Vanhan sinkkunaisen todellisuus
20v avioliiton jälkeen ja nyt sinkkuna olen ajoittain suhteellisen aktiivisesti käynyt treffeillä. Sinkkumiehissä taso on ilmeisen hankala, sillä moni on ylimielinen täydellisyys tai sitten on tunne-elämältään infantiileja, jotka kyllä seksiä kerjää. On alkkiksia, sydänvaivaisia, tules-ongelmaa tai psyyke hajalla. Entinen vaimo vielä mielessä tai aina haetaan parempaa. Miehillä ei ole aikomustakaan vakiintua. Jätinkin kaikki deittisivut ja suhtaudun miehiin lakonisesti. Katsoa saa, mutta en ota kontaktia.
Naisena olen huolehtiva, rakastava, jalat maassa, keskusteleva, minua kuvataan ystävälliseksi ja helppo lähestyä. Suuntaan nuo ominaisuuteni muuhun kohteeseen kuin mieheen. Miksi enää yrittää rakentaa suhdetta, koska miehissä aines on surkea.
Kommentit (293)
Vanha sinkkunainen ainakin saa seksiä niin paljon kuin hän haluaa. Sen puoleen ei ole mitää ongelmaa. En jaksanut lukea missä se alkuperäinen ongelma olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä en mennyt minnekään tindereihin vaan baariin tapaamaan miehiä livenä. Se on parempi tapa tutustua, varmaan tinderissä on epänormaalimpaa väkeä. Tapasin oikein hyvän ja ja ihanan miehen.
N46
No hyvä säkä sulla. Mutta kaikki ei halua käydä baareissa saatikka juoda usein. Toki livenä tietää paremmin mitä saa. Ja kertokaa vanhemmat ihmiset että, onko tinderi epänormaalien paikka? Nuoremmissa siel hyvinkin normaalia väkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinat, markkina-arvo, taso, tasokkuus, vaje, laatu --- ei näistä uskoisi että tällä palstalla puhutaan kahden ihmisen välisestä suhteesta.
Toisin sanoen jotka näitä sanoja käyttävät keskustellessaan parisuhteesta, eivät ymmärrä asiasta mitään.Etkö ole ikinä saanut pakkeja tai valinnut kilpakosijoista mieleistäsi?
Kyllä mutten kauppakoulun periaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha viisaus kuuluukin, että saat sen mistä luovut. Aika moni törmää uuteen kumppaniin ajan myötä. Itse en oikein usko noihin deittipalveluihin koska se on liian väkinäistä ja ihmisillä on liian suuret odotukset jotka eivät kohtaa.
Kokeilin deittipalstoja, mutta ovat niin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia, joten en mieltynyt. Pari kivaa miestä oli, mutta välimatkaa niin paljon, etten halunnut jatkaa edes kirjoittelua. Onhan siinä melkein ihme tapahduttava, jos vielä kohtaa oikean miehen. En käy baareissa, joten minimaalinen mahdollisuus on osua kehenkään.
ps Saa pysäyttää lenkkipolulla :)
No nykypäivänä viimeinen paikka, missä täysjärkinen mies alkaa ottaa kontaktia vieraaseen naiseen, on syyspimeänä iltana lenkkipolulla!
Vierailija kirjoitti:
Yli kuusikymppisiä miehiä ei kuulemma kannata sitten edes harkita enää.
Jos ikämies jää yksin, hän ei oikein kykene huolehtimaan itsestään eikä terveydestään.
Siinä ei jää naiselle muuta hommaa kuin monisairaisen vanhuksen omaishoitajan pesti. Kiinnostaako?Eli mies on korjattava talteen viimeistään viidenkympin korvilla. Siitä eteenpäin alamäki on jyrkkä ja nopea. Jos vielä viina maistuu miehelle, niin se on hei hei. Turha odottaa, että makuuhuoneessakaan tapahtuu mitään.
Oma isoisäni huolehtii mainiosti itsestään ja huolehti myös muistisairaasta isoäidistäni loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jäisin leskeksi tai mies haluaisi avioeron, niin satavarmaa on, että en uutta miestä saman katon alle huolisi. Tottakai on ankeaa vanhentua yksin, mutta voihan sitä muuttaa vaikka johonkin senioritaloon. Juttuseuraa löytyy ja erilaisia palveluja voi ostaa. Harrastusten puitteissa tapaa ihmisiä eikä sitä tarvitse himaansa homehtua. Jos vakava sairaus rajoittaa elämää, on esimerkiksi mahdollisuus palkata henkilökohtainen avustaja. Kai nuo lapsetkin nyt joissain asioissa jeesaa.
