Jos kuitenkin tapailu jatkuu useita kuukausia ja oikeasti vaikuttaa vakavalta ja ihan muulta, kuin pelkältä seksisuhteelta ja sitten toinen vaan yhtäkkiä pamauttaa, että en halua mitään vakavaa. Niin, kiitos tästä, kun tuhlasit minun aikaani. Olisin jo voinut tapailla muitakin miehiä tässä (jos siis on jo edetty niin pitkälle, että sovitaan, ettei muita tapailla).

Vierailija
91/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa pitää mielessä, että alle 10% miehistä saa suurimman osan matcheistä Tinderissä. Näillä miehillä on varaa valita. Jos nämä miehet haluavat päästä sänkyyn, niin miksi olla yhtään pidempää odotella, kun on paljon muitakin mielenkiintoisia naisia tarjolla. Melkein kaikki naiset voivat päästä melkein kaikkien miesten kanssa sänkyyn ainakin kerran, mutta nämä parhaimpaan 5-10% kuuluvat miehet ovat oikeasti niitä, jotka pääsevät valikoimaan kenet haluavat.

Ap:lla olisi ollut mahdollisuus päästä koealustaksi tällaiselle meihelle, mutta halusi pelata omaa peliää ja tuli sivuutetuksi. Jokainen nainen voi omalta osaltaan miettiä kuuluuko siihen todella harvinaiseen joukkoon naisia, jotka onnistuvat tällaisen miehen itselleen vakiinnuttamaan.

Vierailija
92/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se aika, jolloin mieli muuttuu "kesken prosessin"? Miksei sitä sitten voi sanoa suoraan, että tässä nyt kävi näin eikä pitkittää? Näitä asioita tässä ketjussa on pohdittu. Tottakai tunteet voi muuttua ja joku mitätön asia voi alkaa toisessa ärsyttämään tapailun edetessä, joten silloin vihelletään peli poikki eikä anneta toisen luulla muuta!

Vierailija
93/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tunnekylmiä pelimiehiä suhdemarkkinoilla pyörii, kyse nyt +40 miehistä.

Siinähän sitten lopettavat.

Kannattaa varmaan siirtyä etsimään seuraa muualta.

Kivoja ihmisiä on myös. Vieläkin ja jopa miehiä.

Vierailija
94/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa pitää mielessä, että alle 10% miehistä saa suurimman osan matcheistä Tinderissä. Näillä miehillä on varaa valita. Jos nämä miehet haluavat päästä sänkyyn, niin miksi olla yhtään pidempää odotella, kun on paljon muitakin mielenkiintoisia naisia tarjolla. Melkein kaikki naiset voivat päästä melkein kaikkien miesten kanssa sänkyyn ainakin kerran, mutta nämä parhaimpaan 5-10% kuuluvat miehet ovat oikeasti niitä, jotka pääsevät valikoimaan kenet haluavat.

Ap:lla olisi ollut mahdollisuus päästä koealustaksi tällaiselle meihelle, mutta halusi pelata omaa peliää ja tuli sivuutetuksi. Jokainen nainen voi omalta osaltaan miettiä kuuluuko siihen todella harvinaiseen joukkoon naisia, jotka onnistuvat tällaisen miehen itselleen vakiinnuttamaan.

Jos se mies haluaa juuri sen naisen kanssa vakiintua ei juttu kaadu seksin puutteeseen. Jos juttu katuu tuollaiseen niin sillon se on se mies yhtälailla joka laitettiin sivuun kun ei haluttu samoja asioita.

Vierailija
95/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kerrohan miten tunnistaa nämä parhaimmat 5-10%? Miltä he näyttävät?

Vierailija
96/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään kaksimielisistä vitseistä, ja minusta suhteessa pitää pystyä puhumaan seksistä. Olen silti hyvin konservatiivinen siinä, minkälaiseen suhteeseen seksi kuuluu, ja todellisuudessa odotin seksiä mieheni kanssa avioliittoon asti. Sitä ennen puhuen auki rehellisesti monet asiat seksiin liittyen. Ja vitsaillen ties mistä.

Kaksimieliset jutut on tervetulleita, kun on hyvän maun rajoissa. Mutta ei kannata olettaa että miestä jaksaisi vakavampi suhde kiinnostaa jos on puhunut panojen metsästyksestä...

Vierailija
97/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies haluaa juuri sen naisen kanssa vakiintua ei juttu kaadu seksin puutteeseen. Jos juttu katuu tuollaiseen niin sillon se on se mies yhtälailla joka laitettiin sivuun kun ei haluttu samoja asioita.

Ap on kertoi, että tapailukumppanit ovat lopettaneet yhteydenpidon. Miten ap on laittanut miehen silloin sivuun? On aikamoista itsepetosta väittää, että päätös oli molemminpuolinen. Ap ei kelvannut. Ap yritti sellaisia miehiä, joihin sillä ei ole alkuun muuta mahdollisuutta kuin päästä sänkyyn. Tämän jälkeen nämä miehet ehkä olisivat kääntäneet seuraavan kortin. Nämä miehet tietävät arvonsa deittimarkkinoilla. Ap ei.

Vierailija
98/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkealibidoinen mies, ja ainkin minusta on tosi huolestuttava merkki, jos jo tapaamisen alkuvaiheessa aletaan säännöstelemään seksiä. Kun ihastun johonkuhun, haluan seksiä paljon ja usein, ja parisuhteessakin sellainen kerran päivässä tai kahdessa on hyvä tahti.

Jos nainen voi jo tapailun alussa olla helposti ilman seksiä viikon tai kaksi, se ei lupaa hyvää.

Vierailija
99/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo asenne seksiin: yksi antaa ja toinen saa.

Teinitkin toivottavasti tietää, että seksin peruslähtökohta on luottamus kumppaniin ja molemminpuolinen halu.

Miksi vaikuttaa siltä kuin aikuiset olisivat unohtaneet perusasiat.

Vierailija
100/200 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on kertoi, että tapailukumppanit ovat lopettaneet yhteydenpidon. Miten ap on laittanut miehen silloin sivuun? On aikamoista itsepetosta väittää, että päätös oli molemminpuolinen. Ap ei kelvannut. Ap yritti sellaisia miehiä, joihin sillä ei ole alkuun muuta mahdollisuutta kuin päästä sänkyyn. Tämän jälkeen nämä miehet ehkä olisivat kääntäneet seuraavan kortin. Nämä miehet tietävät arvonsa deittimarkkinoilla. Ap ei.

Mutta tämän palstan mukaanhan tavismies ei voi valita eikä rakastua, koska hän joutuu tyytymään siihen, mitä saa, joten tavikselta naisen on mahdotonta saada sitä, mitä nainen haluaa, eli sitä, että mies haluaa juuri hänet.

Mies, jolla on valinnanvaraa voi kuitenkin edes teoriassa haluta juuri tämän naisen, ja valitsee tämän, edes hetkeksi. Eikö aito halu edes hetkeksi ole parempi, kuin tyytyminen loppuelämäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän