Vanhan sinkkunaisen todellisuus
20v avioliiton jälkeen ja nyt sinkkuna olen ajoittain suhteellisen aktiivisesti käynyt treffeillä. Sinkkumiehissä taso on ilmeisen hankala, sillä moni on ylimielinen täydellisyys tai sitten on tunne-elämältään infantiileja, jotka kyllä seksiä kerjää. On alkkiksia, sydänvaivaisia, tules-ongelmaa tai psyyke hajalla. Entinen vaimo vielä mielessä tai aina haetaan parempaa. Miehillä ei ole aikomustakaan vakiintua. Jätinkin kaikki deittisivut ja suhtaudun miehiin lakonisesti. Katsoa saa, mutta en ota kontaktia.
Naisena olen huolehtiva, rakastava, jalat maassa, keskusteleva, minua kuvataan ystävälliseksi ja helppo lähestyä. Suuntaan nuo ominaisuuteni muuhun kohteeseen kuin mieheen. Miksi enää yrittää rakentaa suhdetta, koska miehissä aines on surkea.
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
20v avioliiton jälkeen ja nyt sinkkuna olen ajoittain suhteellisen aktiivisesti käynyt treffeillä. Sinkkumiehissä taso on ilmeisen hankala, sillä moni on ylimielinen täydellisyys tai sitten on tunne-elämältään infantiileja, jotka kyllä seksiä kerjää. On alkkiksia, sydänvaivaisia, tules-ongelmaa tai psyyke hajalla. Entinen vaimo vielä mielessä tai aina haetaan parempaa. Miehillä ei ole aikomustakaan vakiintua. Jätinkin kaikki deittisivut ja suhtaudun miehiin lakonisesti. Katsoa saa, mutta en ota kontaktia.
Naisena olen huolehtiva, rakastava, jalat maassa, keskusteleva, minua kuvataan ystävälliseksi ja helppo lähestyä. Suuntaan nuo ominaisuuteni muuhun kohteeseen kuin mieheen. Miksi enää yrittää rakentaa suhdetta, koska miehissä aines on surkea.
Kyttäävä, kyylä, toisten asoihin puuttuva, takertuva, tylsä jankuttaja. Ominaisuuksille kun voi antaa niin kovin monia nimiä. Ole rehellinen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, ettei itsestään huolehtivaa, huumorintajuista ja keskusteluun pystyvää vapaata miestä ole olemassakaan?
N45Onhan meitä. Mutta koska kykenen huolehtimaan itsestäni kaikessa ruoanlaitosta paidansilitykseen herää kysymys miksi minua syyllistetään siitä että aikuisten oikeasti eniten kaipaisin naista juuri siihen mistä myös siitäkin kykenen huolehtimaan yksinäni mutta yksin se on mälsempää kuin kahdestaan.
No hei, jos pelkkä seksi kiinnostaa niin eikö paras vaihtoehto olis maksulliset naiset. Ei tarvii yksin touhuta eikä ole sitoumuksia. En ikinä ole ymmärtänyt miks miehet joilla kiinnostus naisia kohtaan rajautuu vain seksiin niin ainoa hyvä vaihtoehto on tuo.
Naisia taas ei kiinnosta pelkkä seksi vaan hakevat parisuhdetta ja kumppanuutta.
Ihan samat fiilikset. Netistä tai tindestä ei löydy kuin kierrätettyä materiaalia, joka ei ole muillekaan kelvannut. Nämä kierrätetyt kuvittelevat, että kun moni on heidät hetkeksi huolinut, niin ovat kuumaa kamaa. Jep!
Sanoisin myös että mummotunnelista löytyy niin paljon kivannäköisiä miehiä, ettei kannata netistä tilata sokkona. Ja onhan noita muitakin paikkoja.
En osta vaatteita netistä, ne ei ole koskaan sopivia eivätkä muistuta kuvaa ja lupauksia ja ovat työläs palauttaa, sama pätee miehiin.
Ei tarvi mennä maksullisiin. Puuman saa mukaansa ilmaiseksi kun on saalistamassa. T. Panomies
Meitä kohtalotovereita on paljon. Älkää vaan missään nimessä hairahtuko treffaamaan Suomi24-miehiä. Taso on mitä on, ukkomiehiä seksin vonkaajia lähes kaikki, ei hyvä.
Vanha sinkkunainen on eläkeläinen.
Sen alle voi olla hyvinkin hehkeitä kuten Nigella 58v
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvaa hyvin myös sitä ympäristöä, missä kaikenikäiset sinkkumiehet joutuvat operoimaan. Ei ihme että MGTOW-liike leviää.
Onneksi luen tätä ketjua parisuhteessa olevana, koska muuten en olisi koskaan uskaltanut aloittaa eron jälkeen deittailua.
On tullut jo pariinkin otteeseen tuo naisen rupsahtaminen esille. Ok, minä olen kohta viidenkymmenen, ja tätä parisuhdetta on takana kolme vuotta, joten se rupsahtaminen on varmasti jo tapahtunut.
Tuosta on myös ollut juttua, että nainen yrittää liian korkealle kurkottaa. Minä ajattelin alkujaan, että haluan parisuhdekumppanin, jolla on lapsia ja mielellään ihan duunari statuksella. Ei muuten tärpännyt. En kelvannut alkuunkaan.
Olin jo päättänyt antaa olla, kun kukaan heistä ei kiinnostunut, mutta sitten iski kantaan virkamies ja lapsetonkin vielä, varakas ja mukavan näköinenkin vielä, pitää huolta itsestään ja läheisistään. Tuo sitten on kuin koiranpaska kengänpohjassa, irti ei päästä ja on vielä sitä mieltä, että löysi etsimänsä.. Eihän se näin voi mennä, eihän???
Naiset, nostakaa sitä rimaa ja lopettakaa tapailut miesten kanssa, jos ovat vain seksin perään. Tästä pitäisi tulla kansanliike ja nuo jäännösmiehet saisivat käydä maksullisissa. Näin ollen rahaa tarvitseva nainen saisi seksistä edes taloudellista hyötyä ja mies tyhjentää sisältönsä.
Moni ihana nainen välttyisi siten sydänsuruilta.
Olen naisten puolella .Aina.
feministi
Vierailija kirjoitti:
Meitä kohtalotovereita on paljon. Älkää vaan missään nimessä hairahtuko treffaamaan Suomi24-miehiä. Taso on mitä on, ukkomiehiä seksin vonkaajia lähes kaikki, ei hyvä.
Sama on Tinder, HP.
Mielenterveysongelmaisia, alkkiksia, sarjadeittailijoita.
Onko mikään deittisivusto tavallisille ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi luen tätä ketjua parisuhteessa olevana, koska muuten en olisi koskaan uskaltanut aloittaa eron jälkeen deittailua.
On tullut jo pariinkin otteeseen tuo naisen rupsahtaminen esille. Ok, minä olen kohta viidenkymmenen, ja tätä parisuhdetta on takana kolme vuotta, joten se rupsahtaminen on varmasti jo tapahtunut.
Tuosta on myös ollut juttua, että nainen yrittää liian korkealle kurkottaa. Minä ajattelin alkujaan, että haluan parisuhdekumppanin, jolla on lapsia ja mielellään ihan duunari statuksella. Ei muuten tärpännyt. En kelvannut alkuunkaan.
Olin jo päättänyt antaa olla, kun kukaan heistä ei kiinnostunut, mutta sitten iski kantaan virkamies ja lapsetonkin vielä, varakas ja mukavan näköinenkin vielä, pitää huolta itsestään ja läheisistään. Tuo sitten on kuin koiranpaska kengänpohjassa, irti ei päästä ja on vielä sitä mieltä, että löysi etsimänsä.. Eihän se näin voi mennä, eihän???
Osa miehistä tykkä Fingerporin Rivo-Riitan kaltaisista kainon pehmeistä naisista. Ehkä tästä kyse kohdallanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matalan tason naiset, teidän ei kannattaisi olla niin nirsoja ja sitten ruikuttaa, kun miehet eivät huoli.
Olen tältä palstalta usein lukenut että matalan tason naisia ei ole olemassakaan.
Usko pois, suurin osa kuuluu juuri tuohon joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai 40-50-vuotiaissa on vapaita miehiä, kun on naisiakin. Kysymys on siitä, mistä tällaisen vapaan miehen löytää. Kaikki eivät ole jossain Tinderissä. Jos itse etsisin seuraa, yrittäisin löytää harrastusten kautta. Itse tykkään monipuolisesta liikunnasta ja esim. vaeltamisesta. Facebookissa on vaellussinkkujen ryhmä, ja urheiluseuroissa on aina pulaa vapaaehtoisista. Jonkun järkevän harrastuksen kautta voisi olla todennäköisempää löytää tervehenkistä ja täyspäistä seuraa kuin netistä tai baarista.