Mutta et ole leski tai eronnut. Olen eronnut 10v sitten ja voisin alkaa suhteeseen.
En ole, mutta tässä iässä en rupeaisi totuttelemaan uuden ihmisen kanssa elämiseen. Tapailla voi, jos siltä tuntuu, mutta yhteen en muuttaisi.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tajua että ei meitä miehiä mitkään vanhat kurppana-akat kiinnosta oli sen kurppanan luonne millainen tahansa tai messissä vaikka kolme yliopistotutkintoa. Vanha on vanha eikä sillä mitään tee sen jälkeen kun 50 rajapyykki on ylitetty. Ettekö te naiset tosiaan tajua miks miehet vaihtaa nuorempaan?
Tajutaan toki. Ei 50+ -miehetään kiihota enää naisia. Se ottaa nuoremman, joka pystyy eli hyvin harva.
Sitä minäkin olen ihmetellyt, että miten vanhemmat miehet kelpaavat nuoremmille naisille, kun minäkin vanha 47-vuotis kurppanainen treffailen max 42-49 vuotiaiden miesten kanssa. Ex-miehenikin oli viisi vuotta minua nuorempi.
Minulle taas tuli nettideiteillä paljon vastauksia noin 10 vuotta nuoremmilta miehiltä. Ihmettelen ja he valittelivat, että heidän ikäisensä vapaana olevat naiset ovat lihavia.
On yleistä että nuoret miehet hakevat seksiseuraa vanhemmista naisista.
Mitä ne nuoret miehet oikeasti tarkoittavat on "markkina-arvoni ei riitä oman ikäisiin hoikkiin naisiin".
Osa etsi toki seksiseuraa, mutta osa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Naisen osa. Yli 60v miehet saavat 15-20v nuorempia naisia. Valitettavasti iso osa 50v naisia jää yksin.
Älkää huijatko miehiä uskomaan tällaista. Olisin mieluummin yksin kuin ottaisin kuusikymppisen miehen. Ei kiinnosta omaishoitajuus ja ilman seksiä eläminen. Vaikka yli 55-vuotiaita naisia on enemmän, niin osa heistä ei edes halua miestä eli tässä tulee tasaantuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinat, markkina-arvo, taso, tasokkuus, vaje, laatu --- ei näistä uskoisi että tällä palstalla puhutaan kahden ihmisen välisestä suhteesta.
Toisin sanoen jotka näitä sanoja käyttävät keskustellessaan parisuhteesta, eivät ymmärrä asiasta mitään.Tässä puhutaankin parisuhteen puuttumisesta.
Juu ja jää puuttumaankin kun ko. sanoilla kuvataan ihmissuhteiden arvomaailmaa.
Seksiä kyllä on tarjolla, vaikka olen jo 50v. Ei sellainen tunnu hyvältä, kun haluaisi tehdä miehen kanssa paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kyllä on tarjolla, vaikka olen jo 50v. Ei sellainen tunnu hyvältä, kun haluaisi tehdä miehen kanssa paljon muutakin.
Voihan sitä nauttia väärän kanssa sillä välin kun odottelee sitä oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Yli kuusikymppisiä miehiä ei kuulemma kannata sitten edes harkita enää.
Jos ikämies jää yksin, hän ei oikein kykene huolehtimaan itsestään eikä terveydestään.
Siinä ei jää naiselle muuta hommaa kuin monisairaisen vanhuksen omaishoitajan pesti. Kiinnostaako?Eli mies on korjattava talteen viimeistään viidenkympin korvilla. Siitä eteenpäin alamäki on jyrkkä ja nopea. Jos vielä viina maistuu miehelle, niin se on hei hei. Turha odottaa, että makuuhuoneessakaan tapahtuu mitään.
Tuttavapiirissä on pari naista, jotka ovat vuoden sisällä pariutuneet. Miehet ovat 55-vuotiaita. Diabetestä, verenpainetautia, lihavuutta. Heidän pelastuksensa on, että ehtivät saada liikunnalliset naiset rinnalleen viime tipassa. Miehet näyttävät 5-10 vuotta uutta kumppaniaan vanhemmilta, vaikka todellisuudessa ovat lähes samanikäisiä.
Heillä kävi tuuri, koska ehkä tuore parisuhde kannustaa pudottamaan reilua ylipainoa. Molemmat naiset ovat hoikkia.
Etkö ole ikinä saanut pakkeja tai valinnut kilpakosijoista mieleistäsi?