Tämä. Eli mistä löytää miehen, joka on edes jokseenkin samasta kiinnostunut kuin mie. Liikunnallinen, terveet elämäntavat, huumorintajuinen ja helppo tulla toimeen sie miun ja mie siun kanssa.
Savolaisuus on heti karsiva tekijä. Jos et olisi olisi laittanut ”miun” ja ” sinun” olisi voinut luulla lappilaisiksi ja se olisi ollut pelkkää plussaa.
Idiootti ei tunnista karjalan murretta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä kumpuaa miesten vastenmielisyys keski-ikäisiä naisia kohtaan? Välillä tuntuu että sitä voi jo kutsua vihaksi. Outo ilmiö. Esiintyyköhän sitä samassa mittakaavassa myös muissa maissa vai onko se vain kotoperäinen ilmiö?
Keski-ikäisistä naisista itsestään ja heidän vihamielisyydestään miehiä kohtaan. Missään muussa maassa ei ole niin juntteja ja huonosti käyttäytyviä naisia kuin meillä Suomessa.
Mikä on matala taso? Entä korkea?
Jos korkeakoulutettuna tapailin ammattikoulun käynyttä duunaria, molemmilla pitkät parisuhteet takana, samat kiinnostukset, huumoria, hyvä olla. Mutta ei vaan miestä innostanut tarpeeksi. Mies ilmeisesti tasoltaan korkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä kumpuaa miesten vastenmielisyys keski-ikäisiä naisia kohtaan? Välillä tuntuu että sitä voi jo kutsua vihaksi. Outo ilmiö. Esiintyyköhän sitä samassa mittakaavassa myös muissa maissa vai onko se vain kotoperäinen ilmiö?
Keski-ikäisistä naisista itsestään ja heidän vihamielisyydestään miehiä kohtaan. Missään muussa maassa ei ole niin juntteja ja huonosti käyttäytyviä naisia kuin meillä Suomessa.
Jaa. Jos mies puhuu minulle tyyliin nainen ei saa ajaa autoa, vaan istuu vieressä, on aika lähellä kulttuuria, jota en halua mainita.
Sinkkuna on kivaa. Mutta tästä ketjusta opin, että jos olisin deittipalstalla, en laittaisi kuvaa. Olen periaatteessa "kaunis" ja ehkä ulkonäkö vetää puoleensa niitä mätiä omenia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies tai nainen ei treffisivustoilla kauaa vanhene, vaan hänet napataan heti pois markkinoilta. Pisimpään siellä pyörivät esim. 55-vuotiaat miehet, jotka etsivät naista ikähaarukassa 38-52.
Minä kyllä sanoisin, että fiksut ihmiset pysyvät poissa treffisivustoilta ihan täysin.
Tiedä tuota sitten. Itse erosin 45-vuotiaana pitkästä suhteesta ja olin sitä mieltä, että en halua enää koskaan ryhtyä uuteen vakavaan suhteeseen (ero syy = mies petti ja halusi jatkaa sen toisen naisen kanssa, kaikkien yhteisten vuosiemme jälkeen). Kaveri voisin olla, ja jonkun kanssa harrastella seksiä, mutta siihen jäisi.
Toisinpa kävi. Varsin pian ja täysin etsimättä tapasin sinkkumiehen, joka tuntui heti tutulta ja samalla aaltopituudella olevalta. Niin henkisesti kuin ruumiillisesti. Ei me kumpikaan täydellisiä olla, mutta erittäin hyviä toisillemme.
No kun selasi ketjua niin voisi todeta, että ylimielisyys, kyynisyys katkeruus ja vaatimusten esittäminen on aika luontaantyöntävää, oli henkilö mies tai nainen. Jos valmiiksi olettaa miesten olevan tuollaisia tai naisten tällaisia niin mitäpä sitä testaamaan kun itse on aina oikeassa kuitenkin. Sinkkuus, erityisesti tuollainen eronneen ihmisen jolla lapset on jo tehtynä on varmasti ihan OK tapa elää.